Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

tttt: Taky uvažuji o vytlumení dveří a výměnu repro. Dělají to někde v Brně, už jsem to zjišťoval a vyjde to na cca 12tis včetně práce a ceny za repro.

 

Něco mi taky drnčí od spolujezdce, za jízdy jsem jak blázen, na všechno šahám a zkouším, ale páčku na zvedání jsem ještě nezkoušel. Hodně mi rezonujou ty stříbrné chromové obruby kolem výdechů vzduchotechniky, musím je vždycky trochu zmáčknout aby byl klid a taky panel Amundsenu, i když ten jsem už částečně pořešil. Tyhle všechny píčovinky mají totiž kovové packy, které to drží zezadu o palubní desku a to je ten problém. Chce to mezi ně něco nacpat.

Nejhorší je, že člověk neví jak co rozebrat, aby něco nepokurvil a nezlomil :mellow:

Taky se v zimě ozývá rezonance kolem řadící páky toho středového tunelu.

Prostě je to všechno na hovno, co si budeme nalhávat. O2 byla v tomhle jako mercedes, nikdy mi nic nechrastilo, nevrzalo a nerezonovalo.....

 

Jo a ty B sloupky, to mi začne rezonovat přímo do ucha.....ty plasty by chtěly pořešit

 

Chce to zesílit rádio a lepší basy :D

 

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo hoši, počkejte až překročíte kouzelnou metu 100.000km. Pak je plastový koncert slyšet i na čerstvě položeném asfaltu :wallbash:Byl jsme teď na garančce při 120.000km, auto měli v servise dva dny a co myslíte, odstranili pazvuky? Ani náhodou. Vše při starém - drnčí někde před spolujezdcem, v místě ovladače světel, výplň dveří, oba B sloupky. A středový Canton reproduktor, to je obzvláště vypečený kousek, doslova multifunkční rezonátor. Tam to rezonuje při přejezdu nerovností, chrastí v něm při přehrávání vysokých kmitočtů při poslechu hudby, chrastí v něm při telefonování přes handsfree a jako bonus se ozve i při určitých otáčkách motoru. Už jsem se přistihnul, že do něj vzteky mlátím pěstí.

 

Začínám na to rezignovat, ještě rok to musím vydržet, ale pak přemýšlím o změně. Ani nevím, zda je na tom Superb lépe, anebo je to to samé. Minulý týden jsem jel s kamarádem, který má Octavii novou, najeto 20.000km a nevěřil jsem vlastním uším, jak je to auto tiché. Ale i on se určitě dočká... :D

Editováno: , autor: S.Lopik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dočkej času, jako husa klasu....to víš že se dočka. Mě taky přibejvají každým rokem. Také už nemám sílu, občas do něčeho bouchnu, něco otevřu, někde položím ruku...ale většinou to nepomůže, musel bych všechno kuchat a vypodkládat molitanem. Vůle se zvětšují a zima tomu pomůže. K tomu 18" kola, tvrdej podvozek a díry na silnici. To všechno hraje spolu s nekvalitními plasty parádní koncert, za to by se nemusel stydět ani symfonický orchestr v Praze ;)

 

Včera sem byl v autorizáku a ani oni nemají sílu to řešit, už to vědí, už to přiznávají, že jsou použité nekvalitní a laciné plasty a kk tomu nevhodně zvolená jejich kombinace. Dvojka oktávka bylo blaho, tichoučko a pohoda. Takže si musíme zvykat na žebřiňák....Superb je obdoba.

 

Přiznám se a dělám to obzvláště nerad a s nechutí, pač jsem rozený zapřisáhlý škodovák, ale dneska už bych opravdu přemýšlel a asi bych šáhnul do jiné značky, možná japonce nevím.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na jaře mi začala lehce rezonovat část přístrojovky mezi volantem a levým okénkem - hlavně když jsem to metl po okreskách plných výmolů. léto pohoda, ale tento týden teploty už solidně klesly a je to znát. stačí mít motor lehce v tahu kolem 1500 a i na čerstvě položeném asfaltu to vrčí jak nasranej mops...tak si vrčíme spolu a já si zase po roce začínám hrát s úpravou basů, abych mohl trochu více zesílit rádio.

výše uvedenou poznámku o středovém reproduktoru u Cantonu jsem snad radši ani neměl číst:kol-98:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, musíme si na to zvykat/zvyknout. Jelikož nemám auto ani rok, tak ještě síly na eliminace drnčení a hledání příčin zatím mám, ale je pravdou, že taky pomalu rezignuji a hudba, kvalitní hudba, (sice mám Canton, ale to nepovažuji za kvalitní hudbu) je možným řešením :-).

 

Já mám Škodovku po dlouhé době a paradoxně jsem si říkal, že ta kvalita bude super, přece němci že :-D... Taky bych aktuálně do Superbu nešel, myslím si, že taky na tom bude zle, ostatně na youtube je třeba video (bohužel si nevzpomenu na autora), kde testují nového superba LaK a vše chválí, ale ke konci povídá, že tam drnčí něco v palubce :-D.

 

Clint: Japoncům bych se vyhnul velkým obloukem, pokud Ti teda vadí pazvuky! Japonská auta byla vždy s kvalitou interiéru špatná. Ikdyž to se říkalo a platilo i u Francouzů, ale třeba nové Peugeoty jsou na tom lépe než Škodovky... čili, co platilo dříve, už platit nemusí (Škodovka je zdárný příklad)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zjistil, že v zimě dělají největší bordel ty chromové rámečky výdechů vzduchu v palubce, všechny čtyři. Začnou rezonance v určitých otáčkách a stačí se jich dotknout a je klid. Nechám je v servisu všechny vyndat a ty packy které je drží podlepit páskou. Zrovna tak panel navigace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Celé téma jsem si nečetl, je toho 18 stránek snad to tady už není. Možná tato informace někdy někomu pomůžou. Jel jsem autem a slyšel jsem takový plechový zvuk jakoby ve favoritu v popelníku někdo měl mince... Ale šlo to někde zezadu. Dlouho jsem nemohl přijít na to čím to bylo... Objevilo se to náhle... Pořád jsem přemýšlel od čeho to je... Až jsem si nevěděl rady tak jsem si vzpomněl že jsem den předtím někoho vezl vzadu. Tak mě napadlo že tam jen něco nechal asi ve dveřích, ale nic... Až jsem došel k bezpečnostním pásům. Ten zvuk dělala zástrčka bezpečnostního pásu. Ten plast té zástrčky je strašně tvrdý, a vevnitř asi budou i plechové a kovové součástky, které na různém povrchu a v určitých otáčkách dělaly randál... Naučil jsem se to i nasimulovat. Umím ten pás odjistit jakoby laxněji a něco se tam vzpříčí a dělá ten randál...Chvála pánu bohu se to dá odstranit zastrčením spony a vytažením nebo párkrát nutno pomačkat to červené tlačítko a pak zase ticho... Už když si zkusíte na tu zástrčku klepnout prsty jako jste hráli za mlada kuličky tak uslyšíte jestli cinká nebo ne... Snad to někdy někomu pomůže kdyby najednou řešili tyto zvuky...

 

Ahoj Roman

 

 

 

 

Editováno: , autor: Pro_man
původní text se ztratil... po úpravě je komplet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, že některé náhle přicházejí a stejně nečekaně odezní... Jako to bylo  v případě zámku Bezpečnostního pásu... Prostě mi chvíli trvalo než jsem si to dal do souvislosti (vezl jsem nebo nevezl, šlo slyšet nebo nešlo) Spoustu zvuků si lidi způsobí sami (brýle v přihrádce, kroužek vršku pet lahve, odložené věci atp...) Ale drtivá většina je prostě asi slícováním, kroucením karoserie a vrzáním... Takže asi nižší kvalita... Slyšel jsem že je to daň za stále levnější vozy vs výbavy atd... Jednou sejm nad tím přemýšlel kdyby ty auta byla dražší třeba od XY tisíc,, ale byly by pořád jako kdysi... Všechno podlepené sametkama atd a zjistil jsem že by to nikdo nezaplatil... Nikdy! Výrobce by mohl o tom napsat elaboráty proč je tak drahý a přitom je to jen Fabia, jen Octávka... a bylo by to k ničemu... Zjistil jsem že je to jedno...u všech automobilek je to stejné.... Něco drnčí i na šéfové nové C5, i na Foresteru, v Mercedesu i v i30 a i40... Kámošově Toyotě. Jediné co nám nedrnčí tak je Starý Ford Transit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, stará auta jsou většinou ok, pokud nejsou vymlácená. Dneska vrže bohužel všechno. Je to jak píšeš, boj o zákazníky s co nejnižší cenou a vysokou výbavou. Hlavně je pro ně výhodnější použít lacinější a méně kvalitní komponenty a pár jich vyreklamovat, než ve výrobě dávat dražší a kvalitnější. Je to jen kšeft bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nekdy boj o zakazniky, nekdy boj o co nejvyssi prodeje s co nejvyssim ziskem pro sve akcionare, kteri cekaji dividendy. Ano dnes je ta kvalita pokulhavajici nejspis u vsech automobilek. Ovsem koncern vyjeb.va se svymi zakazniky momentalne asi nejvic. Ale to jsem uz mimo tema i kdyz to usce souvisi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono rozjet tuhle debatu je už spíše na HOSPODU... Ale věř, že soused z Korey je na tom poooodstatně hůře, nedej bože když se zaměříš na pečlivost a kvalitu výroby...

No ale zpět k vrzání interiéru... Objevil jsem další zdroj zvuků... Jednalo se o plasty okolo oček na ISOFIX. Když do ISOFIXU dám sedačku a malou, tak svou vahou a vahou sedačky se ty plasty povycvaknou... A pak taky rezonují... Je to sice slabý zvuk ale je... Dalším zvukem kterým mě Octávka krmí je dekorativní rámeček kolem řadící páky... potlačíte na něj a je to OK... Výdechy kolem topení (chrom, klavírová černá) tak to je kapitola sama pro sebe... To mi vrzalo u Rencka, u Forda, u Fabie u Octávky... Vrže to v každým autě které znám... Dá se to vytáhnout a podlepit... Dělám to černou textilní páskou která se používá na hokejky.... Drží a je tenká... K tomu manikurní nůžky na vystřihávání, čas a nejlépe dílenskou příručku...  

Fajn věc byla když jsem dojel na první servisku.. Auto jsme kupovali jinde než servisujeme... A při koupi jsem si nechal dát pod SPZ ty protivibrační podložky šedivé... V servise co mi dělali servisní prohlídku si tabulky samozřejmě vyměnili za svoje a hle tlumivky nikde... To byl kravál!!!

Editováno: , autor: Pro_man
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ten rámeček kolem řadící páky mám taky, v zimě. V létě klid. Já mám ještě orchestr z B sloupků, jde mi to krásně hned do ucha z toho plastového posuvu pásu. Taky v zimě. Na hovno byly taky ty horní rohy zadních oken, cvakalo tam těsnění na obou stranách. To už mám podlepené a je klid. Taky jsem řešil přesku pásu spolujezdce, když visela u B sloupku, cvakala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem zjistil, že to moje auto má asi lidskou duši, a to pěkně zlomyslnou :D Včera jsem chtěl palubní desku už rozmlátit kladivem, naštěstí ho v autě běžně nevozím. Přes noc se to milé škodověnce rozleželo v hlavě a ráno ani vrznutí. Ale odpoledne už zase plastový koncert.

 

Je to celkem zajímavé, že i na stejných cestách to někdy vrže, někdy ne. Bez ohledu na vliv teploty.

 

Jdu znovu reklamovat do servisu, tentokráte nesmím vyměknout... Přemýšlím ještě nad jednou věcí. Zdá se mi, že to moje auto poslední dobou o dost hůře tlumí nerovnosti. Když to porovnám s kolegovou novější Oktávkou na 17' kolech, tak u mne jdou od podvozku podstatně větší rány a celé auto se na výmolech tak nějak otřásá. A to je Scout s většími koly a víceprvkem vzadu. Napadlo mne, zdali by to nemohly dělat již opotřebené tlumiče, které už netlumí tak, jako nové. Samozřejmě interiér vrže jinak, pokud podvozek tlumí nerovnosti tak, jak má  a jinak, když to bouchá "natvrdo". Co myslíte? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se. Já jen hledal příčiny a viděl tam možnou souvislost. Kdyby to pružilo lépe, nedostávala by palubní deska takové "kopance" od náprav a rezonovala by méně. Na některých výmolech to zní, jakoby celá ta palubní deska "nadskočila" a pak se zase usadila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: to bych jim tam ani nedával... taky mne ty pazvuky vytáčí, ale vím, že jen já to dokáži "tak-nějak" vyřešit... Sice mám auto v záruce, ale tohle fakt ne. Oni to neřeší, anebo to absolutně neumí a naopak Ti to ještě více zk.rví a budeš toho litovat...

Mne asi nejvíc štve (aktuálně) ta schránka spolujezdce. Myslel jsem, že už jsem to odstranil, ale prd... až na to jednou někdo přijde, to bude radosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...