M_ike Vloženo 18. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2016 Nene, zadny kurak v aute nebyl. Mne napadlo jako puvodce fleku napr. kapky pri otevreni nejakeho piti, jinak jsem si to nedokazal vysvetlit.. Kdo vi co vse je pod tim tapecem, treba se neco zacalo prozirat skrz, neprekvapilo by mne to :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2016 mě napadla nějaká konzervace ze spojů, šroubů apod. ale to by nešlo lehce vyčistit jak tu někdo psal. Dle mého názoru, se tam záhadně kumuluje prach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 A mame tu novinku. Hold kvalita Skoda. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 Nez z jednickou mam obcas problem se zpateckou. Obcas tam nechce jit az kdyz se zlehka proslapne plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 Jo ze zpateckou to mam taky. Musi zaradit napul, chvili pockat a pak doradit. Jakmile zaradim naraz tak to jde lehce pres zuby. Bud jsem chomout nebo je to vlastnost.Od novoty zase vic drhla 3ka, zejmena pri podrazovani ze 4 na 3. To se ovsem casem asi zabehlo. Uz to nedela. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 Já mám jedničku i zpátečku dobrou, ale řazení trojky občas zazlobí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 mě jde zpátečka a jednička tak na 90%, musím strašně lehce. Co mě nejvíc štve, je ta kovová rána při řazení když pustím spojku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 Jako ze to cvakne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 no, je to trošku větší cvaknutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Září 2016 Sdílet Vloženo 24. Září 2016 Vyfasoval jsem Rapida,.... 14 500 km TSI 77, no a co hnedka nevidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 :-) Průhledný silikon a bude to držet na doživotí :-) Jinak u Fordu Focusu II i III se časem odlepuje snad vše co je plast nebo guma na karosérii, zlatá Škoda v tomhle :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seal Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Potřebuju poradit. Nechal jsem vyměnit olej a od výměny na volnoběh je cítit z průduchů palivo, při jízdě nic, pouze když vozidlo stojí a nejede. Co to může být? Mám r. v. 2013, 1,2 TSI 63 kW, 98tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Myslíš jako z ventilace? Zkontroluj tedy palivové vedení - trubičky, hadičky, jejich spoje (těsnost). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seal Vloženo 6. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2016 (editace) Přesně tak. Už jsem koukal/čuchal, zatím nic, stavím se v servisu a uvidím. Díky Editováno: 6. Říjen 2016, autor: Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 můžete se prosím někdo podívat, kdo má model 2013,2014 a motor 1.2 EA111, jak je uchycená řídící jednotka? já ji mám dost volně a mlátí o brzdový buben a a taky o kastli nahoře nad ní, je to dost slyšet na nerovnostech, takže pořád :-) v servisu jsem to kdysi zmínil, ale klasicky to vůbec neřešili. takže mě zajímá, jestli to mám jenom já tak blbě uchycený, nebo je to normální. zkusím to kdyžtak natočit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 u mě je také uchycena jen tak. hned na začátku jsem jí vypolstroval aby lépe držela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 já se taky chystám to vyřešit sám, třeba tím polstrováním, ale ještě mě nenapadl vhodný materiál co by byl ideálně nehořlavý nebo odolný vysokým teplotám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 Skelna vata tohle splnuje :-D :-D :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 :-D ta by byla dobrá i proti kunám zároveň 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 7. Květen 2017 Sdílet Vloženo 7. Květen 2017 Tak jsem se dnes odhodlal taky se na tu rez podivat a taky mi to tam krasne kvete. Kdyz mame to jaro... Ale jen kde je bily lak. Uprostred je nejaky cerny plech a tam je to Ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Květen 2017 Sdílet Vloženo 7. Květen 2017 Vítej bohužel v klubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spaceback77 Vloženo 9. Květen 2017 Sdílet Vloženo 9. Květen 2017 Když tady píšete už o vzniklé korozi, dávám svůj příspěvek ze včerejšího dne. U sousedové Fabie jsem si všiml koroze na obou koncích předních blatníků, u napojení na práh. Nedalo mi to a tak jsem se podíval, jak to mají inženýři ze ŠA vyřešené na Rapidu. Po odmontování plastových podběhů na mě koukal šedý molitan, ten, který je vidět po otevření dveří při pohledu kolem pantu k blatníku. Kolem molitanu usazené jemné blátíčko, listí a všelijaký humus, krásně mokré - nacucané vodou včetně molitanu. Tak jsem to samozřejmě vyčistil, no a pak jsem zjistil, že molitan je krásně nasáklý vodou asi do výšky 10cm. Výborné antikorozní řešení, na to musel přijít fakt nějaký "inža", ale na druhou stranu, čím dříve to shnije, tím dříve si koupíme další auto, že? Moc jsem si s tím hlavu nelámal a těch asi 10 mokrých centimetrů molitan odřízl. Za odpoledne to krásně vyschlo, přirozeně to bude větrat a auto nijak neutrpělo. Tak mrkněte, jak jste na tom vy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Květen 2017 Sdílet Vloženo 9. Květen 2017 Raději ne, nevědomost zlatá u Škody platí dvojnásob. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 9. Květen 2017 Sdílet Vloženo 9. Květen 2017 V 7. 5. 2017 na 16:12, SkodaRapid napsal: Tak jsem se dnes odhodlal taky se na tu rez podivat a taky mi to tam krasne kvete. Kdyz mame to jaro... Ale jen kde je bily lak. Uprostred je nejaky cerny plech a tam je to Ok. Máme všichni zákuku na prorezivění karoserie 10 let, takže zde není co řešit - oprava v AS musí být zadarmo. Tohle si nemůže člověk způsobit sám nebo nějak zanedbat údržbu. Akorát donuťte servis nanést na dobře vytvrdlý lak vosk na dutiny a napatlat voskem i vnitřek gumy. Dost to tomu do budoucna pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Tak po půl roce mi jde zařadit zpátečka na 2-3 pokus, docela otrava. Je to servisovatelné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.