Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

spatne napajeni budiku, mohl bys pri vypnutych klicich odpojit budiky a na nejkterym z pinu na kabelazi musis namerit 12v

nic jineho nepozorujes, ze by po odpojeni klicku nefungovalo jak ma?

ps: staci to resit v jednom tematu?

Editováno: , autor: zdesim
Vloženo

On se zeptal tři krát :smich:

ale o to teď nejde.

Jak je to s těma pojistkama pro budíky co jsem psal?

Není jedna "stálých" 12V a druhá pak "spínaných" 12V?

Nebo na budíky jde ještě jiné napájení?

  • o 1 rok později...
Vloženo

neskoro ale predsa :D....no na tie poistky som kukal a vypadaju byt vsetky ok....ale ked som mal vybrate budiky tak som si vsimol ze v tom mnozsteve kablikov co vedu ku budikom su v pravom konektore dva ktore su navzajom prepletene je to zeleny a cierny tusim, tie vsak nejdu do konektora na budiky ale odbocuju pravdepodobne ku starteru...neviem to isto ,lebo plasty okolo volantu som zatial nezhadzoval.....no nicmene...tie dva navzajom prepletene kabliky su cvaknute a nemiesto nich su natiahnute druhe tiez ta ista farba aj prepletenie....zrejme to panko predomnou sam opravoval a nejak to to domrvil. Hned ako zhodim plasty a pocekujem to dam vediet......dufam ze to zasa nebude za rok kedze som dost pracovne vytazeny. tak zatial

  • o 1 rok později...
Vloženo

zdravím,dnes ráno mi při jízdĕ palubní počítač ukazoval při jízdě spotřebu v l/h místo l/km.jde o Oct.1,8T 110kw.

Nevĺte čĺm to může být?

Dik za info

Vloženo

A teď už to v l/h ukazuje pořád, nebo se to stalo jen jednou?

Počítá Ti PP ujeté kilometry, třeba?

Protože mně napadlo, když PP ukazuje spotřebu pouze v l/h tak nějakým způsobem neví, že auto jede.

Vloženo

Měl jsem to u elektrikáře a bylo mi zděleno,že je vadná přístrojovka,už mi neukazoval ani tachometr a ani ujeté km.Ok.Dnes jsem musel jet pryč a auto jsem protáhnul na rovince.+/- 140km/h.Odhad.A ejhle,při rychlosti se tachometr vzpamatoval a ukázal rychlost 150km/h,samozřejmě začal i počítat ujeté km a i ten ukazatel spotřeby psal l/km.Takže si myslím,že přístrojovka je v pořádku.Ukazatel stavu paliva,měl jsem venku čerpadlo a plovák je OK.Zkusil jsem s tím jet normálně s nastartovaným motorem a ukazatel paliva mění svou polohu od 0 až po někde na čtvrtce nádrže.Pak jsem za jízdy vyřadil a vypnul motor,zapnul zapalování a ukazatel se držel tam kde je hladina benzínu.Po nastartování se opět zbláznil.

Jinak,co tomu všemu předcházelo.Prý jsem měl zatečeno v řídicí jednotce,byla opravena,ale podle mě špatně.Je možné,že by to mohla dělat ta řídicí jednotka?

Měl už někdo podobný problém?

Dík Boban

Vloženo
Tak jsem dnes byl v servisu a řídicí jednotka je v pořádku.Byly tam nějaké chyby v motoru,ale prý nic závažného.Budíky odzkoušely a taky jsou v pořádku.To,že mi to neukazuje rychlost je buď v kabeláži a nebo vadný snímač rychloměru na převodovce.Už googluju dlouho,ale nějak se mi nedaří najít to čidlo.

Nevíte někdo jaké tam je?Motor 1,8T20V 110kW r.v.2001.

Dík

Vloženo

Ne.A když jsem dojel dnes domů a pk asi po hodině jel pro holku do školy,tak mi začalo cvakat relátko od čerpadla paliva znovu jako před tím.Už jsem zoufalej.

  • o 9 let později...
Vloženo

Dobrý den, nedávno jsem koupil Octavii 1.8T a při přepnutí počítače na jiný údaj se počítač zasekne a už to nejde jinam přepnout. (Octavka byla původně policejní)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...