DiKey Vloženo 7. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2020 (editace) Já jsem žil v tom že hliníková nápravnice se rovná hliníková ramena o kombinaci s plechovými rameny nevím... Jinak jak už jsem psal tak 2 roky jsem řešil vibrace na nápravnici. Vyřešil jsem následovně a to vyměnou brzd respektive vyčištění dosedací plochy brzd a vyčištění dosedacích ploch disků a výměnu oskákaných hliníků od předchozího majitele. Občas lehce zavibruje ale oproti předchozímu stavu je to tak 98% vyřešeno... Předtím asi v pěti servisech a prí oxidace na discích je v pohodě, sbíral bych jim živnostáky! Do posledního servisu v Trutnově kde to vyřešili tak jsem možná ani nemusel dojet. Kola byli uvolněná... Editováno: 7. Srpen 2020, autor: DiKey tt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Posi Vloženo 10. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2020 V 7. 8. 2020 na 8:22, Radpav napsal: Já mám vibrace a mám hliníkovou nápravnici. Ale mám zase plechové ramena. tak nevím, jestli to je těma ramenama. Ramena jsem dal litinová, jak napsal Xantíček. Jako vedlejší plus je snížení hluku od kol. Celkově se auto chová malinko jinak. Původně jsem začal výměnou vnitřního kloubu na delší poloose a bylo to lepší, ale vibrovat to úplně nepřestalo. Hledal jsem příčinu vibrací, ale u 4x4 to nemá smysl, to bych musel vyměnit asi všechno. Měl jsem klasický problém od rychlosti cca 130 do cca 140. O vyvažování pneu ani nemluvím, za ty prachy už to mohlo být dávno hotové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 12. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2020 Tak jsem se radoval, že vyvážení pomohlo, ale ouha - po pár týdnech se to zase třepe, teď už i znatelně s volantem. Vždy od 120 do 140 km/h (tachometrových), pod zátěží je to horšî. Ty litinové ramena se dávaly v jakých letech? Auto je ze srpna 2010, nedávno se měnily silentbloky na přední nápravě, tak jestli hledat problém ve výše uvedeném, anebo někde jinde - poloosy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 12. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2020 To může dělat i kloub na poloose... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 13. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2020 Pokud máš srpen 2010, je to už model 2011 (měl jsem to samé) a tím pádem máš již plechovou nápravnici a ona se v nějakém silentbloku vymacka a klepe to do volantu. Pomůže jen výměna celé nápravnice. Bohužel běžná věc,měl jsem to taky, jediným řešením pro mě bylo jezdit po dálnici nad 145km/h :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 13. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2020 To právě provádím teď, ale žeň to do každého kopce na dálnici 140... Jinak teď se zeptám blbě, ale ten masivní hlinikový odlitek, co je vidět zespod auta to není nápravnice? Respektive je tam toho nad sebou víc? (fleky jako by tam nebyly...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2020 (editace) To je nápravnice, máš hliníkovou, ale i na té se dá měnit ukotvení ke karoserii, které by teoreticky mohlo způsobit vibraci. Ono dělat dílčí úpravy na prední i zadní nápravě nemá moc smysl, protože je "rozžvejklá" jako celek. Když řešit předek nebo zadek tak je nutné to pojmout komplexne a vyměnit všechny gumové části a zkontrolovat dosedací plochy. V opačném případě (tj. měníme kus za kus) 7 z 10 lidí nebude nikdy zcela spokojeno. Na materiálu pokud budeme lisovat vychází zadek asi na 9 tisíc a předek cca. na 16 (prodražuje to čep a stabilizátor který se musí měnit úplně celý. Osobně bych do toho zakomponoval i tlumiče. Ale chápu, že u auta s nájezdem přes 200K už se člověku nechce. Editováno: 13. Srpen 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 13. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2020 Ano, máš hliníkovou a nicméně jak psal. Kolega, pokud to nepřechází, tak opravdu vyměnit všechny silentbloky co tam jsou... Ja třeba kdysi na superbu měnil jen jedno rameno, protože tam byl silentblok viditelně KO, zbytek byl ok a byl klid. Pak už nebyl protože plechová nápravnice se mi. Měnit nechtěla a byly vibrace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Cermak Vloženo 26. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2020 Tak zdravím do klubu na autě jsou jiné poloosy jiná nápravnice ramena silenbloky tlumiče pružiny těhlice kola silenbloky motoru a převodovky jo a převodovka a po kontrole je i spojka a v zátahu stále klepu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Stenly Vloženo 26. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2020 (editace) Pak už to není závada, ale vlastnost :-( A jediná výhoda je že nad 140 neusneš za volantem :-) Pořád jako příčinu vidím nevyváženost pneu - ty vibrace se mění v táhlých zatáčkách, např. na D3 Editováno: 26. Srpen 2020, autor: _Stenly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Cermak Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Tak pořešeno 20 hodin práce nevím čím to bylo ale neklepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 2. Září 2020 Sdílet Vloženo 2. Září 2020 A co bylo tedy všechno vyměněno? Kromě toho co píšete o post výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Cermak Vloženo 2. Září 2020 Sdílet Vloženo 2. Září 2020 Vlastně z původního tam není nic ale tentokrát jsem do toho šel jako strojař takže soustruh posuvka mikrometr a kontrola jedné věci za druhou vyndá jsem celou nápravu a poloosy sundal klouby vymyl zkontroloval a levé dal doprava a pravé do levá na soustruhu kontroloval poloosy krátká ok dlouhá měla házivost až třetí byla ok pak dodací plochy všeho očistit ložiska ven a opět dosedací plocha jednoho lehce házela kotouč na jedné straně také prostě oser až na půdu samo jsem měřil u silenbloky a dál nové šrouby do celé nápravy 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YOndra Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 (editace) Mate nekdo odkaz nebo cislo na ta litinova ramena? Videl jsem je lisovana z plechu nebo svarovana... ...aha, na supa jo Nemate nekdo rozmery supackyho ramene? Jestli je stejne jak na Yeti Editováno: 16. Listopad 2020, autor: YOndra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomexion Vloženo 21. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2020 (editace) zdravím, mě už málem vomejvali, co jsem zas koupil za werk, naštěstí to byly "jen" pneu (made in germany :( ). správně vyvážené, ale na Hunteru byla zjištěna ovalita? a když jsem ty lepší pneu dal na předek, tak vibrace zmizely. pneu letní Bridgestone 17" Potenza S001 nevibrují, zimní 16" Dunlop Winter Sport 5: 2 vibrují a 2 nevibrují Editováno: 21. Listopad 2020, autor: Tomexion upresneni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek536 Vloženo 21. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2020 Rad bych se zeptal, jake pneu vozi nekdo, kdo nevibruje ? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 21. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2020 (editace) Ja mám Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92Y XL s ochrannou lištou (MFS) (So) na origo VW Phaeton diskoch a nevibrujem. No keď som dal na zimné Continental ContiWinterContact TS850 XL FR 225/45 R17 HI:94 RI:H na Škoda Trifid disky, tak pri plyne do kopca cítim mierne vibrácie... Editováno: 21. Listopad 2020, autor: r_e_n_e 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 22. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2020 (editace) Zdar chlapci a to je co toto za výbavu 😄 1Q0 VWGROUP TGL Bez dynamického tlumiče volantu. Respektive co je a co znamená tato výbava: 1Q3 - dynamický tlumič volantu. Vít to někdo? Editováno: 25. Listopad 2020, autor: DiKey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 27. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2020 V 21. 11. 2020 na 15:22, Krtek536 napsal: Rad bych se zeptal, jake pneu vozi nekdo, kdo nevibruje ? Diky Mel jsem Hankook letni, uz nevim presne typ, vyvazovacka Hunter a bylo to ok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paolo.007 Vloženo 1. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2020 Mám letní i zimní 17" Dunlop, na letních mi v létě při jízdě mezi 130 a 140 km/h začal mírně vibrovat volant, spíš takové chvění. Nechal jsem přední kola převážit a bylo zjištěno, že u jednoho se mi odlouplo 15g závaží. Po přilepení nového to ustalo a vše v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 4. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 Tak jsem si včera udělal radost a nalil do řízení 3. generace poslední firmware a sportovní řídící křivku. Nečekal jsem nic moc ale efekt docela slušný. SII Combi už není jak cihla do zatáček. Nejezdím jak prase ale dynamicky a tohle mě docela vyhovuje. Bral jsem trasu město, meziměsto, dálnice a žádné vibrace. Teď se řízení snaží číst cestu a docela se mu to daří a to že je sportovně naladěné dává najevo hodně kontrolkou ESP 😄 Tak budu testovat a uvidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YOndra Vloženo 14. Únor 2021 Sdílet Vloženo 14. Únor 2021 Stejny problem vibraci volantu pri rychlostech nad 130, rovnem volantu a pod plynem, jak tu popisujete u Supa jsem resil na Yeti. Vymena plechove za hlinikovou napravnici tyto vibrace odstranila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evlo Vloženo 8. Březen 2021 Sdílet Vloženo 8. Březen 2021 (editace) EDIT: nakonec jsem si otázku raději rozmyslel Editováno: 8. Březen 2021, autor: evlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 8. Březen 2021 Sdílet Vloženo 8. Březen 2021 (editace) V 21. 11. 2020 na 20:47, r_e_n_e napsal: Ja mám Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92Y XL s ochrannou lištou (MFS) (So) na origo VW Phaeton diskoch a nevibrujem. No keď som dal na zimné Continental ContiWinterContact TS850 XL FR 225/45 R17 HI:94 RI:H na Škoda Trifid disky, tak pri plyne do kopca cítim mierne vibrácie... Takže moje vibrácie boli vyriešené novymi ložiskovými púzdrami priečneho závesného ramena, uloženiami riadenia a stabilizátormi... Hliníkovú nápravnicu mám od výroby... Editováno: 8. Březen 2021, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdennna Vloženo 13. Červen 2021 Sdílet Vloženo 13. Červen 2021 V 12. 1. 2018 na 23:29, Paulie TDi napsal: Jen chci poreferovat...auto bylo na vymenu vsech silentbloku na predni naprave a vibrace zmizely Tak co, pomohlo i na dlouhou dobu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.