Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 sklac: jaky mas budget na nakup vozu? napalm: no, jasne, to souhlasim. ovsem trpelivost ruku v ruce s investici pres 900tis nejde, to pochopis zase Ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sklac Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Paradox.f 23-24tis. E. mal by byt nafta automat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Paradox: Souhlasím, na tohle pomáhá se projet autem např. za 1,5 mil Kč , kde taky něco občas zavrže a člověku je hned líp.... Vemte si kolik je tam vlastně možných míst, které mohou dělat nepřijemné zvuky...opravdu hodně.. a i když se výrobci snaží dělat interiér z co nejméně kusů dílů, palubovka v OIII je jeden kus, přitom např. ve Felicii byla snad z patnácti... tak je tam zase mnohem víc výbavy, drátů apod.... a samozřejmě pořád to není vše složené z laboratorní přesností, bohužel.... Spíš by měli do těch plastů přidávat nějaké příměsy, které by při tření o jiné plasty nebyly šlyšet..... v dnešní době rozvinuté chemie... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 (editace) Jenze VW koncern prave zije z toho, ze formy na vstrikolisy jsou stejne az na par modifikovatelnych prvku, ktere udelaji radobi "trosku" jiny design pro tlacitka na Touareg, Cayenne, Tiguan, Bentley atd. Takze, s timhle asi malokdo hne. I do Lamborghini davaji (davali) interier z A4. No, jinak, ani neni potreba svezt se v aute za 1.5mil, staci se svezt v konkurenci za podobne penize (berme v potaz, ze nadupana O3 stoji skoro bez mala milion korun) a O3 nema absolutne v te tride, pocitove, co delat. Je to jakasi dan za to byt soucasti koncernu. Ma to milardu vyhod, ale taky spoustu nevyhod. BTW jel jsem nedavno (na tyden) Touareg 3.0TDi V6 - interier (zpracovani) hrozny, PC 1.850.000. Mel jsem A6 3.0TDi V6, PC 2.050.000 a stejne (vrzani, klepani). Jel jsem v Infiniti M30d, kdybych nedychal a nebo si obcas neprdnul, nic bych neslysel. To same Lexus, nebo Honda. Japoncici to maj skvele vychytany... Editováno: 28. leden 2015, autor: Paradox.f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 sklac: no, tak za ty penize nebude spatna O3 A nebal bych se toho, jak ja tak i ostatni trosku zvelicujou. Ve sve podstate je to o tom, kdo jakej stoural je. Ja jsem velkej a stve me, kdyz si za mic koupim pokusnyho vrzajiciho kralika, na kterym se ucej ocasove z AS. Jinak je to vsechno v pohode 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Kua chlapi. Idem kupit O III combi, a ked citam toto forum tak ma prechadza chut a tosi sa mi hlava. Ako druhu variantu na kupu mam Golfa, ale neviem ci to nebude ten isty sersam... Udělej si zkušení jízdu v OIII a pak v Goflu ať máš svůj názor (kvalita je podobná)... Ty zvuky jsou hodně individuální, my jsme tady všichni na všechno super přísní 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sklac Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Jasne porozmyslam. Osobne by ste isli opat do octavie alebo by ste si kupili ine auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 (editace) sklac: ja osobne urcite. ja, jelikoz nejsem zastance koupe noveho vozu, ale zanovniho, radeji vemu 800tis a dam je za 1-2 roky maximalne stary auto, tzn. jak rikam zanovni (najeto treba 10-35tis km), nez 800tis za sice nove auto, ktere ale je technologicky a vsim ostatnim nekde jinde. Editováno: 28. leden 2015, autor: Paradox.f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Já s tím souhlasím, do tohodle vlákna píšou jen tichomilové, co jim někde něco cvakne a loupne, pak je spousta těch, co nemá s pazvuky problém a ještě více těch, co jim to nevadí...a logicky, ti sem nepíšou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Aleš_BX: jednoduse. kdyz se svezes v Honde Civic, nebo svezes se v Kia Optima (korejec!), svezes se v Avensisu, svezes se v i40 (a to se me nepises vubec lehce...), tak poznas ten rozdil. ja mam projeto dost aut, postupne jsem prisel na to, ze pokud jdes po kvalite zpracovani a jde Ti o cena/vykon, tak tam bohuzel O3 strada. omlouvam se, rict "nema co delat" bylo hodne tvrdy, beru zpet. nicmene snad chapes, jak to myslim. BTW dal jsem srovnani s autama cenove na hranici prumerne O3. kdybych srovnaval v cenove hladine L&K nebo nadupane RS, tak, bohuzel, tam jim O3 nesaha ani po kotniky (BMW 3, Lexus IS, Lexus CT, Infiniti Q50 atd.). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sklac Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 cize O III Combi 1.6TDI 105k Elegance DSG nebude az tak zla volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 (editace) Sklac: Golf je pro buzny a holky Navíc abys měl kufr, potřebuješ dražší Variant. Kup oktávku, není špatná. (navíc kvalitou by jsi si u Golfa nepomohl, je to stejné, mohl bych ti odvyprávět příběh člověka, co před měsícem koupil Amaroka, vysypalo se všechno co mohlo, od elektroniky až po diferák. Byl rád, že ho vrátil a nabídli mu za dotovanou cenu Tiguána + doplatek) Je to o kusu a o štěstí P.S. - kup i levnější Lift, nechápu proč lidi visí na myslivcích (combi), když lift má prakticky stejně velký kufr a navíc se zadek méně zasírá než u myslivce. Kdo z vás nakládá náklad až po střechu??? Aha, pak snad raději Pickupa Editováno: 29. leden 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 1. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 (editace) Po koupi auta se mi po měsíci začali ozývat zvuky z palubky od spolujezdce - co hrbol na silnici, to lupnutí. Nechal jsem to rok, zda si to sedne, ale nesedlo. Celý rok jsem to koumal a zjistil jsem, že to vychází od palubky jak se dotýká dveří. Dnes jsem dal kvůli tomuto problému vůz do servisu na reklamační opravu a při přebírání vozu mi sdělili, že by to mělo být opraveno - ŠA prý o tomto problému ví a servisy mají za úkol pokud s tímto někdo přijde upravit dveře tak, aby byly více odtažené od palubky. Zatím mám za sebou jen 10km ze servisu, ale vypadá to, že je od pazvuků pokoj Takže dávám ŠA malou pochvalu, za to, že si těchto zvuků všímají a nehází to na zákazníky, že si vymýšlí. Co ti tam konkrétně opravili?? Dveře snad nemůžou jen tak odtáhnout od palubky Napadá mě tam lepnout kousek kobercovky ) Dost pazvuků v autě jsem si už opravil, ale ten u kastlíku spolujezdce ani za boha.. Editováno: 1. Únor 2015, autor: Lucasse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 Neví někdo ze zdejších montérů, jak vyndat kastlík u spolujezdce na O3? Asi to jde jednoduše, ale nerad bych něco posral :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 1. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 Clinte, nejdriv se sunda bocni kryt u dveri (je nacvaknutej, takze pohoda) a z otvoru uvolnis takovou zapadku drzici kastlik. No a pak ten kastlik jednodusse, trochu se silou, vydelas Nic na tom neni.Jen zpet se dava ta zapadka trochu hur, hlavne z duvodu maleho mista pro manipulaci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 Lucasse: Já myslím, že seštelovali panty. Když od nich se moc nedozvíš a papír co dělali ti taky nedají, jelikož je to v záruce a posílají to ŠA. No každopadně vypadá, že je konec s pazvuky. Já taky pořád zkoumal kde lupe kastlík, ale nakonec to bylo dveřmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkovi Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 (editace) ... P.S. - kup i levnější Lift, nechápu proč lidi visí na myslivcích (combi), když lift má prakticky stejně velký kufr a navíc se zadek méně zasírá než u myslivce. Kdo z vás nakládá náklad až po střechu??? Aha, pak snad raději Pickupa Projdi si par for s testy auta a zjistis (napr. zde), ze OIII ve verzi Combi daleko lepe eliminuje nevyhody torzky na zadni naprave...kdyz Lift, tak by musel jit do 1.8 TSI, coz by ale cenove byl zase nekde jinde ;-) Editováno: 2. Únor 2015, autor: xkovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 3. Únor 2015 Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Heleď, žádnej boční kryt netřeba vyndavat, otevřeš kastlík a na straně u dveří vidíš takovej bazmek kterým pootočíš a tím se vycvakne ta západka, pak jen trochu zatáhneš jako nahoru a je venku, zpátky stejně tak, jen to chce trochu šikovnosti na tu západku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Únor 2015 Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Mě to přišlo divný, jo toho bezmeku jsem si všiml, je pootočenej, ta pacička není v té drážce, přemejšlel jsem, jestli má bejt v drážce nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkovi Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 (editace) Tak se pridavam do klubu "uchylu", kterym sebemensi pazvuk v (jakemkoli) voze leze na nervy...a moje sotva tyden stara OIII Combi mi uz ted dela vrasky na cele... Vcelku pravidelne (hlavne rano, kdyz je mraz a plasty jsou "zkřehlé") mi neskutecne hlasite rezonuje pravy vydech klimatizace na stredove konzoli, tj. ten blize spolujezdci... Resenim je, ze zahybu s tim štelovacim bazmekem, kterym clovek ridi horizontalni a vertikalni smer proudu vzduchu...a je po pazvuku, ale kazde rano musim udelat to samé a fakt mi to leze na nervy....prvni navstevu servisu asi vedle standardnich procedur budu muset rozsirit o provereni tohoto... Dalsi chrastivy pazvuk pak pozoruji jeste pri rozjezdu, kdy to udelam na hodne malo plynu a nizke otacky motoru prenesou typickou vibraci dovnitr do kabiny...to mi pro zmenu brutalne nahlas zachrasti cosi nekde od štelovacich koleček od klimošky ci tam nekde, to jeste musim zjistit, ale blbe se to simuluje, aby to clovek mel moznost odhalit... Secteno podtrzeno, moje 4 roky stara OII se 100k najetymi km, prevazne Praha, D1, D5, nevydavala ani hlásku, nova O3 s mene jak 300km najezdu me stve hned od zacatku....jako kára dobra, silnej motor, vse fajn, ale toto mi proste pije krev... Editováno: 13. Únor 2015, autor: xkovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Nejhorší je, že se ty zvuky všelijak přenáší a člověk to vnímá kolikrát od jiné strany, než to ve finále je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 tak já ranních 10 minut než se to zahřeje raději neřeším. To je koncert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Tak mám další poznatky. 1/Jak jsem psal, až po zahřátí interiéru pozoruji praskání z B sloupku na straně řidiče na nerovnostech. Zjistil jsem, že je to zřejmě z toho štelování výšky pásu na B sloupku. Volal jsem už do dvou servisů a potvrdili, že už se s tím mockrát setkali, ale že zatím nepřišli zřejmě na trvalé řešení. Nicméně mi slíbili, že to rozeberou a zkusí znovu spasovat. Někdy stačí rozebrat a složit a je pokoj, třeba na chvíli. 2/Jinak mi něco drnčí při určitých otáčkách (naopak hlavně za studeného interiéru) z palubky od spolujezdce....to jsem ještě neidentifikoval. Při ohřátí interiéru se to zlepšuje. 3/Teplotní změny v palubní desce, závislé zřejmě na teplotě foukání vzduchu ze vzduchotechniky, občasné lupnutí, nezávislé na povrchu silnice, s tím asi nic neuděláme..... A ještě otázku: Jak se projevuje to drnčení kastlíku? Přestane při otevření kastlíku za jízdy? Jestli to není třeba ten bod 2. P.S. Servisy jsou z O3 a pazvuků dost nešťastné, více plastů, jejich kombinací - rovná se více pazvuků. Editováno: 23. Únor 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Add 3/ To mám taky a myslím si, že reklamace nemá cenu. Aby jen tak zkusmo rozhodili celou palubku..., to lupnutí vydržím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 25. Únor 2015 Sdílet Vloženo 25. Únor 2015 V mém autě se projevují tři druhy zvuků: 1. Vibrace/drnčení z výdechů palubky mezi 1500 a 2000 ot/min. Musí být zařazená rychlost motor v tahu. Projevuje se nezávisle na vnější teplotě. A spíš se to začne dít až když se motor ohřeje. 2. Vibrace/drnčení z pravé strany palubky při přejíždění nerovností. Nezávislé na vnější teplotě. Nezávislé na teplotě motoru. 3. Vrzání/praskaní z levého B sloupku ve chvíli kdy se kroutí karoserie, třeba při zajíždění k domu přes snížený obrubník. Při přejezdu nerovností jen jednou stranou auta. Nebo třeba při prudkém zrychlení nebo zpomalení. Nezávislé na vnější teplotě. Nezávislé na teplotě motoru. Včera jsem byla na 30ti tisícové prohlídce. Reklamoval jsem nějaké věci a mezi nimi i tyhle zvuky. Jel jsem se s technikem projet, aby to všechno slyšel. Naštěstí to všechno slyšel a z jeho výrazu bylo jasné, že to neslyší poprvé. Za 14 dní tam nechám auto na tři dny a budou řešit tyhle a další reklamované věci. Tak uvidíme. Ale zatím se snaží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.