Publikováno Srpen 29, 201312 r Zdravím, váhám teď u jedné věci. Čekají mě rozvody na své O2 (2.0TD, 103kW) r.v.2009 a nevím, zda mám jet do autorizovaného servisu, kde mě výměna vyjde okolo 11.000,- Kč a budu k tomu mít záruku jak na práci, tak na díly a v případě, že by se něco podělalo by to řešil prostě a jednoduše autorizovaný servis nebo zda si koupit rozvodovou sadu a vodní čerpadlo sám a hodit to do autorizovanýho, kde už ale nedostanu záruku na díly, ale pouze na práci a když se něco podělá, tak to budu složitě řešit jak ze servisem, tak z prodejcem originálního dílu. Takto by mě to vyšlo okolo 8.000,- Kč = úspora 3.000,- Kč. Poslední možnost je se vyhnout autorizovanýmu servisu úplně, něco málo bych tam ještě ušetřil. Zkráceně tedy váhám mezi: - autorizovaný servis s předraženými díly, ale kompletní zárukou - autorizovaný servis s levnějšími díly, ale s případnými problémy při řešení potíží - neautorizovaný servis Otázkou je, jaké mohou nastat problémy přímo u výměny rozvodů nebo zda to je něco, u čeho se netřeba ničeho bát. Mám už najeto 145.000 km a tak váhám, že bych autorizované servisy už vynechal, ale zase mít všechno v servisní knížce je v případě prodeje výhodou, ale zase za ty peníze? :-/ No co byste mi doporučili vy. Děkuji
Srpen 30, 201312 r Jo jo, babo raď. Chtělo by to křišťálovou kouli a nebo si hodit pětikorumou. To budeš muset rozhodnout sám a je to někdy těžké, ale jedno vím, že šetřit na nepravém místě se vesměs nevyplácí! Hodně štěstí při rozhodování!
Srpen 30, 201312 r Ono ani autorizak neni zaruka kvality. U nas ma dealer v kazdem meste jednu pobocku a pristup a kvalita prace je v kazde pobocce uplne jina. Navic ani i oroginalni dily (kdyz pominu, ze sou predrazeny) nejsou obcas moc kvalitni. Predni loziko, original Skoda, cena cca. 1500,- (u dealera za 4000,-) mela podle dodavatele daleko vetsi % reklamaci nez aftermarket SKF za 2000,-. Navic zaznam do servisky ti da i neautorizovany mechanik a pokud jeho praci znas, tak je to kolikrat lepsi nez znackovej servis.
Září 1, 201312 r Autorizak neni zaruka kvality, ale je zaruka, ze mas zaruku. Pokud menis rozvody a delas prohlidky dle servisky v autorizovanem servisu, tak v pripade jakehokoliv problemu zpusobenym temi rozvody nemusis nic resit a opravu hradi Skodovka (a to i po zaruce na ty vymenene rozvody). Krom toho vynechanim jedine prohlidky prichazis o dvanactiletou zaruku na korozi, coz ti v pripade byt i jedineho vyuziti nasobne vrati vse co bys usetril na prohlidkach u Franty Vokurky v garaz servisu. Upraveno Září 1, 201312 r od mike_k
Září 1, 201312 r tak to není pravda. moje předchozí das auto, již jsem nebyl 3krát v autorizáku a bez problému mě vyreklamovali dveře. stihnul jsem to do 6 let... Upraveno Září 1, 201312 r od kokta7
Září 1, 201312 r Me pri kazde reklamaci koroze studovali servisu tak peclive, jak kdyby tam byla mapa k pokladu. Dokonce to scanovali a posilali do Skodovky a do reklamace psali "servisni prohlidky OK". Tak netusim teda proc to hosi delali. Upraveno Září 1, 201312 r od mike_k
Září 2, 201312 r Autorizak neni zaruka kvality, ale je zaruka, ze mas zaruku. Pokud menis rozvody a delas prohlidky dle servisky v autorizovanem servisu, tak v pripade jakehokoliv problemu zpusobenym temi rozvody nemusis nic resit a opravu hradi Skodovka (a to i po zaruce na ty vymenene rozvody). Krom toho vynechanim jedine prohlidky prichazis o dvanactiletou zaruku na korozi, coz ti v pripade byt i jedineho vyuziti nasobne vrati vse co bys usetril na prohlidkach u Franty Vokurky v garaz servisu. Problém je v tom, že podle blokové vyjímky mi servis během záruky může dělat jakýkoli servis pokud dodrží postupy dané výrobcem automobilu bez ztráty záruky. Stačí když při tom řádně vede servisní knížku a používá adekvátní dily (nemusí být ani originální). Jedné s čím tedy do autorizáku musím jsou záruční opravy.
Září 2, 201312 r Ale to mluvis o normalni zakonne zaruce. U zaruky nad ramec zakona si vyrobce muze stanovit podminky jake ho napadnou.
Září 3, 201312 r Pokud se nepletu, tak skodovka stejne vic nez 2 roky dava za priplatek ne? Muj nazor je, po zkusenostech s mistnim dealerem, ze autorizaku se vyhnout obloukem. Ale ja novou skodovku nemam a nikdy mit nebudu :-) Upraveno Září 3, 201312 r od LiveBomb
Září 3, 201312 r Taky zalez zda v tom autorizaku davaji origo dily nebo nejake nahrady které koupi nekde levneji a vyuctujou to jako origo za balik. Pawlisko: napis odkud jsi a mozna nekdo poradi s nekym zkusenym v okoli,kdo by ti to udelal podstane levneji.
Září 3, 201312 r Za mne tedy co se rozvodů týče.....dával jsem auto do autorizovaného servisu s vlastními díly. Protože - už vidím jak lezu po servisech a zjišťuji jestli to umí,jestli mají přípravky - nechci se hádat kvůli tomu že mám vlastní díly a nechci smlouvat o ceně - alespon v mém okolí je samozřejmostí, že oprava je bez jakéhokoliv dokladu - nevěřím že to udělají levněji než origo servis.(někde jsem tady uváděl cenu na kolik mne vyšla výměna v autorizáku) pokud by jsi se rozhodl pro variantu origo servis + vlastní materiál je dobré ověřit si jestli budou akceptovat značky donesených dílů..jde hlavně o vodní pumpu!! (XS-ková není o tolik dražší než druhovýroba) Pokud to dobře chápu a s autem jsi najel za 4 roky 145 tkm pak je také částka 3000 kč navíc v nákladech na provoz auta naprostá prkotina...a i varianta nechat vše na origo servis je zajímavá!!! No a když budeš v tom servisování tak výměna drážkového řemenu není od věci....a autu by určitě slušela i nová volnoběžka alternátoru .-)
Září 7, 201312 r jen aby si pak nebyl prekvapeny z kvality odvedene prace v origo servisu Nechci se do nikoho kdo tam pracuje navazet, ale kolikrat kdyz vidim ty vytvory co tam dokazou, jen zasnu. Samozrejme, je to hlavne o lidech a pristupu Klidne bych si to nechal udelat u sikovneho soukromnika co ma dobre reference.JInak cena 11tis za rozvody je uplne nekde v oblacich a mimo realitu
Září 9, 201312 r Pánové, sám do Škoda servisů taky nejezdím, ale úplně bych ho nezatracoval, pokud jde o to najít nějakou záhadu nebo špek, tak fakt se moc nepředřou, ale klasika jako vyměnit rozvody! Dělají to pořád mají +/-„10“ motoru a stále dokola, mají škoda hodinovou normu takže nikam nepospíchají. Naopak soukromník jede jak šroub, za dobu jedněch rozvodů chce stihnout on dvě auta a tak víc vydělat. Vše má své pro a proti, jestli si auto dáte k frajerovi, co má dva zvedáky, tři auta(každá jiná značka) mu čekají na dvoře a ještě vozí z Reichu, tak fakt raději bych šel do škoda servisu. Frajerovi co dá rozvody za hodinu a za litra tomu bych se vyhnul, vše ostatní je jen o ceně a pocitu ze záruky.
Září 18, 201311 r Autor Tak jsem nakonec nechal udělat v běžné dílně za 9.000,- Kč včetně výměny oleje a prohlídky (olej jsem měl vlastní). Rozhodl jsem se tak na základě cenové nabídky na 17.000,- Kč (rozvody+servisní prohlídka). 8.000,- Kč se mi dávat navíc nechtělo...Teď budu mít v plánu řešit nějakým způsobem spotřebu (byla už před rozvodama), protože se mi zdá vysoká. Zrovna jsem jel 60km po dálnici 120km/h s tempomatem a při sjezdu spotřeba 6,5l/100. Kámoš jezdí se stejným motorem při rychlosti 130km/h s tempomatem pod 6l/100. Mno uvidíme )
Září 23, 201311 r 9tis. Kč + olej, je taky celkem dost! To jsi z hodně drahého kraje, v Praze jsem to za to stejné dal 6 500(2 200 bylo za práci + originál rozvody, pumpa a filtry, olej shell)? Na práci jsem dostal doklad, mám 1,9. 2,0 by nemělo být o tolik dražší? Upraveno Září 23, 201311 r od XTomos
Září 23, 201311 r Autor 7.238,- Kč jsem dával za rozvodovou sadu včetně vodní pumpy - SKF1.412,- Kč jsem dával za práci= 8.650,- Kč za výměnu rozvodůV ceně byl ještě olejový filtr 210,- Kč a 241,- Kč za výměnu chladící kapaliny. Ohledně tvé ceny, nechci nijak rejpat, ale jestli si dal za rozvody, vodní pumpu, filtr a olej 4.300,- Kč přičemž jenom olej vyjde okolo 700,- Kč a filtr okolo 200,- Kč tak ti na zbytek zůstává 3.400,- Kč. Nejlevnější rozvody na 1.9TDi jsem našel za 2.500,- Kč a vodní čerpadlo výjde okolo 1.500,- Kč = tvůj servis je v mínusu 600,- Kč. 2.0TDi = rozvody s vodní pumpou za 7.238,- Kč1.9TDi = rozvody s vodní pumpou za 3.700,- Kč Ano, je to dražší )
Září 23, 201311 r cc-autodily.cz, skoda-dily.cz tam si najdi ceny Trochu nad tím přemýšlej, servisy za nakoupené díly dostávají slevy na další platby tak 10 až 40%. Konečný zákazník (ty) vidíš na faktuře ceny ceníkové, ale ne co ve skutečnosti za to servis zaplatil. Tedy 20% z 7238 je 1 447 Kč, servis na tobě vydělal cca 2 900 Kč + prodal ti předražené díly z druhovýroby a ne originál! Proč myslíš, že někde stojí olej 1200 Kč a na internetu 560 Kč? Protože internetový obchod nedělá ty nesmysly s fakturami. Upraveno Září 23, 201311 r od XTomos
Září 24, 201311 r Nedalo mi to a napsal jsem si rozpočet do koruny: Rozvody (CCčka – originál) 2 395 Pumpa (CCčka - originál výměnný díl) 1 005 Záloha (CCčka – pumpa) 2 117,5 Filtr (CCčka –s tyčkou originál) 169 Ojel 5W-30 (jaknaauto.cz - shell) 560 Doprava1 (CCčka ) zdarma Doprava2 (jakna auto.cz-uloženka) 50 Balík Česka P. (CCčka – vrácení dílu) 79 Práce 2 200 Celkem 8 575,5 Kč, na CC máš slevu 5% na další nákup (tu slevu počítají i ze zálohového dílu- jejich blbostJ,) -284,3 (5% z 5 686,5), vrácení dílu(pumpa) -2 117,5 celkem = 6 174 Kč Omlouvám se, měl jsi samozřejmě pravdu 6 500kč bylo špatně Upraveno Září 24, 201311 r od XTomos
Září 24, 201311 r Autor Výborné, tak si spočítej kolik by to vyšlo na Octavii 2.0TDi BKD 103kW a odpovíš si na otázku o kolik to je dražší ) Jinak 10-40% slevu snad nemyslíš vážně. Oleje mi vysvětlovat nemusíš, vlastně celý princip prodeje mi taky vysvětlovat nemusíš, dělám do internetového podnikání, které zahrnuje i e-shopy a fakt mám přehled o tom, jak to funguje. Vlastně dokonce jsem byl i v servisu a vím cenu, za kterou ji tam prodávají a vlastně jsem dělal i internetový obchod na oleje a ceny znám taky. Srážka s hnidopichem je to nejlepší co mě může potkat. Jinak SKF je pokud se nepletu prvovýroba. Dále kde je napsané, že originál je kvalitnější?
Září 24, 201311 r Original muze byt klidne i horsi, ale ma tu vyhodu, ze pokud ti prdne a menil jsi jej dle servisky v autorizovanem servisu, tak ti Skodovka zaplati i novy motor.
Září 24, 201311 r Autor Ano, to určitě, ale měnit a kupovat díl u škodovky = několikanásobně vyšší cena. Mě řekli 17.000,- Kč. Jasný, v porovnání s tím, že když se něco dodrbe, tak to je zanedbatelný, ale tak s tím jsem do toho už šel...
Říjen 29, 201311 r Stou zárukou u autorizovaného servisu to nebude tak jak říkají!!! http://www.novinky.cz/finance/317138-znackove-servisy-casto-strasi-motoristy-ze-prijdou-o-zaruku.html
Listopad 15, 201311 r Do autorizáku bych auto na výměnu rozvodu nedal pokud bych vyloženě nemusel kvůli zárukám... Nesmyslná cena za díly a práci u mne to bylo cca.17tis a to ještě neznamená, že to bude dělat fachman a ne nějakej lojza. Navíc mám svého dvorního mechanika ke kterému jezdim už několik let a svoji prací odvevde vždy na 100% za polovicni ceny než autorizák. U něj mě vyšli rozvody na 7,5tis. s prací (rozvodová sada SKF s pumpou):-) Upraveno Listopad 15, 201311 r od Arlo
Listopad 15, 201311 r Autor Kámoš teď nechal měnit rozvody v neautorizovaným za cca. 10.000,- Kč i s prací. Taky SKF . Já to měl za 9.200 (stejný motor a taky SKF). U autorizovanýho to vychází podle jejich nabídky na 11.000,- Kč (originální díly). Takže pokud člověk nemá přímo nějakého známého, tak to je ve finále lepší nechat dělat autorizovanej servis, který má přeci jen jiné reklamační postupy. 17.000,- Kč mi řekli odhadovanou cenu za rozvody, pumpu + servisní prohlídka ve 150.000,- Kč taky, ale zase to berme tak, že ta cena je o dost navýšená. U předchozího auta jsem byl na servisní prohlídce a cenová nabídka byla okolo 6.000,- Kč a nakonec jsem platil 1.200,- Kč Nechť si každej dělá se svým autem co chce
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.