Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Nevím co se vám nezdá, připlatil jsem extra tento volant, prvotní zjištění bylo hmatem, prostě kůže leze ven, mě to vadí. Přidal jsem detail vady do kroužku.

DSC_0715.JPG

A6F3CC65-4A02-498A-AC64-DD9275DE607E.jpeg

Editováno: , autor: Petrzi
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Po roce na den přesně znovu začal cvakat zámek 5. dveří na kostkách.

Tak dnes po návštěvě v AS opraveny kovové zvuky při přejezdu nerovností od pátých dveří. Dotažen zámek, přenastaveny dorazy a celé dveře mírně seřízeny v pantech, prý to úplně nesedělo. Dokonce měli podezření na nesouměrnost celých dveří, ale měření to nepotvrdilo.

 

Pískání klimy po létě přestalo a závada se neprojevila. Počkáme zase na léto.

 

Občasné nezařazení zpátečky je prý vlastnost převodovky man a nikoliv vada. Byly my doporučeny tipy na úspěšné řazení-kupodivu fungují.

Editováno: , autor: Atrani
Vloženo

Tak tuhle vlastnost ja mam od novoty. Musim radit jako na dvakrat. Tedy zmacknout pojisku dat paku do leva, chvili pockat a pak paku teprve dopredu. Pokud to udelam nejak plynuleji jde to blbe a treba i pres zuby. Pritom na sluzebnich F2 ale i F1 .

Vloženo

v TPI psali, ze na ten problem s razenim zpatecky chystaji nejakou opravnou sadu. Jinak me dkyz nejde zaradit, tak s autem trochu cuknu dopredu a pak uz to vetsinou jde hned..

Vloženo

Vedoucí dílny mi poradil po vyšlápnutí spojky 1-2 sek. počkat a pak zařadit, prostě neřadit zároveň se spojkou - funguje vždy. A pak zmáčknout spojku 2x po sobě - dost blbé, ale taky funguje.

 

Prý to mají i nejnovější Hyundaie - Tuscon i nová i30

Vloženo

Jo to dvojite vymacknuti spojky je zname jak u 120citek. I to ze musis pockat je pravda, ale kdyz nekde manevrujes v provozu kde za tebou stoji dalsi auta neni cas cekat. No jo ve 21st. se vracime pomalu do stredoveku. Hlavne ze vymysli pic.viny jako asistenty na kde co a ale poradne udelat prevodovku to ne.

Vloženo
před 14 hodinami, Petrrr napsal:

Tak tuhle vlastnost ja mam od novoty. Musim radit jako na dvakrat. Tedy zmacknout pojisku dat paku do leva, chvili pockat a pak paku teprve dopredu. Pokud to udelam nejak plynuleji jde to blbe a treba i pres zuby. Pritom na sluzebnich F2 ale i F1 .

Taky to mám od začátku, Nejdříve jsem doufal, že si to postupně sedne, ale už dávno jsem ztratil iluze.

Vloženo
V 25. 11. 2017 na 19:01, Atrani napsal:

Ještě mám u Rapida pocit, že když řadím 2ku přímo z 1čky tak to jde taky ztuha. Přes neutrál je to plynulejší - ale delší.

Ahoj, zajezdil jsem si s novu i30 1.4 T-GDI a řazení zpátečky i jedničky šlape jak v prémiovém autě. To si automechanik asi vymyslel bajku pro uklidnění :-)

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...