Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tak ten litr na 10tis bych ještě bral, ale co má Clint, že někdo má nádržku na močovinu Adblue a Clint aby si pořizoval nádržku na Adoil, tak to je děsivé. Ale zase toto je Extra Super Long Life, olej pak tím pádem nemusí měnit prakticky nikdy, jen filtr.

Ty jova to je vlastně dobré řešení, domontuje se nádržka na 10 litrů a s čerpadýlkem, když se rozsvítí žlutá olejnička samo to doplní 1litr oleje a žádnej stres a na servis oleje se nemusí, jen  dolévat olej do nádržky, jako vodu do ostřikovačů. Kurva, hned bych mohl jít dělat šéf konstruktéra do Bolky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si právě málokdo může finančně dovolit. Právě za ty 3-4 roky je auto na polovině ceny a to prostě nenašetříš....(tedy ty jo, ty máš ještě ten vedlejšák sbírání hoven a zametání po nocích na Václaváku)  - sorry, že jsem to prozradil. Ale toho gigola, co děláš v Holešovicích, to se nikdo nedozví, neboj ty se nic  ;) Jak ti to říkají "Kudrnatej Mára"?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím ale jak byl ten seznam zoficiálněn jak kde kradou a šidí, tak tam ONO zase nějak výrazně nefigurovalo... Já osobně tedy taky na ONU netankuju, jen vyjímečně, když potřebuju a v okolí nic jiného není, ale pokud by bylo v okolí a nebylo by na seznamu "zlodějů" proč ne, když projde test nemůže to být o nic horší, než ostatní pumpy... Však na těch seznamech figurují o Shell a Benzina s OMW tak to potom je úplně jedno jaký to má název, důležité je, jak to projde kontrolama...

Kolega v práci tankoval u Ona naftu do synátorova Mondea a už jsou oba dostatečně vyléčeni. Teď už bere jenom EuroOil naftu bez biosrágor - zmizely problémy s motorem a snižila se mu spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, jak vám Funguje páčka dálkových světel na FL Octáviích??? Já jel minulý týden ve FL a tam se zapínaly dálkáče tak, že se páčka posunula dopředu jako u mě, ale nezůstala tam zacvaknutá, ale vrátila se do původní polohy, vypnuly se potom směrem dozadu... to tak je na všech FL???

 

Docela se mi to líbilo, protože u mě to zůstává v té zapnuté poloze a pak na to musím sahat hodně od volantu  :kol-32:

 

 

Ano

Kdepak, já mám klasické ovládání. Tato novější varianta bude asi od MR2011 - brácha už to tak má. Mně tedy vyhovuje víc původní řešení. Asi máš krátké prsty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já sem velký kritik OIII, ale zároveň sem taky realista, jaké jiné auto v téhle třídě je podle tebe dobré? Hodně sem zkoumal i jiná auta a jediné co je z mého pohledu lepší je golf, ale k čemu to je když nedělají pořádnej motor na benzín? Leon je to stejný co OIII, ale uznávám, že vychází lépe cenově. Třeba takovej Peugeot 308 je úplně k smíchu - zlatá OIII.

Ten Leon má taky hnusnej papundekl namísto tapecu dveří. Radius tady zase předvedl vrchol demagogie - hledá nějaké trčící šrouby v motoru, nebo co a přitom tapecu dveří se člověk dotýká a hledí na něj pořád, zatímco většina tamtěch kravin je absolutně nicotná, neviditelná a ničemu nevadící. Tvarově je dejme tomu OK, ale použitý materiál je prostě shit. To snad i dveře ve Feldě vypadají lépe. To jsem si nemyslel, že bych toto někdy mohl vyslovit u nové generace Octavie. Ale je to tak, bohužel.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za me třeba arlovo 2.0 tfsi bwa.

Rotacka TDI 81 a 66 kW.

1.6 benzín 74kw která je bez debilniho epc co ma 75kw verze

1.4 63kw

Relativně dobrá je i 4.2 benal

U mercedesu za me starý TDI do nejakyho roku 2003, třeba 316 cdi suprovej motor, v ty době už používali common rail.

U citronu třeba starej 2.0 hdi

Ještě bych zapomněl na 2.5 TDI 75 kw taky geniální motor 5 válec!

Felina 1.3, 1.6 55kw nebyl spatnej.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, já mám klasické ovládání. Tato novější varianta bude asi od MR2011 - brácha už to tak má. Mně tedy vyhovuje víc původní řešení. Asi máš krátké prsty.

Hele ani to není prstama, ale když jedu a v zatáčce potřebuju přepnout na potkávačky a volant je otočený, tak na to je špatnej pohyb prsty... To novější řešení mi vyhovovalo mnohem víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomto případě asi ano, jenže já dálková světla nemám skoro kde použít, tak mi to nikdy nepřišlo, navíc když už někde svítím, tak většinou bývají vidět včas světla protijedoucího vozu, takže to přepnu v nějaké rozumné poloze volantu. Fakt si nevzpomínám, kdy bych kvůli tomu měl nějaký problém. Obecně nemám moc rád tyto "odpružené" polohy ovládacích páček, raději pevnou polohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za me třeba arlovo 2.0 tfsi bwa.

Rotacka TDI 81 a 66 kW.

1.6 benzín 74kw která je bez debilniho epc co ma 75kw verze

1.4 63kw

Relativně dobrá je i 4.2 benal

U mercedesu za me starý TDI do nejakyho roku 2003, třeba 316 cdi suprovej motor, v ty době už používali common rail.

U citronu třeba starej 2.0 hdi

Ještě bych zapomněl na 2.5 TDI 75 kw taky geniální motor 5 válec!

Felina 1.3, 1.6 55kw nebyl spatnej.

 2.0 tfsi bwa.

Rotacka TDI 81 a 66 kW.  mam oboje  a jeste  byl dobry  1,8T  AUQ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mladej něco nalil do klávesnice notesu a pár kláves se těžko vrací nahoru. Volal jsem do NB servisu a prej, vyndejte ty klávesy a zkuste to očistit. Vyndal jsem jednu, rozpadla se na tři kusy a tím to hasne. Přemejšlel jsem půl hodiny, jak to má bejt v hromadě a nic mi nepasuje. Takže asi tradá do HP servisu.....:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...