Přejít na obsah

Vibrace volantu


Feri1

Doporučené příspěvky

ja mam 18" léto zima na 2,7bar (je to u těhle "LIMUZÍN" vypozorovaný kamošem TOP pneuservisákem)  a nikdy se mi to vžadnym rychlostnim režimu ani nekleplo ... 
a jelikož sem stejně na SUPOVI nikdy jiný kola než 18" neměl , tak mi to nepřijde ani jako "ŽEBŘINÁK"  :kol-142: 

Proti bejvalí oktě posazený na podvozku HP a 18" BRAID je to jak kočárek s peřinkou  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže:

1. náprava v pořádku, bez vůlí.

2. převážena kola, velké množství závaží (jestli jsem dobře rozuměl tak až 160g na jednom kole). Protože jsem při přezutí jedno kolo musel nechat rovnat, mám podezření na kola, ale protože to začalo hodně házet až po přezutí, můžou být blbý zimní gumy

3. řinčení od kola je od brzdy, chybí mi na brzdovém třmenu taková velká velká pružina a třmen řachtá.

 

Že to bude těmito dvěma věcma jsem si myslel, brzdu jsem prohlížel ale tohle jsem neobjevil, a v pneuservisu měli na převážení plno. Jsem ale rád za tu kontrolu nápravy. Nechal jsem si udělat olej, už jsem ho měl koupený, a za 1. korunu mi ho vyměnili.

Nicméně, kolem 130 mi volat zakmitá. Jinak velké zlepšení. Docela bych nějak zkusil jiný kola, ale to neumím zrealizovat (a teď mě napadá že asi jo, sice ale jen 16"  sadu letních komplet kol vlastně mám).

Cena sumárum 465,- Kč. to mi za to stálo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to si na to stejně jako my všichni dá se říct. ;)

 

S brzdama nemám problem, to že máš hodně závaží znamená, že ty kola jsou dost oskákaný. To že běhoun není rovný pak generuje dost vibrací - ale trvalých. Nové gumy to řeší, ale neřeší to, co to auto dělá = občasné vibrace kolem 140. Já si zapnul to TSC, tak uvidím, jestli to má nějaký vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim tim, že ty kola jsou nerovně sjetý, to se stává když jezdíš blbej terén, nebo když nepřevážíš každou sezonu - u 225 gumy to chce. Tak jak ty kola pak šmajdaj, tím víc se odírají. Výsledkem je, že máš hroznýho závaží, ale to kolo pak na rovnym povrchu stejně nemůže jet rovně, ale tak poskakuje a vibruje. Měl jsem to u svých Dunlopů z výroby. Musel jsem je prodat v půlce životnosti.

 

Nicméně letní zimní 17" 225 a 205 prostě beztak kolem tý 130-140kmh zavibrují občas. Do kopce pod plynem je to zřetelnější. Ale kontrola v servisu dopadla stejně jak u tebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím co si mám myslet o tom, co ti řekli, snad mají pravdu. Já jen můžu zodpovědně říct, že obuju kola a za 4 roky je sjedu a vyvažuji jen jednou na začátku. teď se teda nechávaly kola převažovat po 3 letech (zimní elektrony neorigo) protože jak jsem kola nasazoval, tak to závaží bylo tak zrezlý, že upadlo. Tak se po 3 letech vyvážily. Jinak na to nesahám a nikdy nic ani náznakem netřepalo.

 

závěr? jestli vy pánové ty auta moc nerozmazlujete vyvažováním, pak dostávají nemoci :kol-28: vyvažovat jen na určitých mašinách apod, toto neznám :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíše je zajímavý, jak je to auto na to citlivý. To jsem v minulosti s jinými auty nezažil.  Že u převážení v jiném servisu nadávají na servis předchozí jsem si zvykl, obvykle oprávněně, protože jim to na stolici ukazovalo špatné vyvážení, ale na autech jsem to nepoznal. Obvykle mívám dvě sady kol, ale už jsem nechtěl kupovat, teď o tom vážně uvažuju a jak to bude dobrý, nebudu na to sahat.

Editováno: , autor: AR1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože po každé sezóně přehazuji předek za zadek, jen letošní byla výjimkou, protože letní jsem měl přední nové kvůli proražení jedné pneu.

Tak dvakrát jsem nevyvážil a vždy ty kola zezadu vepředu neskutečně vibrovala. Proto teď vždy převažuji. Na fabce se za její existence kola vyvažovala jen když se dávaly nové pneu, nebo po trefené díře.

SII je na to nějak moc citlivý.

Už jsem to nějak přestal řešit, 140 jedu málokdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aj ja sa hlásim k majitelom rovnakého problému z vybráciami od 140km/h do 160km/h pri pridávaní. Nad 160km/h a ďalšom pridávaní to už nevybruje.

Auto výroba 10/2011 zakúpené 9/2012 takže ešte v záruke a nabehané 82 000km. Na tak málo KM sa mi to zdá podozrivo skoro aby začalo mať auto problém z nápravou. Druhé auto máme passat 3C a tam sa na náprave robili len velké silentbloky a to až pri 250000km.  

Pneumatiky prevážené. Týmto smerom to je OK. 

Kedže to robí len v záťahu na rovine pri ustálenej rýchlosti nie, asi by som to pripásal ozaj len tým kĺbom.... 

Kedže do servisu mám viac ako 7000km tak neviem či to dať reklamovať, alebo sa nato kašlať, alebo vlastne čo s tým ďalej. 

 

By ma zaujímalo či ozaj nikto nepozná správnu odpoveď čo spôsobuje tie vybrácie pri záťahu.

Šak už je to ozaj známi problém toho auta..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...