Publikováno Srpen 18, 201312 r Zdravím koupil jsem OII FL 2009 2.0TDi PD DPF motor je krásně tichonký, nekouří (DPF), ale na volnoběžné otáčky se auto malinko klepe. Stačí lehce přidat plyn +/- 50 a klepání okamžitě přestane. Není to přesně klepání, ale auto se tak jako houpe. Po vymáčknutí spojky žádná změna. Někde jsem dočetl, že vybrace můžou způsobit vstřiky nebo setrvačník, ale auto se mimo volnoběh chová naprosto normálně a vše je dokonale tiché i při volnoběhu, jen se to houpe. Samozřejmě za stojícího auta! Chytá na brnk jak studená, tak i teplá. Najeto 121.000km
Srpen 18, 201312 r Autor Díky, měl jsem taky podezření, ale chtěl jsem se raději poradit. Zítra jedu na dovozku tak si vlezu k technikovi do jámy a zkouknu to. Doufám, že tam bude nějakej silenblok jetej. ;-) Upraveno Srpen 18, 201312 r od Bobr700R
Srpen 25, 201312 r Mám tento motor také,při vyšlápnutí spojky při větších otáčkách něco do pedálu zavybruje.Při volnoběhu to nedělá nic.Nechal jsem opravit převodovku protože bylo uložení hlavní hřídele v obalu vymlácené,to jsem považoval za příčinu.Po namontování převodovky se nic nezměnilo.Že by to dělal setrvák?Spojka je kapalinová a že by se to hadičkou přenášelo do pedálu?Od 2000 ot.to dělá plynule i když uberu nebo přidám,setrvák by snad zaklepal při nějakých otáčkách,dělá to jen při vyšlápnutí spojky.Má někdo podobné zkušenosti?
Září 30, 201311 r Nějak se tu nemohu dopátrat že by někdo vyměnit dvouhmotu za jednohmotu.Hledám i kde by se dal sehnat a nějak se nedaří.
Prosinec 17, 201311 r Pavel 5 - chtěl bych se zeptat na opravu uložení hřídele. Kde ti to dělali, ve škodovce? a na kolik tě to vyšlo? Čeká mě to taky. Myslel jsem si, že to ještě chvíli vydrží, ale přidalo se mi k tomu ještě nějaké klepání v prostoru alternátoru, tak se do toho budu muset pustit hned. Díky
Prosinec 17, 201311 r Ahoj,dělal to Sixta,to je asi nejlepší řešení,vyšlo to na 8,5 tis plus olej.Dělá to na počkání,jen stačí zavolat a domluvit termín.Odkaz je zde: http://www.prevodovky-sixta.cz/
Prosinec 17, 201311 r Díky, tak to mám z Olomouce trochu z ruky Upraveno Prosinec 17, 201311 r od tomsub
Prosinec 21, 201311 r Tak žádný příspěvek ohledně vybrace při vyšlápnutí spojky?Že by to dělalo jen mě?Je to normální nebo není,dělá to při přeřazování od 1500 - 2800 ot.Podle mě to dělá to středový uložení u dvouhmoty,tu jsem vyměnil za jinou,údajně z auta které spadlo při přepravě.Mohl ale také být vyměněn jako vadný i když vypadal opravdu nově.Měl jsem nejnovější setrvák od Bosche a to uložení mě připadalo stejně volné.Tak snad má někdo podobný problém nebo ví co stím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.