Publikováno Listopad 30, 200717 r Keď som dnes nabehol na sneh(je jedno v akej rýchlosti) a pokúšal sa zabrzdiť, myslel som, že som odtrhol brzdové platničky. Vonku to vydávalo dosť rušivý zvuk a vo vnútri mi brzdový pedál nedovolil stlačiť ho až na doraz a pokúšal sa ma prinúť, aby som nebrzdil. Vypol som ESP a robilo to aj tak...Je to ok? akonáhle sa sneh roztopil, už to brzdilo normálne. Nemám Oktáviu, ale Passata, ale myslím, že tie systémy majú podobné. Vďaka.
Listopad 30, 200717 r Autor je to OK,dál to neřeš.ESP s ABS sice souvisí,ale vypnutím ESP nevypneš ABS: Ďakujem Ti.
Únor 3, 200817 r no...však takhle se ABS chová normálně, že tluče do brzdovýho pedálu... No taky přemýšlím o smyslu tohoto dotazu - píšou to v každém návodu, že je chybou pedál při tom "kopnutí" povolit, že je potřeba brzdit ještě víc. Totéž o zvucích, je to všechno NORMÁLNÍ!
Únor 6, 200817 r No taky přemýšlím o smyslu tohoto dotazu - píšou to v každém návodu, že je chybou pedál při tom "kopnutí" povolit, že je potřeba brzdit ještě víc. Totéž o zvucích, je to všechno NORMÁLNÍ! Přesně tak, když jsem poprvé zabrzdil s autem s ABS na sněhu, v 1. chvíli jsem si myslel, že hrnu pod autem popelnici, než mi to došlo..teď už pohoda
Leden 10, 200916 r Poradí mi někdo ? U Oct II. 04, mi při brždění klepe brzd. pedál a přechází to do karoserie. Auto má ABS a ESP. Když vypnu ESP tak je to brzdění v pohodě. Dřív jsem jezdil s Oct L&K kde bylo taky ABS a nedělalo to. Je to tak silný klepání, že se diví i spolujezdci co se děje.Destičky mám dobrý. Upraveno Leden 10, 200916 r od rudolfv
Leden 10, 200916 r V zimním období je to snad normální, kola nemají takový grip. A nebo by jsi mohl napsat toho víc, za jakých podmínek to dělá.
Leden 11, 200916 r V zimním období je to snad normální, kola nemají takový grip.A nebo by jsi mohl napsat toho víc, za jakých podmínek to dělá. Dělá to při brždění př rychlosti 80 a výš. Byl jsem na ABS zvyklej , ale tohle se mi zdá moc hlučný. Auto má najeto 130000 a koupil jsem ho z bazaru . Mám na něm ujeto cca 800km. Zvažuju jestli nejsou zkroucený kotouče, ale při vypnutí EPS to hlučný nejni. Upraveno Leden 11, 200916 r od rudolfv
Leden 11, 200916 r Zajeď na diag. možná je tam chyba uložená a koukni na kotouče z obou stran, jetli nejsou orezlé. U aut co delší dobu stála, celkem normální jev.
Leden 22, 201213 r Nazdar chlapáci, mám takový problém s ABS, dá se nějak seřídit? Když brzdím na sněhu a dám auto do smyku a jak sepne ABS pedál kope jak blázen zvuky od toho jsou zajímavý, ale o to nejde. Ale auto se prostě spíš rozjede než, aby bzdilo ta brzdná dráha je hrozně dlouhá. Bez ABS už bych dávno stál. Když jsem jel s Golfem s ABSkem tak to brzdí jak blázen.
Září 7, 201312 r Zdravím. Mám dotaz ohledně pulsování pedálu u Octavie II RS FL combi r.v. 2011. Pokud mírně brzdím, tak pédal je v pořádku, ale pokud pedál více přišlápnu, začně velmi nepříjemně pulsovat. Původně jsem si říkal, že to dělá ABS, ale připadne mi zvlaštní, že u Kie Sportage 2011 začne pedál pultovat velmi mírně až teprve při prokluzu kola (ABS). Ovšem oktávka to děla u při intenzivnějším brzděni a velmi inzivně, přestože pneumatiky jsou ješte hoodně daleko před hranici přilnavosti. Tj neprikluzují. Je toneto jev normální? Mám strach ze zrkoucených kotoučů, protože jsem musel jednou na dálnici ze 200 km/h poměrně hodně prudce brzdit. Moje blbost :'( :'( děkuji za info chlapci. Jinak řízení při brzdění nijak necuká.
Září 7, 201312 r a v jakym stavu jsou zadni kotouce? To co popisujes by mohl byt problem tam, ale stejne tak muze byt problem v abs.
Září 8, 201312 r Asi úplné v pohodě to nebude... dělalo ti to i před tím brzděním na dálnici, nebo az potom? Já jsem takový jev na eresu ne pozoroval. Když jsem tam mel sériové kotouče a destičky tak se mi stávalo ze pedál dost meknul při delším brzdění. Po výměně za sportovní kotouče a desky to zmizelo a pedál je naopak tužší. Měnila se brzdovka? Jinak taky se mi párkrát stalo, ze jsem musel razantně brzdit, ale vždy to kotouče přežily.:-)
Září 8, 201312 r se podívej na kotouče na destičky a dyžtak povyměnuj. zas to tak hrozná investice není... ono auto může mít 30000, viděl jsem kotouče k.O po 10000km, jde o to jak se k tomu kdo chová.. Upraveno Září 8, 201312 r od kokta7
Září 8, 201312 r mno např dneska se pedal choval velice klidně.. dělat to až při VELICE prudkém brzdění... Arlo: muzu se zeptat, jake desticky a kotouce mas? kolik te celkove stala vymena?
Září 9, 201312 r Pouzil jsem kombinaci kterou mam uz vyzkousenou na predchozim aute a to kotouce zimmerman sport vrtany + desticky ferodo DS performance. Kotouce predek staly 3tis a desticky 3,8tis.
Září 9, 201312 r Nejakeho spineni jsem si nevsimnul oprorti origu mi to prijde +-stejny. Je proste dobra ta kombinace toho kovu a smesy desticek, ze se ti to opotrebovava rovnomerne.. plus ty vrtany kotouce by se mely lepe chladit a je to vrtany tak ze poznas kdy je sjetej kotouc..
Září 9, 201312 r super, děkuji za info chlapci. Tak prý je to jen ABS. Každopádně, až destičky a kotouče odejdou, tak přejdu na ty, co Arlo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.