Přejít na obsah

Vibrace volantu


Feri1

Doporučené příspěvky

Jeste jedna poznamka. Nemas nahodou neoriginalni Alu disky s plastovymi vymezovacimi krouzky? U me to bylo timto. Uz jsem byl zoufaly, nekolikrat prevazeno a vibrace stale nemizely. Vymenil jsem krouzky a klid. Pritom se jednalo o absolutne nova kola i pneu.

z toho duvodu jeste zainvestuju do originalnich disku.

Editováno: , autor: Drak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vibrace jsem řešil na Alhambře a 100% pomohla výměna poloos, už to nevibruje. A s tím se měnily spodní čepy. A to mě servisák ujišťoval, že to je dvojhmota, silentbloky motoru  nebo vstřiky :)). Typoval jsem to na vnitřní homokinetické klouby, častá závada kolem 150tkm. Ty samotné  stály bez práce plus mínus stejně jako celé nové poloosy SKF. Mám doma Superb 2 krátký, a trošku tam je náznak vibrace kolem 130, z výroby mám hliníkovou nápravu. Nejdříve bych fakt zkusil vyměnit ty klouby, hlavně vnitřní klepou volantem při akceleraci, při odlehčení tahu vibrace zmizí. Nebo pokud máš možnost přehoď poloosy, vyjde to levněji. Tím bych začal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po výměně kol z letních (225/40 R18) na zimní (225/45 R17) pozoruju od rychlosti 120km/h do 130km/h vibrace do volantu (letní to nedělali).

Alu kola jsem loni kupoval fungl nové + nové pneu Continental TS850 - takže předpokládám, že je v pneuservise vyvážili dobře.

Myslíte, že může být problém na nápravě (je ale divné, že na letních to nedělá)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to je vyvážením kol, tak když je na autě proházíš mezi sebou, musí se vibrace změnit, na zadku to není tak znát. Já to hledal, kola nechal převážit, vždy tam něco našli ale pořád to nebylo dobré. A byly to vnitřní homokinetické klouby. Ale to bylo na felicii, u suberba to není tak výrazné, ale chci to najít, tipuju to také na některý homokloub.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim panove,

tak se mi to projevilo znovu. Puvodne jsem podeziral taky kola, ale i po zkousce s etalonovymi koly ze Skodovky stale stejne.

Podezreni na vnitrni klouby. Protoze je auto stale v zaruce, resi to servis primo s vyrobcem.

Podotykam, ze najeto pouze 32 tis. km

Az bude hotovo, dam vedet cim to bylo.

Editováno: , autor: Drak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Tak se mi vibrace opetovne objevily. Dalsim krokem byla zarucni vymena obou poloos, vibrace znovu zde.

Ted jeste vyzkousim nove gumy a vyvazeni na Hunterovi a pokud zase bez efektu, tak uz nevim.

Jeste nejaka rada, cim by to mohlo byt?

Predem moc diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám vibrace, ale zjistil jsem ,že když zatížím kufr tak jsou vibrace pří akceleraci tak neskutečný, že se třepe celý auto. Odlehčí se tím přední náprava. Chystám se na kontrolu kloubů na poloosách a zkusím vnitřní prohodit mezi sebou co to udělá.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak jsem prohodil mezi sebou vnitrni klouby a vibrace stale stejne. Dokonce jsem vymenil jeden protoze ten puvodni se zasekaval kdyz jsem ho v ruce zkousel. A vibrace jeste vetsi a to jsem kupoval SKF. Jeste me napada jestli by to nemohly delat vnejsi klouby nebo loziska?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...