Přejít na obsah

"Nahřívání" po nastartování


Ajfl

Doporučené příspěvky

Ahoj, pozoruji takové zvláštní chování, které nemá souvislost s počasím ani ničím exaktním.

 

Když nastartuji, je chvilku spotřeba cca 3-3,2l, než to vypne sytič nebo něco podobného, pak to klesna na 0,6-0,8 ... občas se mi stane, že ale po startu je ta špička kolem 1,2l, někdy i 0,8l. Nemá to souvislost s tím, že by byl moto ohřátý (prostě jednou po noci se to chová tak, podruhé onak).

 

Němá někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A víš jeké má motor otáčky při těchto jevech? Typnu si - spotřeba 3,2 l = cca 1200 ot.,při 0,6-0.8 = cca 700 ot. Toto je normální projev motoru. Za určitých podmínek (teplota chladící kapaliny,potažmo venkovní teplota cca 15 - 30 °C) jsou u studeného motoru zvýšené volnoběžné otáčky na hodnotě cca 1200 ot. na několik desítek vteřin. Více se dočteš zde: http://forum.skodahome.cz/topic/109818-vibrace-a-kolisani-otacek-po-nastartovani/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je mi jasné, problém je, že i když jsou dva dny stejně teplé, tak po nastartování to jednou je tak a podruhé onak. Ano, otáčky jsou volnoběžné a pak spadnou na klidovou spotřebu při vyřazení rychlosti, ale kolikrát nastartuju a bere to 1,2l a otáček je třeba 900-1000, prostě žádná souvislost ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mi to včera udělalo, taky byly přizemní mraziky , udělalo to při prvním starotvaní rano teplota vzduchu cca +2c,motor po naskočení vyletěl na 1600 ot a momentální spotřeba byla cca 2.6 litru na hod na volnoběch , po 3 minutach to spadlo na normál tedy na 680 ot spotřeba 0.6 litru hod

 

ale co je mi divné nebo tedy možná nazvyk , auto když startuji tak dost dlouho točí +- 6 sec než motor naskočí , po zapnuti kližku nechává natahnout benal a až pak stratuji je to normální ? dříve jsem mněl dysel :)

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jelikož jsem dnes poprvý škrabal, byly 2 stupně tak mám taky zkušenost...navíc jezdím každý ráno...

 

- je pravda, že ten motor "celkem dlouho" točí než naskočí (to jsem si všiml už dřív) ale rozhodně to není 6 sekund !!!řekl bych tak 3 sekundy v mém případě :)

- když nastartuju po chladné noci otáčky vyletí někam nad tisíc ale víceméně to hned spadne a drží to 1000 otáček...

- těch tisíc otáček (na volnoběh samozřejmě) to drží dost dlouho, i po zhasnutí ten modré kontrolky nezahřátého motoru (je ale pravda že jede klimatronic a vyhrev sedadel)...po cca 10 km jizdy to klesne pod tisíc,a už je i teplo :)

- zvuk studenýho motoru zvenčí je vtipnej ...takový brumlání... (oproti mýmu předchozímu starýmu dízlu kdy jsem budil půl ulice) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...