Temik.sk Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Takze namiesto AN lepsie dat BA? Spravne chapem? Cisla ostavaju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 (editace) Ano, číslo platí, kód nových je BA. Jo já to tak udělal. Sice první pocit byl, že auto "změklo", on byl původně podvozek naladěn hodně tvrdě sportovně, ale komfort se teď výrazně zlepšil. Ono taky já mám široké a nízké 16", takže na nich to na našich okreskách a dlažebních kostkách pěkně drncalo a zadek odskakoval. Editováno: 3. Červen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 (editace) No ja mam 17-ky a tiez siroke a nizke a citim to asi este viac ako ty. Ale v zakrute auto nenaklana ale ze vobec. Bude to tymi povodnymi AN tlmicama ci aj este nieco nastavene? Rozmyslam co je pre mna lepsie ostat tvrdym alebo zmäknut z jednej strany komfort, z druhej bezpecnost... Editováno: 3. Červen 2015, autor: Temik.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 (editace) Probíralo se to myslím ve všeobecném tématu o Rapidu. Lidi, co mají evidentně blízko k automobilce, tam tvrdili, že jen tlumiče se nezměnily, že to byla komplexnější změna, že to tak jednoduchý není. Ale ETKA prostě hovoří jen o těch jiných tlumičích od 5.8.2013 (předek a zadek), ostatní díly uložení náprav ( tj. silenbloky, lůžka tlumičů a per, stabilizátor nápravnice.... ) jsou dle čísel pořád stejný. Editováno: 3. Červen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 (editace) Zda do toho jít či ne je otázka tvých priorit a způsobu ježdění. Já už jsem klidnější vybouřenej řidič. Takže na hraně moc nejezdím, ono s 63kW moc šancí na trhání asfaltu a průjezdy zatáček s kvílejícíma gumama není..... Takže pro mě byla volba jasná. Editováno: 3. Červen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Zaujimave co hovori ETKA a co ludia...ale to vraj treba dakde presne podla VINka mrknut mozno by sa dalo najst rozdiel... jazdit s Rapidom kludne to auto vyzera tak akokeby nepoznalo kludne jazdy a chce jazdit rychlo a ostro v zakrutach ja na kludne jazdy pouzivam druhe auto to ti verim ze Rapidu tych papierovych 63 kW je naozaj malo )) ale to je tema do ineho vlakna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Este by som rad vedel ci ma niekto skusenosti s nastavitelnym podvozkom TA Technix? Nahodou som nasiel ze na bazosi je toho strasne vela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 Pro Rapida? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 Konkretne nepisu ze na Rapida, ale myslim si ze ked je to na skodu tak mooozno by aj pasovalo, zatial teoreticky celkova skusenost ci niekto pozna tento podvozok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Takze dneska test tlmicov v inom a teraz neautorizovanom servise, zadne vysli na 90%, takze skodovka co namerala 40% chcela jednoducho odrb, nepodarilo sa im to! Take su skusenosti s Autorotos v Bratislave... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Temik.sk: Byt tebou tak zajdu do toho autorizovaneho s vysledky toho druheho testu, kde vyslo 90% a at ti to vysvetli. Pripadne at ti zaplati naklady za ten druhy test, pokud jsi neco platil. Zlodeji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Rozmyslam ze pojdem do servisu ako si navrhol, ale musim najst cas, nestalo to vela 11€, ale zasa nie 230€+70€ praca co chceli za dva zadne tlmice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Stejně Tě pošlou nějak kulantně do pr...yč. Ale to potěšení jim to sdělit bych si nenechal ujít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 13. Červen 2015 Sdílet Vloženo 13. Červen 2015 Super a bol by si zbytočne vyhodil prachy. Predsa je to forum dobré a nie je to len o prázdnych rečiach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.75 Vloženo 13. Červen 2015 Sdílet Vloženo 13. Červen 2015 Temik.sk: Ted jdi jeste na 3. test a vyjde zas neco jineho :-) Píšu to se smajlíkem, ale buhví v jakým maj ty testery stavu a taky jestli tam třeba není vhodné zadat nějaké parametry toho auta jako váhu, nebo váhu na nápravy apod. což oni zásadně nezadávaj.. Věřím měření geometrie, ale tohle beru spíš jako takový hausnumera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 13. Červen 2015 Sdílet Vloženo 13. Červen 2015 Dva testy stacia. Budem rad ak niekto sem napise ci uz bol na teste tlmicov a ake mal vysledky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 (editace) Experti, naozaj na rapida nepasuju tlmice z inych aut VW group? Podla mna by to bola blbost keby rapid mal nejake specialne...vie to niekto preverit? Stale chcem sportove a napriklad komplet 4 nove tlmice s nastavenim a pruziny od TA Technix da sa kupit za 200€ na OI a Fabia I Je mi jedno co hovori ETKA, tu Vas prosim nerieste. Diky Editováno: 15. Červen 2015, autor: Temik.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 a čo chceš počuť ? je to podvozok fábia/polo takže to "fyzicky" pasuje všetko ako chceš , ale nastavenie jednotlivých pružín a tlmičov býva vyladené na daný model , to nehovorí len etka ale aj to ako sa auto potom bude na ceste správať a či sa s tým niekde neprizabiješ ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 16. Červen 2015 Sdílet Vloženo 16. Červen 2015 Nastavenie pruzin si neviem predstavit, ale budis nech dam znizene co su urcene na Rapida napriklad Eibach. Cim a ako mozu byt vyladene tlmice? Ide o to ze dat do Rapida nieco aby pasovalo a neprizabit sa...nemame tu takych majstrov co vedia? Kupit totiz akoze OEM tlmic vie kazdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Červen 2015 Sdílet Vloženo 16. Červen 2015 čím sú vyladené pružiny a tlmiče ? tvrdosť , počet závitov , priemer závitov , medzera medzi závitmi , sila tlmiča pri stlačení , pri roztiahnutí , tieto veci niekto vyrátal a ver tomu že v škodovke tie podvozky vedia veľmi dobre a majú to otestované ... sú autá kde sú zhodné diely napríklad Octavia-GOLF , a sú aj úplné špeciálky čisto na jeden model ... všetko ostatné je len blbý univerzál a "nejak" funguje , rozumný šofér to spozná 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 (editace) Já mám zkušenosti takové, že originál podvozek je nejlepší kompromis. Všechny jiné kombinace jsou lepší maximálně v jedné věci, ale v dalších naprosto k ničemu. Já se nedokážu dokopat abych zkusil nižší pružiny, aspoň na chvilku. Po zkušenostech z bývalých aut se mně do toho nechce. Stejně vím co bude následovat, tvrdší jak teď-takže kostitřas- a při zatlumení houpačka, protože sériový tlumič nemá šanci. Vždycky se zhoupne, vždycky! Jedině komplet nějaký štelovák, ale to je drahý špás a navíc moc komfortní taky nebude. Navíc tím stejně dřív začnou odcházet silentbloky a vlatně všechno. Rozhodí se odklony atd. Editováno: 22. Červen 2015, autor: mx6 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 je to tak , sériový podvozok na kvalitných pneu a kvalitnej geometrii je naj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Temik.sk Vloženo 22. Červen 2015 Sdílet Vloženo 22. Červen 2015 Co je sportovy podvozok? Naco je sportovy podvozok? Kto videl komfortny sportovy podvozok? Jazdil niekto na sportovom aute? No mne islo o to ze mat to v Rapide ten pocit z jazdy a ovladania na ceste, ale tato tema uz je onicom pre mna, rozhodol som radsej kupit sportove auto na vyblaznenie....ako vyhadzovat prachy do rapida, ze prerabat mu brzdy, podvozok, filtre a kopec dalsich veci, ten nech radsej ostane ako auto na jazdenie do prace.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Temik.sk: Konečně někdo přemýšlí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 Tak je to sice bráchovo auto Rapid 1.2 TSI 77kw ale to som ešte nevidel.Nové auto a aby autorizovaný predajca úplne odflákol kontrolu auta pred predajom.Možno niekto z vás vie čo sú zač tie žlté podložky na piestnici tlmiča.Samozrejme som si nové auto musel vyskúšať no a to bolo hrozne tvrdé na predok tak mi to nedalo a auto som dal na hever.Sú to podložky ktoré sa používajú pri preprave,ale pri prvých asi 400km dorazy tlmiča a krycie manžety piestnice dostali svoje.Akurát v servise sa tvárili akože čo by som chcel veď sa nič nedeje podložky vybereme a hotovo,možno by to platilo na niekoho kto tomu nerozumie ale trval som na výmene dorazov aj manžiet tak nakoniec na tretí krát vymenili čo som chcel ale čo ma zarazilo mi odmietli dať staré diely tak ani nemám foto v akom stave boli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.