Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kdepaak, on jezdi na Shell aby jeho motor dobre sel, ale hlavne, davaji tam auticka do lega. No a co, ze jsou drahy jako prase a za rok by malému za usetrene prachy pri tankovani jinde mohl koupit to mini auto na baterie co by v nem mohl jezdit. Takhle ma na zaprasene policce 5 auticek z plastu do lega. A to se vyplati, hlavne pak muze tvrdit ze on tankuje u SHELL nelepsi bezin na zemekouli co mu zvysuje vykon a spotrebu oleje. Je to ligicke ze, kdyz Shell vyrabi i oleje, potrebuji prodavat. :D

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím ale jak byl ten seznam zoficiálněn jak kde kradou a šidí, tak tam ONO zase nějak výrazně nefigurovalo... Já osobně tedy taky na ONU netankuju, jen vyjímečně, když potřebuju a v okolí nic jiného není, ale pokud by bylo v okolí a nebylo by na seznamu "zlodějů" proč ne, když projde test nemůže to být o nic horší, než ostatní pumpy... Však na těch seznamech figurují o Shell a Benzina s OMW tak to potom je úplně jedno jaký to má název, důležité je, jak to projde kontrolama...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, jak vám Funguje páčka dálkových světel na FL Octáviích??? Já jel minulý týden ve FL a tam se zapínaly dálkáče tak, že se páčka posunula dopředu jako u mě, ale nezůstala tam zacvaknutá, ale vrátila se do původní polohy, vypnuly se potom směrem dozadu... to tak je na všech FL???

 

Docela se mi to líbilo, protože u mě to zůstává v té zapnuté poloze a pak na to musím sahat hodně od volantu  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr: Shell a autíčka od Lega ani nebudu komentovat, je to zbytečné. Už jem to stokrát vysvětloval, že to byla měsíční akce, sesbíral jsem 6 modelů a malej si s nima už rok neustále hraje. Nějaké auto na dálku ho zatím nebere. A cena paliva byla stejná jako jinde, krome Tank ONO. Teď beru např. už měsíce od Benziny za 33.90/litr.

 

Jinak, mluvil jsem s Arlem (2.0 TSI), taky mu to žere olej, řikal cca 0,5 litru na 2tis km. Ale neřeší to.

 

Mluvil jsem také se Škodovkou (MB), přiznává, že 1,8 TSI a 2,0 TSI se na O2 nepovedly. Jsou na tom z hledisa spotřeby oleje a problémy s rozvody naprosto stejně, jediný rozdíl, proč se u 2,0 TSI o tom moc nemluví je, že se jich tolik neprodalo.

 

Norma je dle MB 0,5 litru/100km (ačkoliv u Kolokočky mylně nejdříve tvrdili 1 litr a pak hned 0,8) , doporučují váhovou zkoušku (v době výměny oleje, aby mě to nestálo peníze), někdy mění pístní sadu, někdy celý motor. Kulance je možná.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase jsou lidi co jinde netankuji a kein problem. Clovek nevi co si ma myslet. Ono je i fajn ze maji jednotnou cenu pro celou CR. Nevim jak benzin ale nafta, stryc ma tu autodopravu a kdyz natankuje ono, ma to hned u kamionu misto 32l/100 35-36. Nekde jsem cetl ze snad vykupujou hmotne statni rezervy Nemecka pred dobou trvanlivosti.

Co je na tom divneho. Usetril, tak ted jezdi jak prase, pac usetril a je happy - tim se zvysi spotreba.

Koukam koukam, uz poznavate ze O3 neni dobre auto a pomalu to vylejza. Ja to videl uz pred rokem kdyz jsem to auto obhlidl a byl jsem nejhorsi... ted se uz pridavaji ostatni. Konkretne tapec na dverich me moc netrapi, vic me trapi vyhled z auta (male velke zrcatka - mala aktivni plocha, velke rozmerove a branici vyhledu) a pak rozhodne zvuk repro a zadni naprava (hlucnost, tvrdost). Pak to jsou detaily, ktery naserou, ale funkcnosti nebranej. Uchyceni rezervy, chybi dekl na zamku motoru v kufru, viditelne tlumici vyplne, viditelne srouby pod motorem, nekompletni deklovani sedacek, hodne viditelne srajdy po vareni v motor. prostoru + sroub vedouci od nikud nikam, nedokonale lakovani - kam se obvykle nekouka, slicovani zadnich lamp na kastli, laciny interier ve vybavach < elegance (hlavne ramecek kolem radia, fuj fuj hnuj) a dalo by se pokracovat...

Edit:

kozenka na tapecu dverich je supr na udrzbu, ale nebude v zime studit a neodejde za 2 roky? Nepopraska???

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte však já vím, to jen abych tě trochu pozlobil. Autíčko na dálkové už je přežitek. měl jsem namysli auto (za nás šlapací wartburg) dnes auto na elektriku http://www.aaahracky.cz/auta/12354-detske-elektroauto-mercedes-benz-slk-na-do-6v-bile-4260221642106.html

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radiusy, zkoumáš až moc detailů, kterých si ostatní stejně nevšimnou a jsou jim šumák. Věci co nejsou vidět mě tolik nevadí, ale věci, kterých se dotýkám každý den mi vadí více, tapeci dveří, volant apod. Stejně tak mi přijde důležitější jestli ti začne auto po 50tis žrát více oleje než benzínu. pokud by se šetřilo na těch detailech co popisuješ šlo by o hovno, ale šetří se i na nejdůležitě´jších částech auta a to je smutné. Nějaké šroubky a nevím co mně žíly netrhají, zase to auto koupíš mnohem levněji než co si ho kupoval před 10-15ti lety, kdy si dostal kola+volant a tomu škoda říkala výbava elegance.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nvm jak ty, ale me jste kritizovali za mekcenou palubou, ze se na ni nesaha, tak nevim co osahavas denne na tapecu dveri? Jen si tam opiram loket a to jedine bych chtel mit dobre zpracovane a udelane. A pokud vim, tak jsem psal co me trapi a co me sice sere, ale ze to neni nejhorsi. Staci cist poradne.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna treba ja melu OIIRS loketni operku ve dverich sice vkozichu, ale pod ni byl snadjen plast. To jak jsem si otlacil po delsi ceste loket bylo az tristni. OIIIRS at ma vyplne dveri jakykoliv, takzrovna operka pro loket ve dverich je necim vyplnena. Neni to uplne super jak bych chtel, ale je to oproti OII posun

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si v o2 nestezuju, v o1 nic moc. V o3 jsem problem taky nemel, ale spis mam problem, ze je ta operka moc daleko a nemel jsem uz ruku prirozene, proto jsem operku moc nevyuzival. V o2 ji pouzivam nonstop a je akorat daleko/blizko. Ve fabii 2 fl eleganci je taky v poho, ale uz je na mne uzsi, snesl bych tlustci ale jak se rika, da sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvrdá palubovka mi zrovna nevadí, pokud je dobře postavená nevrže atd. Což alespoň u Rapida se říci nedá, sem tam si to vrzne. Tapec dveří jak se prohýbá, drží to tam snad silou vůle, když na to zaklepeš tak je to jak tapec z čínskýho auta - bakelit. A to je jedno zda-li se jedná o O3 nebo Rapida, je to úplně stejné. To např. u Thálie, že ji budu zmiňovat, taky levné řešení, ale je to pevný plast, navíc tam kde se dotýkáš to má textilní výpln, jak bočnice, tak pod madlem na předloktí. U Skody Ti dají levnou koženku a dělají z to´ho zázrak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam koukam, uz poznavate ze O3 neni dobre auto a pomalu to vylejza. 

 

Hele já sem velký kritik OIII, ale zároveň sem taky realista, jaké jiné auto v téhle třídě je podle tebe dobré? Hodně sem zkoumal i jiná auta a jediné co je z mého pohledu lepší je golf, ale k čemu to je když nedělají pořádnej motor na benzín? Leon je to stejný co OIII, ale uznávám, že vychází lépe cenově. Třeba takovej Peugeot 308 je úplně k smíchu - zlatá OIII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...