Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

Ahoj, tak já to musel dnes v servisu z pracovních důvodů zrušit, omlouvám se, že zatím neposkytnu informace.

 

Jinak stav -  stále klepe a dnes ráno mi to ťukání přišlo jako někde z míst pod sedadlem řidiče a zejména při projíždění pravotočivé zatáčky.

 

Jezdím po hodně záplatovanejch cestách a když jedu pomalu po hrbolech, tak hlavně v pravotočivé zatáčce tam to bouchá hodně hlasitě.

 

Ještě mě napadá, zda to nemůže být třeba lanovod k ručce co ťuká někde do plastu. Někde jsem četl, že TSI 77KW má spodek zadeklovanej o něco víc než TSI 63KW.

 

Nedělá to jenom u silnějšího TSI, kde těch plastů je víc?  No koncem týdne si domluvím náhradní termín v servisu, protože ležet pod novým autem nehodlám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky  mi to občas přišlo že to nejde úplně zepředu nicméně jde to asi zepředu...i technik si sahal pořád různě pod palubovku....zvenčí to totiž podle mě slyšet není (s otevřeným okýnkem jsem zvenčí slyšel jen syčení tlumičů), kdežto třeba cvaknutí při puštění spojky bylo slyšet s přehledem i zvenčí (třeba kolem svodil když jedete)...technik to taky poslouchal otevřeným okýnkem a nic:)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně aby tvrdší guma negenerovala nějaké rezonance karoserie v určitém spektru otáček. A nejlepší na tom je, že když si dáte číslo ND toho silentbloku do Googlu, vyjedou vám data že je i v jiných koncernových vozech stejné kategorie.  

Ja doufam, že pomoc stejných případů v servisu nebudu potřebovat a že mi to člověk z ŠA zařídí rovnou. Určitě v tom nejsme sami, my šťourové fóristi.....

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenomze se nejedna o vadu, ale o vlastnost. ja bych si na ulozeni prevodovky ani motoru hrabat nenechal u novyho auta. na ibize jsem mel to stejny. tukaji i seaty, FII s htp, oktavky tdi a yeti. jenze tam to servisaci zamrajou na dvouhmotu. az to bude matit kovove, tak je potreba to resit. tvrdsi guma bude mit za nasledek akorat, ze motor bude litat a prevodovka netolik, takze vetsi pnuti. ja porad tvrdim, ze kazdej zasah do novyho auta kvuli nejake prkotine je cesta do pekel. pokud to auto planujes na chvilku, tak je to jedno, ale pokud ho chces na celej zivot, tak se ti prehnana pece vrati.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super. Dnes jsem byl pod vozem v kanálu a taky jsem se nasměrovával na toto uchycení. Ale na kanálu jsem nemohl nic pořádně nasimulovat. Jeden „nadšenec“ mi poskakoval různě ve voze, aby ho rozhoupal a to se celkem nic neprojevovalo. Pak jsem přemýšlel jak ho rozhýbu směrem dopředu a dozadu, a to je pouze s jedním pomocníkem problém.

Ale jak vidím, už dalšího Ramba shánět nemusím. Takže hoši děkujem !!!! Ušetřili jste mi čas.

 

Jen na okraj. Jak jsem čmuchal a hledal zdroj hluku, tak jsem dnes vlevo pod palubkou, nad nohami spolujezdce, objevil volně loženou nějakou „deku“ či jak to nazvat. Dá se volně nadzvednout a pak zase spadne dolu na spodní hranu palubky. Tak jsem ji lehce nadzvedl, jak kdyby na hrbolu "vzlétla" a pak pustil a klep. Takže až něco uslyšíte u spolujezdce dole, tak je to toto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem dost zvedavej, jak to dopadne. jsou pripady, kdy tohle tukani servis resil ulozenim prevodovky, ale nepomohlo to.

máš to podložený? Jsi mechanik? Motor má snad svoje vlastní uložení ne? Nerozumím tomu, v tomhle spoléhám na vědomosti mechaniků a inženýru z ŠA, takže neřeším co kdyby blablabla

Jinak jestli povazujes za prkotinu klepání na mirnych nerovnostech u novýho auta tak fakt nevim...

Vsšk si s tím každej naložte jak chcete, nikdo Vás nenutí ...hofgh :)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rád, že se ví co to je za závadu, ale radost, že mi budou vrtat v autě nemám. Každopádně do servisu s tím pojedu, protože si nedovedu představit s tímle jezdit dalších X let. Je to moje první nový auto a trošku (víc ) mě to štve. Jako

 

prkotina by mě to možná přišlo u starýho auta z bazaru ale u funglovky to nemůžu akceptovat. Tušíte někdo, jak hodně náročná může být ta výměna???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenomze se nejedna o vadu, ale o vlastnost. ja bych si na ulozeni prevodovky ani motoru hrabat nenechal u novyho auta. na ibize jsem mel to stejny. tukaji i seaty, FII s htp, oktavky tdi a yeti. jenze tam to servisaci zamrajou na dvouhmotu. az to bude matit kovove, tak je potreba to resit. tvrdsi guma bude mit za nasledek akorat, ze motor bude litat a prevodovka netolik, takze vetsi pnuti. ja porad tvrdim, ze kazdej zasah do novyho auta kvuli nejake prkotine je cesta do pekel. pokud to auto planujes na chvilku, tak je to jedno, ale pokud ho chces na celej zivot, tak se ti prehnana pece vrati.

Mno řekl bych, že tvrdší guma nemusí mít nutně za následek to, co píšeš. Jde o to, že tvrdší guma může být třeba jen o 1-2 ° Shoreho (jednotka tvrdosti pryže, ehm gumy) víc, než původní a lůžko bude držet pevně i v chladu, třeba se tolik nesmrkne. A určitě pro nějaký budoucí pevnostní následky na soustrojí mají větší negativní vliv rázy, když se lůžko vymlátí a neutlumí už ty pohyby, než o fous tvrdší lůžko.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda vormene, teď jsi mě překvapil, ale vůbec s tebou nesouhlasím. Kurňa, když si koupím nový auto, tak chci mít jistotu, že na něj pár let nesáhnu (krom servisu) a že mi tam nikde nebude nic mlátit, klepat, ťukat, vibrovat a já nevím co ještě. Nejsem deb**, abych u novýho auta poslouchal klepání, jak u 10let staré plečky. Je to moje první nové auto a za ty prachy chci mít klid a jistotu. Takže já s tím do servisu půjdu určitě. Ať si s tím frajeři dělají co chtěj, ale klepat mi tam nic nebude! Není normální, aby v novém autě něco klepalo jak vymlácený čep. Plno známých má nová auta a nikomu nic neklepe, tak nechápu, proč mě by mělo něco klepat :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, přestaňte tzv brblat a pokud vám to klepe a dle mého selského rozumu to bude klepat všem, když je to špatným uložením převodovky a nevhodným silentblokem, máte to v záruce, tak jeďte do servisu. Já bych to měl mít dnes již vyměněné a snad bude klid :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, jsem naplej, jak si s tím poradí. A držím palce aby to zafungovalo. Já zatím tyto problémy nemám jak jsem už psal s 15tis km, ale co není může být. Nedávno jsem reklamoval jiné klepání a vím jaké to je s tím jezdit. No jiné už to asi s těmi novými auty nebude, že lidi budou za testovací králíky obzvláště u nových modelů. Ale nezoufejte, mám informaci od člověka z ŠA, že na F3 se šetří ještě více, tenčí materiály a tam kde dřív byly vysokopevnostní jsou obyč. atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...