Publikováno Červenec 21, 201312 r Nazdar, prosím o konzultaciV servisu mi měnili turbo a při převzetí mi řekli, že mi tam dali nějaký novější typ, u kterého už není třeba mít zapojen ventil N75 (viz. foto) teď zhruba po 5-ti měsících mi padla Octa do nouzáku a na diagnostice mi to vypsalo chybu 17958 což je "plnící tlak - regulační odchylka" Příčina: zkrat na kostru, přerušené vedení mezi magnetickým ventilem (N75) a RJ motoru, možné projevy: bliká kontrolka žhavení, nízký výkon, nízký nebo vysoký plnící tlak. Otázka zní: Jak může N75 vykazovat nějakou chybu, když není zapojen a setkal se vůbec někdo z vás s takhle upraveným turbem? Díky Octa rv. 2000, předface 66kW, AGR Upraveno Srpen 1, 201312 r od Kvak24
Srpen 8, 201312 r Nevím jaký ti tam dávali, ale u octavia 66kW 2002 po face ještě tyto ventily jsou. Má doma nějaké náhradní, kdyby jsi potřeboval.
Leden 2, 201411 r zdravím mám taky stejný problém,po výměně turba tam daly staré potrhané podtlakové hadičky a chybí mi tam ventil n75.Při jízdě do kopce nebo zatížení nemá výkon až od nějakých 1900 ot/min dostane švih.za jakoukoli radu děkuju
Leden 20, 201510 r Zdravím , chci vás požádat o info , pokud zapnu zapalovaní - (bez startování motoru) a stojím u něj mám slyšet cvakání ventilu N75 nebo ne ? Děkuji za info . OI 2003 ASV 81kW
Únor 16, 201510 r Autor tak díky za rady... Byl jsem u TDIFuna, který mi to spravil. Nechal jsem si dělat auto u fa. HATLAL a PATLAL a ti mi takhle zkur....wili auto. Už je to v pořádku.
Únor 16, 201510 r Autor Zdravím , chci vás požádat o info , pokud zapnu zapalovaní - (bez startování motoru) a stojím u něj mám slyšet cvakání ventilu N75 nebo ne ? Děkuji za info . OI 2003 ASV 81kW jo prej to není na závadu... starší ventily to prý dělají
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.