Prochy20 Vloženo 10. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2013 Dobrý den / Ahoj, dnes jsem zjistil, že je-li můj dálkový ovladač použit určitým způsobem tak se začne vůz chovat (dle mého názoru) nestandartně. Toto bych potřeboval potvrdit / či vyvrátit a případně vysvětlit, protože si nedovedu představit, za jakým účelem by mohlo být toto chování "normální". Vše se pokusím vysvětlit na několika příkladech: 1) Dvojité zamknutí Zmáčknu-li tlačítko zamykání vozu na DO "poprvé" vůz se standartním způsobem zamkne a aktivuje alarm (tedy začne blikat červená dioda ve dveřích řidiče). Zmáčknu-li poté znovu tlačítko pro zamknutí vozu, vůz odemkne dveře řidiče a "za řidičem" ale nechá alarm zapnutý - dioda bliká (jejich otevření jej tedy aktivuje). Dalším zmáčknutím tlačítka se dveře opět zamknou. 2) Tlačítko pro otevření zavazadlového prostoru (na DO) Zmáčknu-li tlačítko pro otevření zavazadlového prostoru, vůz jej v jakékoliv situaci odemkne a spolu s ním i dveře řidiče a "za řidičem" (alarm se vypne, tuším). Poté je třeba vůz znovu zamknout tlačítkem pro zamykání. 3) Tlačítko a zámek zavazadlového prostoru ve dveřích řidiče Přepnu-li zámek ve dveřích řidiče do polohy "otevřeno", lze zavazadlový prostor otevřít (v případě odemčeného vozu) tlačítkem na DO, tlačítkem ve dveřích, nebo přímo na víku zavazadlového prostoru. Přepne-li se zámek do polohy "zavřeno", z výše uvedených možností se deaktivuje pouze tlačítko ve dveřích řidiče, zavazadlový prostor lze tedy otevřít "na přímo" (tlačítkem na víku) nebo pomocí DO (čímž pro mne pozbývá tento systém smyslu). 4) Zámek na víku zavazadlového prostoru Zámek na víku zavazadlového prostoru mám zarezlý (tatřka do něj nelze vložit klíč). Jak by měl tento zámek fungovat? Otevírá pouze zavazadlový prostor nebo celý vůz? (dle tohoto bych se rozhodl zda jej opravím či pouze zaslepím). 5) Zvuková + světelná signalizace zamčení / otevření vozu Ve VAG je možné aktivovat zvukovou signalizaci odemčení / zamčení vozu, což jsem učinil. Dle toto co jsem viděl na VAG by vůz měl bliknutím + jedním pípnutím signalizovat zamčení a dvojitým bliknutím + dvěma pípnutími odemčení. Nedovedu si vysvětlit proč, ale můj vůz signalizuje pouze druhou část (tedy odemčení). Při zamčení se nedostaví žádná signalizace. Vzhledem k tomu, že osobně neznám jiného majitele vozu Škoda SuperB nemám kde si toto ověřit a proto se obracím na Vás (dosud se mi nedostalo logického vysvětlení a tak doufám že se mi jej dostane zde). Dle mého názoru není žádný z výše uvedených příkladů "standartní" a tedy je třeba jej nějak řešit a proto bych chtěl případně poprosit i o návrhy jak se s tímto vypořádat. No, jak tak koukám tak jsem se poměrně rozepsal, takže pokud bude mít někdo z Vás dostatek trpělivosti s mým písemným projevem a dočte se až sem, tak mu tímto děkuji. Na závěr dodám, že jsem se již pokoušel zde vyhledávat i na serveru google.com ale zatím jsem nenašel adekvátní odpověď. Předem děkuji za všechny smysluplné odpovědi, Prochy20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy20 Vloženo 11. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Ale jo, jen je toho moc. Zjevně nemáš stažený manuál, kde je všechno napsané, a zjevně je Tvoje auto dezorientováno Příčinu Tvojí závady viz foto, prostě Tvoje elektrosoučástky si dělají, co chtějí 1. jednou zmačkneš - doublelock, podruhé zmáčkneš - auto zůstane zamčené, je se deaktivuje doublelock - auto je stále zamčené, ale lze ho otevřít zevnitř 2. kufr - vůz zůstane zamčený(resp.deaktivuje se pouze doublelock), jen se otevře kufr 3.zavřeno - deaktivuje se pouze tlačítko(madlo) na kufru nikdo Ti nevleze z venčí do kufru (třeba na křižovatce zloděj) 4.když se pojebe elektroinstalace, tak aby to tím klíčem šlo otevřít 5.těžko říct, nějaká moucha 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy20 Vloženo 11. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Perfektní, děkuji za odpověď... Příčině rozumím, jen je otázka jak je donutím aby dělali to co mají... Vyměnit mikrospínače? Komfortní jednotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 No tohle by mohla odhalit VAGína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy20 Vloženo 14. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2013 Tak to přípojíme a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy20 Vloženo 16. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2013 Tak, VAG mi hlásí pouze nedůvěryhodný signál ve dveřích na straně řidiče (a to samé pro zadní). Nic jiného... A z tohoto chybového hlášení opravdu nejsem moudrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 16. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2013 To by sedělo na komfortku. Zkus porvěřit stunedé spoje u ní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy20 Vloženo 17. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 Myslíš přímo uvnitř komfortky nebo mezi komfortkou a "autem" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 kabelový svazek k ní. Je to zde na fóru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy20 Vloženo 18. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2013 Najdu, děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.