Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Mne to presne pred mesicem v autorizaku mazali tou jejich zazracnou vodickou a uz vic nez tyden pozoruju, ze to vrze, obzvlast ted jak se oteplilo. No nic, asi si tam opet zajedu...

Editováno: , autor: pusher...
Vloženo

si samozřejmě můžeš tu vodičku koupit za 800 kč :-) Já tam byl v loni taky v létě a vydrželo to až do teď, peču jim na to, auto už stejně nemám v záruce, tak bůh ví kolik by si za to naúčtovali i když ten šéf je dobrej, snažil se seč mu síly stačily, zkoumal to a uznal hned že je to zase v konstrukci toho těsnění té sametky, neměl keci jako, že jsem to mazal silikonem a že je to od leštěnky a co si kdesi. Ono se i sám přesvědčil, že od začátku výroby je to těsnění v x variantách - náhradách, což samo o sobě ledascos značí, více méně sem tam měl poslední variantu v loni a víc než namazat vodičkou udělat nemohl dle pokynů ŠA, sám říkal, že to jsou trable, Ša jim za to dá pár korun a on s tím má více práce (papírování atd.) než užitku. Prostě špatná konstrukce těsnění na tom jsme se sice shodli, více méně to bylo ale všechno. Tak, že na ně házím bobek a i když dle ofigo postupu se to nesmí mazat ničím jiným než tou vodičkou a přípravky na bázi silikonu už vůbec ne, tak když to pomáhá je to tady ověřeno ( a 9,5 lidí z 10 doporučuje :-) ) Není co řešit. 

Vloženo (editace)

Bože že jsem to nečetl dříve mohl jsem vám tam zajet mám to 2min autem od baráku a poslat vám to já a bylo by ušetřeno a kdybych to vzal pro celé naše forum možná by byla sleva tak si tam zajedu taky.

Editováno: , autor: Motaaa
Vloženo

já mám sice auto v záruce, ale dle mého názoru je zbytečné do servisu jezdit, jelikož s tím vůbec nic neudělají - neexistuje nápravné opatření, takže je to jenom škoda času a peněz...

Vloženo

O vikendu jsem mel moznost se svest ve skoro 10 let starem BMW 7, 6,3 W12 450HP. Pro me zazitek k nezaplaceni. Spendlik by tam clovek i po tech 10ti letech slysel spadnout. Trsatko Rapid se rozezni tony uz pri vyjezdu z linky. Pravda pred 10 lety stal o nulu vice nez dnesni Rapid (3.5mil.) Ovsem dnes ho pribuzny koupil za 250tis a svou vybavou a provedenim je daleko pred dnesnim superbem. Hned bych ho bral nemit jeden hacek v podobe 16ti litrove dlouhodobe spotreby a v celku drahem servisu - pokud si vse clovek nezvladne svepomoci. Tedy jen takove spestreni zde o tom ze ne vse co je starsi musi byt nutne horsi. [emoji1]

Vloženo

Jen posledni reakce, za 6 let uz bude Rapid KO (retizky budou litat o 106), BMW bude jezdit porad. Nedelej si iluze ze Rapid se svymi ecokurvitky sakra drahymi ( s radou uspornych reseni) by mel vyrazne nizsi naklady nez BMW kde budes menit olej, svicky, zadne turbo, zadny intercooler, zadne zpetny odtah olejovych par do sani, atd. atd. Nehovorim o AS BMW. Pripadne reakce na mem vlakne. Zde stop.

Vloženo

Vnější.

Já byl v servise, tak jsem se zeptal jestli už tam měli vrzající těsnění, bo mi to vrže.  Verdikt je jasný - škodovka řekla že za to si může každý sám, protože namazal těsnění a to začalo vrzat. Na reklamaci to prý nejde, ale namažou mi to tou vodičkou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...