Duben 30, 201411 r a dělá to pouze v záběru, když třeba jedeš z kopce a máš zařazenou rychlost a překračuješ to rozmezí zmíněnejch otáček, tak je to v klidu? bohužel to může bejt zrovna hodně věcí, co spotřeba, kouř atd., jinak ta dvouhmota to klidně bejt může, kór když je to chipnutý, tak dostává mnohem větší nápor a už může bejt před smrtí, kolik máš najeto? Upraveno Duben 30, 201411 r od Doktorone
Duben 30, 201411 r Dělá to jenom v záběru. Nejvíc na 4 a 5 st. když přidám plyn a nechám to táhnout "odspodu" , tak právě při dosažení těch otáček se to rozvibruje. Je to prostě nejvíc poznat když jde z motoru největší síla na vyšší stupně. Pokud přidávám hodně plynule a pozvolna tak to skoro poznat není. Jinak auto má poctivých 170 tis, průměrná spotřeba 6,5 l a kouř žádnej. Všechno je v uplně v pohodě. Mě ta dvojhmota moc nejde do hlavy, když to je uplně v klidu třeba na volnoběh, nebo při rozjezdech a řazení.. Myslím, že pokud už je motor v záběru a spojka je seplá, tak už ten setrvák moc vliv nemá ne? Pravděpodobně mám načnutej homokineťák na pravé straně, protože při pravotočivé zatáčce pod plynem se mi tam ozývá rachot, ale to s tím podle mě nesouvisí.
Duben 30, 201411 r no to nevim jistě, ale myslim si, že na volnoběh by špatnej setrvák neměl mít žádnej projev, ale to ať napíšou fundovanější, a nějakej propad ve výkonu v těch vibracích nepociťuješ
Duben 30, 201411 r Já si tím taky jistej nejsem. Sbírám názory kde se dá a chci se vyhnout drahé opravě, která bude k ničemu. Zvlášt rozebrání spojky, abych se podíval na setrvák je docela dost práce a času. Propad ve výkonu to nemá vůbec. Táhne to opravdu hezky a po tom chipu i odspodu bez nějakých výkonových mezer.
Duben 30, 201411 r chápu, že se chceš vyhnout drahejm opravám, o tom mi zrovna teď nemusíš vyprávět, nejhorší je, že na setrváku moc na pohled nic nepoznáš, a spojka ti zabírá ještě dobře, ne až někde nahoře? že by jsi to rovnou spláchnul při jednom?
Duben 30, 201411 r Auto na zvedák, kopnout tam pětku a rejdovat. Pokud je v háji kineťák, projeví se to
Květen 1, 201411 r Ahoj, rád bych se vrátil k původnímu tématu tohoto vlákna a poprosil o radu. Mám S1 96 kW a nechal jsem to chipnout na 121kW. Zvýšil se krouťák a začaly se projevovat silné vibrace v otáčkách 1800-2000. Nejsilnější je to na 4 a 5 rychlost. Je to jako by se podtáčel motor a rozvibruje se celý auto. Na volnoběh a při rozjezdech to nedělá nic. Přede jako kočka. Jeden mechanik mi říkal, že je to setrvačník, ale nějak se mi to nezdá. Auto má najeto 170000 km. Pořád mám podezření na vnitřní kloub poloosy. Vnější je načnutej taky, protože mi to při pravým rejdu pod plynem klepe. Bez plynu je to potichu. Takže má otázka je jak spolehlivě poznám, že je vnitřní kloub (popř. i vnější) na poloose po smrti. Díky za pomoc můžeš mi říct, proč to řešíš ve dvou tématech, dva naprosto stejné dotazy ve dvou vláknech, nechápu, tam v tom vlákně by ti za chvilku odpověděl někdo další http://forum.skodahome.cz/topic/123229-p%C5%99i-vysok%C3%A9m-p%C5%99evodu-do-kopce-se-rozklepe-auto/ Upraveno Květen 1, 201411 r od Doktorone
Květen 1, 201411 r Spojka mi zabírá celkem dost nahoře. rozhodně už by si zasloužila vyměnit, ale ještě se s tím dá bez problémů jezdit. V porovnání s Octavii 1 je to řazení o poznání horší. Bavil jsem se o tom s mechanikem a bylo mi řečeno, že to tak Superby mají, že si na to musel taky zvyknout, tak nevim..Kolik je rozumná cena za práci za výměnu spojky? Já na to nemám prostor v garáži a nechci si spouštět převodovku na pupek v leže pod autem..
Květen 1, 201411 r můžeš mi říct, proč to řešíš ve dvou tématech, dva naprosto stejné dotazy ve dvou vláknech, nechápu, tam v tom vlákně by ti za chvilku odpověděl někdo další http://forum.skodahome.cz/topic/123229-p%C5%99i-vysok%C3%A9m-p%C5%99evodu-do-kopce-se-rozklepe-auto/ Už neřeší - přesunul jsem to všechno sem.
Květen 1, 201411 r Řeším to na dvou vláknech, protože tohle fórum nabízí dvě vlákna, kde to řešit. Vím, že to není nejlepší a vzniká potom zmatek, ale když jsem hledal radu, tak jsem se zeptal tam kde jsem narazil na diskuzi o mým problému..toť vše. Omlouvám se jestli to někoho rozladilo..
Květen 1, 201411 r je v tom pak bordel, toť vše, a v obou vláknech ti budou psát ti samí lidé, jelikož ti co sem chodí často, tak koukaj na nové příspěvky, takže by si toho všimli i tam i tady, teď je to spojeno díky pawoukovi, tak není co řešit
Květen 2, 201411 r stopro dvouhmota....pokud je to jak píšeš a třeba se od 1500/ot rozjíždím na 4 plnej...a začně to dunět hučet.., nebo nevím jak ten zvuk popsat...dvouhmota
Květen 3, 201411 r mě právě taky zabírala už dost nahoře, takže jsem to měnil, samo v servisu, protože přesně jak píšeš, s převodovkou na pupku asi nic moc materiál jsem sehnal po netu komplet luk spojková sada 3000, setrvák 6500 a olej do převodovky, když už se vylejvá myslim 600, takže sakumprásk materiál 10200,- a mechaniky mám kamarády, takže u mě se cena práce nedá brát, chtěli litr, ale za tu dřinu co stim musela bejt dostali 2000,- vzhledem k tomu, že ti zabírá tak nahoře, tak už asi nebude uplně freš a jak píše rooc, asi už tim pádem nebude freš ani ten setrvák
Květen 4, 201411 r Jo díky za rady. Asi mi nezbyde než se do toho pustit.Jen by mě Doktorone zajímalo, kde jsi sehnal materiál za takový peníze? Vím, že na CC autodíly bych se dostal po slevě na nějakých 12 tis za spojku a setrvák. Jestli máš nějaký lepší zdroj a není to tajný, tak se pochlub :-)
Květen 4, 201411 r já mám supr dodavatele na náhradní dílly a co si pamatuju tak mě repset spojky + 2hmota LUK vyšla...na 8800..., plus mínus.., už to přesně nevím
Květen 6, 201411 r Je to rok výroby 2003, 1,9TDI, 96kW, Budu vděčný za každý tip, nebo odkaz na nějakého prodejce. Každá kačka se hodí. Díky moc
Květen 6, 201411 r nemůžu nikde najít tu 3 dílnou sadu jak jsem sehnal já za 2950,- ale našel jsem ji za 3150,- a setrvák za 6550,-(ten jsem kupoval v říjnu za 6400,- v tomto obchodě), bacha, lze tam koupit celá sada včetně setrváku za 10200,- ale když to koupíš zvlášť, tak tě to vyjde na 9700,- a dá se snima dobře dohodnout, radši jim napiš VIN ať ti potvrděj kompatibilitu, já mam rok 2005 a může tam být něco jinak a třetí odkaz je na olej, ale třeba napíše rooc ještě lepší cenu a nebo v sekci motor 1.9 v tématu spojka teď psal týpek, že má starou komplet spojku a při koupi repasované když jim dáš starou můžeš dostat slevu, ale zda bych šel do repasované spojky, to už je otázka, já asi ne, takže to je na tobě sada http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/2240538-spojkova-sada-luk-623330100/ setrvák http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/2240302-setrvacnik-luk-415023110/ olej jsem bral tento http://www.olejacek.cz/13-castrol-syntrans-transaxle-75w-90-4008177071737.html
Květen 8, 201411 r Díky za tipy. když to bude potřeba, tak se jim ozvu. Ceny mají pěkný. Já si dost dobře repasovanou spojku neumím představit. Ještě tak repasovanou lamelu, ale ten zbytek nevim nevim. Já už bych šel rozhodně do novýho zboží. Tohle se tak debilně spravuje, že tam není na experimenty moc místa. Ještě jsem se k opravě nedostal, ale nejdřív vyloučím ze hry ty homokineťáky, než se pustím do spojky a setrváku. ještě jednou díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.