Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Hlavně že ten díl stojí 61eu

jo ta cena sedí :)

Mě udivuje, že já mám zápis v servisní knížce a nemám protokol o opravě, a emates se stejnou závadou ve stejném servise, nemá zápis v knížce a má protokol o opravě :)

no to je divné.

nevím, mně je to už jedno hlavně že mám ticho :D

tak já se omlouvám, já to špatně pochopil. Mám jen list o zakázce, kde je popsána závada a to, že se při testu závada projevila. Nic jiného nemám. Každopádně mi dnes na FB odepsala ŠA ať jim dám VINko a kontaktní telefon :)) i když jsme se ptal na něco jiného :))

zakázkovy list si v servisu nechali... :) asi jak ti to predaval ten mechanik tak neprobehli vsechny nalezitosti (podpis faktury pro ŠA apod.)

Ano maj se vyjadrit verejne a ne ti telefonovat kdyz uz to mas spraveny :)

A dal si jim to?

no poslal jsem jim to, protože moje a Rogerereho oprava dle VINka není údajně v systému vůbec zaznamenána.

To tu fakturu pro ŠA asi podepsal ten technik sám, nevím.

Mi to přijde jak IT, člověk tam volá, že potřebuje reset hesla a on se ptá na adresu budovy v které sedím :)

To nezaznamenání opravy může být způsobeno v zasílání a následném zpětném náhledu dat z centrálního registru. Nevím, jak to mají v IT ošetřeno, ale je pravdou, že včera se na VIN opraveného vozu nic nezobrazilo. Možná, že to může být jen zdejší lokální problém se spojením.

A právě pod okna dojel Spaceback z centrály. Už se jdu připomenou, zda už se k nečemu dobrali.

Upraveno od MiKy*

Dobrali. Už to vidět je :-)

Miky a k čemu se dobrali?

k čemu se jako dobírají, všichni se stejně doberou k jedné věci a to té, že je potřeba vyměnit uložení převodovky...nechápu co řešej...my to měli druhej den hotovo, bez klepání, to auto se nemusí nai zvedat, asi jste zvolili špatný servis :D

Upraveno od rogerer

Včera jsem seděl v servisu od 12:45 do 17:15!!!!  A auto klepe pořád.. Až jsem nastupoval do auta tak technik řekl že to může být i ten silentblok na který jsem je upozornil hned na začátku.. Dobré co? Vyjezdili mně tak 5 litrů benzínu zkoušením a měnili nějaké tyčky - asi ty kosti stabilizátoru? Pak ještě byl prý uvolněný svazek kabelů.. Jo a teď mně volal pán ze servisu a že nic v systemu o tom silentbloku nemají tak mně pořád připadá že tomu stejně nevěří. Auto mám přistavit příští úterý a bude tam asi dva dny a doufají že ho opraví.

Tak koukám, že jsme na tom skoro všichni stejně. Hledají všude jinde, pak jim dáš tip, přiznají, že to je nejspíš tím silentblokem a dál se nic neděje, čeká se na vyjádření výrobce nebo na oteplení.

Jsem zvědav jak dopadnu já, když servis tvrdil, že to bude stabilizátor. ŠA se k tomu zatím staví opravdu laxně. Vím, že nic není černobílé a může to být klidně u někoho jiná záležitost, co může klepat. Ale nechápu proč to i v rámci jejich IS tutlají. Kdyby jen před zákazníky pro mě za mě, ať si to tutlají, ale mezi sebou? Nebo že by ŠA nevěřila ani vlastní dealerské síti, že se bojí, aby jim něco neuteklo do éteru?

Je to průser (omlouvám se za sprosté slovo), který ale není zas tak vážný jako ty řetězy, protože nejspíš mají jen vadnou dodávku silentbloků odněkud z Číny, ne špatnou konstrukci, jako u těch řetězů, tak proč takový štráchy s tím!

tak to je už na přesdržku !!!

Hlavně, že jedeme do značkového servisu, tak si píšou VIN kódy, aby se to zaznamenalo, nikde to není (až dnes po 14 dnech) a ještě ti vymění 1/2 auta.

Když jim člověk napíše, kdy se oficiálně vyjádří k vadnému silentbloku, tak mi napíšou o VINko a že se mi někdo ozve z oddělení péče o zákazníky. Proč, nevím.

Tak jim tam taky na FB napište svoje zkušenosti a postřehy a hlavně se nebojte, na to spoléhají. Jejich FB vidí hodně lidí a třeba se někomu v ŠA rozsvítí v hlavě.

Tohle je fakt moc :D nechápu co řešej....s ematesem jsme teda měli fakt kliku a chyba byla opravdu v tom silentu (jestli teda potají neměnili něco jinýho ale to pochybuju)  amůžu odpřísáhnout že je ticho ani jedno klepnutí od tý doby :) dle VIN už by to mělo být dohledatelný v systémech

„Petrrr“, „roger“ – dobrali k záznamu o opravě u „rogerova“ vozu. Záznam jsem potřeboval k tomu, že opravdu „šahali“ pouze a jen na ten silentblok a nic víc, že nedělali ještě něco jiného.

 

Dnes jsme s technikem napsali reklamaci mého vozu. Je to u nás v regionu první reklamovaný Rapid J. Jinak ze skoro cca 80 prodaných vozů nikdo nic nereklamoval. Pak jsme poškádlili techniky AŠ tím, že jsme zaslali reklamační zápis k vyjádření. To je jen úkon jistoty servisu k nějakým finančním záležitostem. Alespoň tak jsem to pochopil. Nevím, jak to chodí a ani vědět nechci. Čas strávený v servisu cca 12-14 minut.

 

Takže po veškerých analýzách je jasné, že si „roger“ s „ematesem“ zaslouží metál.

Hele to mi řekni jak to chodí...a v tom záznamu byl popsaný i projev závady?

V našem servisu sem podepsal jen fakturu pro ŠA, žádný reklamace jsem nepsal a neposílal (byla tam částka za práci a za náhradní díl)  toť vše....hlavně aby vám to už taky přestalo klepat ;)

Na druhou stranu - 80 prodaných rapidů...věřím že plno lidí to neřeší- ve služebáku bych to taky asi neřešil, neznalí lidi ani nepoznaj že je to v nepořádku a že ten zvuk není normální atd.... jejich boj

Aktuální stav: zkoušej tyčky stabilizátoru (jeli s odpojenejma tyčkama, klepalo to prý míň), prověřujou plechy okolo výfuku, plasty pod motorem, a na silentblok převodovky ani nesáhli !!!! Nechtějte vědět, jak tu PC nadávám jak dlaždič!
Kdyby s tím ŠA nedělala štráchy, servis by měl jednoduchou práci.

Upraveno od miklisek

no comment  :ble

Zvýšil se mi tlak, to je přesně to na co já nemám náladu se někde s někým dohadovat. Už mě celá škodovka sere., resp. její přístup a to klidně budu vyjímečně i sprostý, protože to jinak nejde. navíc by mě zajímalo jak je to s tím projetým benzínem, pokud by to člověk vzal do důsledku, měli by ho člověku v případě reklamace taky proplatit, stejné jako poštovné v případě reklamace jakéhokoliv zboží. No taky je možné, že jak se mění od nového roku občanský zákonník a tím pádem i délka záruk, atd. jestli to nechtějí dotáhnout z nějakého důvodu s tímto spojený do příštího roku. Protože, v podstatě od nového roku pánové nebude mít zákazník právo ani na prd. Záruky budou snad jen půl roku, pokud delší tak jen tak dlouhé jakou ti laskavě určí prodejce nebo výrobce a o důkazních břemenech ani nemluvím. Tedy kdo si bude příští rok kupovat auto, vůbec mu to nezávidím. Doufám, že podmínky při koupi věci letos se nemění, protože v téhle zemi je možné vše.

Upraveno od Petrrr

A jak píše emates, možná by to chtělo nějakou pěknou "reklamu" na netu a hotovo.

Takže výsledek celodenního snažení je ten,že auto klepe méně,ale shodli jsme se s technikem,že to je tím,že auto bylo na dílně v teple.Ostatní pokusy najít zdroj jinde selhaly.Postup bude takový,že napíšou reklamaci přímo do jejich technického centra a zítra mi dají vědět,co s tím.

Jinak odpoledne jsem to už nevydržel,když tak tápali,a dal jim VIN jednoho postiženého,aby se poučili z poznatků jiných servisů.

A mimo jiné technik mluvil i o tom,že na technické konferenci nic o tomto problému nebylo řečeno,takže je to hodně čerstvý.Jo a řekl také,že jim to dělá i jejich služební RAPID..... .

V rámci zkoušení najeli 27km.Spotřeba 9,5 litru/100km.

Upraveno od miklisek

třeba ti škodovka pošle klíčenku s žetonem do košíku :)))

 

Pánové, zkuste se na ten FB podívat a podělte se o své zkušenosti :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.