bobocop Vloženo 20. Září 2013 Sdílet Vloženo 20. Září 2013 Najnovšie mám ten problém, že pri štartovaní sa roztočí štartér, zrazu prestane asi na jednu sekundu alebo menej, vynuluje sa komplet celá prístrojovka (čas, kilometre) a potom sa štartér roztočí a auto naskočí. Zapaľovacie trafo mám takmer nové, menil som ho v lete zn. TESLA. Nejaké návrhy čo by to mohlo spôsobovať??? Musí tam nastať nejaký skrat alebo čo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 20. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2013 dnes sa mi to stalo dvakrát z 10-tich štartovaní. Predpokladal som, že by to mohlo spôsobovať zlé ukostrenie zapaľovacieho trafa, vymenil som kostru a hneď prvý štart bol katastrofický, prestal sa krútiť štartér, blikali všetky kontrolky na prístrojovke, štartér točil pomaly, potom motor nabehol. Premeral som baterku cca 11,87 V - čo je dosť málo na novú baterku, dobíjanie okolo 13,84 V, odber v kľude 0,02 - 0,04 A, premeral som odpor na zapaľovacom trafe, všetko OK, baterku som kupil pred dvoma týždňami. Absolutne neviem kde môže byť závada, žeby ozaj tá baterka?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 20. Září 2013 Sdílet Vloženo 20. Září 2013 Ahoj, co treba kostra z baterky, koukal jsi? nebo treba starter pridrenej? Ale ted co ctu, tak to napeti baterky je slaby, zkouknul bych kostru vsude okolo... I to dobijeni neni nejlepsi si myslim, tech 13,8V je kdyz mas vsecko vypnuty? mereno na baterce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 21. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2013 štartér menený pre dvoma rokmi za nový (VIKA), + vodič = baterka - štartér vymenený, jedine ak by ešte kostra z baterky bola nalomená a nešiel by toľko prúdu cez ňu, inak som ju premeral, napätie v pohode. Rozprával som sa s kamarátom elektrikárom, vravel, že by to mohol byť regulátor napätia v alternátore, lebo som si všimol, že pri naštartovaní a dobíjaní baterky na voľnobeh je tam len okolo 12 V, dobíjanie sa zvýši až pri zvýšených otáčkach okolo 3000 na tých 13,8, čo je podľa dielenskej príručky v norme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Tak 12V je opravdu malo, mam sice naftu, ale na baterce mam neco pres 14V, asi 14,2 nebo tak nejak, tech 13,8V by melo byt minimum asi, pokud vsecko pustis a dobijeni je OK... Tim ti pak pujde i baterka rychlejc do haje, protoze ji nedobijes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Fabie mně dobíjí při 730 ot./min okolo 14V, takže tam asi nebude něco v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 22. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2013 (editace) tak asi sme s elektrikárom prišli na chybu, vlastne on, premerali sme dobíjanie a zistili sme stratu napätia ako sa kábel z alternátora napája na baterke k 10A poistke, (ten pliešik s matkou na nosníku poistiek ), zistil to tak, že kábel bol prehriaty, už po pár minútach behu motora na voľnobeh, oxidácia bola vo vnútri svorky. On to potom svorku zalial cínom, opätovne to premeral a skoro žiadna strata napätia, kábel sa už nezohrieva. Uvidím po pár dňoch testovania. Ak sem už neprispejem príspevkom, považujte túto závadu za odstránenú. Toto mohlo spôsobovať, že sa k baterke nedostal dostatočný prúd a najmä v ampére, tak my to vysvetľoval. Editováno: 22. Září 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 22. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2013 A ešte zopár rád k funkčnosti alternátoru. (Z dielenskej príručky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 14. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2013 Myslim ze primo z tohohle mista byla vyhorela nejaka oktavka, byla na netu fotka, na 12V uz to muselo byt hodne znecisteny... me se to tam taky hralo, ale teda mel jsem tam porad nejakych tech aspon 13,6V, tedka uz to merim preventivne radsi tak 2x do roka,radsi tomu dam pul hodky nez aby mi pak auto shorelo :o/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.