Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ale Němci jsou poslední dobou vypatlanej národ a samou rozežraností už neví co by vymýšleli za hovadiny. Na hranicích s Německem bych odštípal dráty vysokého napětí a když by to udělali všechny okolní země, chtěl bych vidět jak by  byli Němci najedou Eco. 

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, motosman napsal:

Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další.

Ještě, že nemám důvod jezdit k Helmutům. Ať se tam zadusí Arabákama místo kouře. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, motosman napsal:

Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další.

od dubna zavede regulovaný vjezd pro všechna vozidla neplnící normu EURO 6 (VI) Hamburg v městské části Altona na dvou dopravních tepnách, které jsou kamiony směřujícími do přístavu často využívány jako objízdné a zkracující trasy. Ještě se čeká na další města, např. Stuttgart (kvůli kterému se celý tenhle kolotoč rozjel), Karlsruhe a další města v Porůří.

 

Jen by mě zajímalo, jak to fakt chtějí vyřešit, když většina měst má flotilu autobusů ještě z velké většiny s emisní normou EURO 5... to kluci zatím moc nedomysleli :D

Editováno: , autor: Honza9007
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, Honza9007 napsal:

od dubna zavede regulovaný vjezd pro všechna vozidla neplnící normu EURO 6 (VI) Hamburg v městské části Altona na dvou dopravních tepnách, které jsou kamiony směřujícími do přístavu často využívány jako objízdné a zkracující trasy. Ještě se čeká na další města, např. Stuttgart (kvůli kterému se celý tenhle kolotoč rozjel), Karlsruhe a další města v Porůří.

 

Jen by mě zajímalo, jak to fakt chtějí vyřešit, když většina měst má flotilu autobusů ještě z velké většiny s emisní normou EURO 5... to kluci zatím moc nedomysleli :D

 

Nikoli. Jedna se o naftonauta euro 4 a starsi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Petrrr napsal:

Ale Němci jsou poslední dobou vypatlanej národ a samou rozežraností už neví co by vymýšleli za hovadiny. Na hranicích s Německem bych odštípal dráty vysokého napětí a když by to udělali všechny okolní země, chtěl bych vidět jak by  byli Němci najedou Eco. 

 

před 26 minutami, beuticek napsal:

Ještě, že nemám důvod jezdit k Helmutům. Ať se tam zadusí Arabákama místo kouře. 

 

Mám obavu, že to nebude tím, že by německý národ jako takový byl vypatlaný, ale že to bude spíše tím, že oni to mají jaksi v krvi v posledních 100 letech držet hubu a poslouchat vrchnost ať už vymyslí cokoliv. Bohužel.

Navíc idiotů je hromada po celém světě a to nejen západním směrem....

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice drzi hubu a krok.... ale maj se fajn a funguje to a nesnazi se kazdy hledat cestu jak vsechno ochcat. Teda - snazi, ale je jich vyrazne mene jak u nas.

 

Sice na dalnici jezdi jak hlemyzdi (i kdyz maj tu radoby neomezenou rychlost) a jezdit z prahy do essenu je peklo na zemi... ale kdybych si mohl vybrat... tak tu asi zustanu :)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Tragedie_v_JZD napsal:

 

Nikoli. Jedna se o naftonauta euro 4 a starsi.

 

pozor: to co dneska prošlo v Hamburgu je omezení vjezdu všem motorovým vozidlům (Max-Brauer-Allee) nesplňujícím emisní normu EURO 6. Tenhle úsek má asi jen 600 metrů. Druhé omezení, v délce asi 1650 metrů, je pak jen čistě zákaz vjezdu nákladních vozidel neplnících EURO 6.

 

A co se týká zákazu vjezdu aut normy EURO 4 a starší, tak o tom se jednalo právě ve Stuttgartu. Dnešním rozhodnutím soudu v Lipsku si může každé město zóny zákazu a jejich přísnost (rozuměj EURO normu) určit samo.

 

Teď se ještě bude jednat o zavedení modré plakety pro vozidla plnící alespoň EURO 6, aby se zákazy daly lépe a snáze kontrolovat - v tuto chvíli se bude muset kontrola provádět při zastavení vozidla přes kód motoru uvedený v TP vozidla

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozor: to co dneska prošlo v Hamburgu je omezení vjezdu všem motorovým vozidlům (Max-Brauer-Allee) nesplňujícím emisní normu EURO 6. Tenhle úsek má asi jen 600 metrů. Druhé omezení, v délce asi 1650 metrů, je pak jen čistě zákaz vjezdu nákladních vozidel neplnících EURO 6.
 
A co se týká zákazu vjezdu aut normy EURO 4 a starší, tak o tom se jednalo právě ve Stuttgartu. Dnešním rozhodnutím soudu v Lipsku si může každé město zóny zákazu a jejich přísnost (rozuměj EURO normu) určit samo.
 
Teď se ještě bude jednat o zavedení modré plakety pro vozidla plnící alespoň EURO 6, aby se zákazy daly lépe a snáze kontrolovat - v tuto chvíli se bude muset kontrola provádět při zastavení vozidla přes kód motoru uvedený v TP vozidla


To zase bude zmatek, zelenou plaketu menit za modrou pro auta plnici EU6.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Clint napsal:

Honzo, co ty naše motory? Ty naše zlaté dvoulitry? Splňují alespoň tedy tu požadovanou šestku??? Mám na autě nějakou zelenou plaketu.... ;) 

Clinte, ty už máš Euro6, tak můžeš bejt v klidu. Já mám Euro5, takže se mě to může týkat. Ale s.ru na ně. :t

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...