Přejít na obsah

CANTON sound systém


Doporučené příspěvky

Jak to tady tak čtu, tak jsem silně nahlodán k dokoupení CANTONU do mého RS.

 

Ale zase nadruhou stranu většinu času v autě poslouchám rádio popřípadě přes BT v telefonu. Otec ma O III a myslím, že dokonce jenom přední reproduktory a nepřišlo mě, že to je až takový propadák. Takže jsem na vážkách, jestli investovat 12 000,- do CANTONU když se mě nechtělo připlácet na modrou RACE :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem Canton tedy neslyšel, možná bych byl překvapen, ale Bolero mi tedy nepřijde jako taková hrůza jak se tady někde přetřásalo, protože nejsem žádný audiofil a možná mám i hudební hluch tak mě se zdá že to hraje pěkně a o dost lépe než audience co jsem měl v OII, ale jak říkám, jsem takový hudební barbar  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám Canton a nechal jsem si pořádně vytlumit všechny dveře a zvuk se posunul výrazně dál(navíc jsem vytlumil i zadní podběhy). Hlavně basová složka z dveřových repro je mnohem lepší a za jízdy je v autě navíc větší klid, tak jsem mohl hned stáhnout zesilování v závislosti na rychlosti. Ovšem tím se trochu vyšachoval Subwoofer, ten mi přijde slabý a brzo zvuk začne při vyšší hlasitosti(a učité hudbě) u prahu rezonovat. V kabině to za jízdy nejde tak poznat, ale pokud jdete přímo k SUBu, tak je slyšet, že rezonuje čalounění nebo něco za ním.. Každopádně to teď hraje velmi slušně. Mně osobně přišli doteď všechny Škoda audio naprosto příšerné. Tohle se dá konečně poslouchat.

Jednoznačně bych doporučil Canton do služebních aut, kde člověk s audiem nemůže nic dělat. Konečně Škoda co hraje.

Pokud ovšem má někdo auto vlastní a chce opravdu kvalitní zvuk, tak nemusí litovat že Cantona nemá a za cenu všech příplatků které Canton vyžaduje si může udělat buď sám nebo u firem které se na to specializují zvuk obdobný, nebo za příplatek ještě lepší. A ještě jednou zdůrazňuji potřebu dobrého vytlumení dveří. Bez toho ani špičkové repro nedá dobrý zvuk..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Mám Canton a nechal jsem si pořádně vytlumit všechny dveře a zvuk se posunul výrazně dál(navíc jsem vytlumil i zadní podběhy). Hlavně basová složka z dveřových repro je mnohem lepší a za jízdy je v autě navíc větší klid, tak jsem mohl hned stáhnout zesilování v závislosti na rychlosti. Ovšem tím se trochu vyšachoval Subwoofer, ten mi přijde slabý a brzo zvuk začne při vyšší hlasitosti(a učité hudbě) u prahu rezonovat. V kabině to za jízdy nejde tak poznat, ale pokud jdete přímo k SUBu, tak je slyšet, že rezonuje čalounění nebo něco za ním.. Každopádně to teď hraje velmi slušně. Mně osobně přišli doteď všechny Škoda audio naprosto příšerné. Tohle se dá konečně poslouchat.

Jednoznačně bych doporučil Canton do služebních aut, kde člověk s audiem nemůže nic dělat. Konečně Škoda co hraje.

Pokud ovšem má někdo auto vlastní a chce opravdu kvalitní zvuk, tak nemusí litovat že Cantona nemá a za cenu všech příplatků které Canton vyžaduje si může udělat buď sám nebo u firem které se na to specializují zvuk obdobný, nebo za příplatek ještě lepší. A ještě jednou zdůrazňuji potřebu dobrého vytlumení dveří. Bez toho ani špičkové repro nedá dobrý zvuk..

Kdo ti tlumil dveře? Kolik tě to stálo? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pokud jsi audiofil a máš místo kufru Subwoofer... to znamená, že když jedeš na dovolenou, dáš tam dvoje boty a kartáček a je plno... a opravdu jsem pár takových aut viděl.... :kol-28:  , hudbu si pouštíš tak, že ti rezonují okna,.... jak píše autor toho článku, tak ano, příjde ti to pak slabé...

 

Pokud autem chceš dojet např. 500km a vystoupit bez bolehlavu, tak je to dostačující...  mě jen příjde, že to hraje opravdu jen hluboké basy, takže při většině např. běžného Rocku to moc neduní.. to chce najakou tvrdší Černošskou muziku ... :kol-65:  Jinak basy jdou i s repro v předních dveřích, takže celkově to hraje vyváženě....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsi audiofil a máš místo kufru Subwoofer... to znamená, že když jedeš na dovolenou, dáš tam dvoje boty a kartáček a je plno... a opravdu jsem pár takových aut viděl.... :kol-28:  , hudbu si pouštíš tak, že ti rezonují okna,.... jak píše autor toho článku, tak ano, příjde ti to pak slabé...

 

Pokud autem chceš dojet např. 500km a vystoupit bez bolehlavu, tak je to dostačující...  mě jen příjde, že to hraje opravdu jen hluboké basy, takže při většině např. běžného Rocku to moc neduní.. to chce najakou tvrdší Černošskou muziku ... :kol-65:  Jinak basy jdou i s repro v předních dveřích, takže celkově to hraje vyváženě....

Týchto by som rozhodne nenazíval audiofil, skôr exibicionista. Za každú cenu.

Audiofil bude v aute hľadať niečo takéto:

http://www.bowers-wilkins.eu/Automotive/Volvo

 

čiže precíznu reprodukciu, žiadne rezonancie v.., proste všade.

 

A Canton je takisto renomovaná Hi-Fi firma, dokonca niekde na pomedzi High Endu, čiže audiofilská.

 

Mne sa ale na Cantone (v OIII) pozdáva jedna vec. Aktívne rušenie ruchu okolia.

V OIII Canton bohužial nemám, ale v slúchatkách áno a je to paráda. Dokáže to eliminovať hluk v lietadle, a používal som to aj v mojej starej OII.

Chcem sa Cantoňakov spýtať ako im to funguje vo OIII? (teda neviem či sa to vôbec dá vypnúť a porovnať s normálnym stavom)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otázka je jestli ta aktivní eliminace hluku audiosystémem nějak nesouvisí s nastavením závislosti úrovně hlasitosti na rychlosti jízdy? Jinak žádné spešl tlačítko na toto v nastavení audiosystému není, takže porovnat s normálním stavem nejde. 

 

Ještě k tomu podání basů. Já jsem tlumil dveře i kufr a basy z předních reproduktorů se zlepšily. Jak psal Napalm, ze subwooferu postřehneš hlavně ty hluboké basy. Prostě ten sub je měkota, plastová krabice s 8" reprákem uchyceným v plastu. Ostatní repráky to stejné, plast, plastové nýty... To není audiofilský systém, ale na velmi příjemný poslech hudby z kvalitního zdroje to myslím v pohodě stačí. Jinak na německých fórech už jsem postřehl řešení výměny subwooferu v kufru, těch možností je ... ikdyž mi pak uniká smysl připlácet za Canton, pak to vykuchat a narvat tam svoje komponenty :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Všichni co máte pocit, že ten subwoofer neslyšíte, doporučuji si přesednout na zadní sedadla, tam ho i cítíte :kol-63: ... Já to o víkendu zkoušel (trochu jsem poklízel v autě)... no pokud bych tam měl jet 500km a nějaký dobrák řidič, by mě celou cestu nahlas poštěl nějakou tvrdší hudbu, tak by mě možná i dunělo v hlavě...

 

Subwoofer má opravdu produkovat jen ty nejhlubší bassy, které se defakto šíří duněním (chvěním), ne vzduchem... a bohužel paradoxně na předních sedadlech to už skoro není cítit.. možná i uložení sedadel má filtrovat chvění auta na případných nerovnostech...  

 

Zkuste a uvidíte ten rozdíl.... :rock:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě to hraje dobře, ale prostě mi přijde, že když by se použily kvalitní komponentní repra a malý dřevěný sub, že to bude o nějaký level výše. Canton je dobrá značka, ale ne v těchto levných kategorií, spíše ve středu a v Hi-endu. Tohle je prostě jen levné domácí kino.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všichni co máte pocit, že ten subwoofer neslyšíte, doporučuji si přesednout na zadní sedadla, tam ho i cítíte :kol-63: ... Já to o víkendu zkoušel (trochu jsem poklízel v autě)... no pokud bych tam měl jet 500km a nějaký dobrák řidič, by mě celou cestu nahlas poštěl nějakou tvrdší hudbu, tak by mě možná i dunělo v hlavě...

 

Subwoofer má opravdu produkovat jen ty nejhlubší bassy, které se defakto šíří duněním (chvěním), ne vzduchem... a bohužel paradoxně na předních sedadlech to už skoro není cítit.. možná i uložení sedadel má filtrovat chvění auta na případných nerovnostech...  

 

Zkuste a uvidíte ten rozdíl.... :rock:

No jo, ale já poslouchám vepředu za jízdy a ne vzadu :-)

 

Ale ono to není jenom o basech, třeba taková Planeta Hieronyma Bosche II je na Cantonu o poznání méně živější než na Dynaudiu. Na testování basů mám oblíbené kombo "Incident at Isla Nublar" z Jurského Parku a (na ty fakt hluboké) "Why so serious" z Dark Knighta (ty nejsou slyšet, ty jsou jenom cítit)

 

On Canton nehraje vyloženě špatně, ale po třech letech v GTI s Dynaudiem je to spíš zklamání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky83: Canton je spíš značka na domácí audio (asi i dobrá - to nedovedu posoudit).... v rámci ozvučení aut, ale žádné jméno zatím nemá...  to takový Bang & Olufsen to je jinde, respektive by to bylo také jinde, než jaké jsou finanční možnosti běžného zakazníka Octavie :kol-128:  

 

Elxel: Já tím hlavně chtěl říct, že ten subwoofer tam opravdu je a hraje  :kol-47: . Golf GTI nevím jakou má aparaturu, ale např. pánové z Ahifi.cz mě řekli, že u Dynaudio je hůře udělané rozkanálování zvuku (výšky, středy a basy) než u Cantonu. Kde je spíš problémem nedostatečné naddimenzování (výkon) repro. Takže možná, že když posloucháš hodně nahlas, jsi na limitu toho systému... ale jak říkám, nejsem žádný velký Audio-odborník....   

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...