Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Cas ukaze :)

Ano to mi rekli v servisu,stejny dil jiny posledni pismenko coz znamena jinou tuhost gumy -> vice tuhou. -> neklepe to

"roger": Nevím přesně, ale asi to F. Písmeno by mělo značit pouze specifikaci pryže. Jinak je vše stejné. 

Pokud Ti to neklepe, tak buď v klidu. Klepání by mělo být způsobeno pouze a jen vlastností pryže. Až budu mít v ruce můj vyndaný sinentblok, budu chytřejší a napsané vyvrátím či potvrdím.

Ano to mi rekli v servisu,stejny dil jiny posledni pismenko coz znamena jinou tuhost gumy -> vice tuhou. -> neklepe to

To by odpovídalo - ta 1.6 bude určitě těžší, než 1.2 TSI, tak bude mít tužší gumu. Tady se asi zase šetřilo...

A ještě je určen jen pro ruský trh. Jinak motor CFNA s mechanickou 5G převodovkou G0C má standardně silentblok 6Q0199555AR. Rusko má totiž i jiný silentblok pro motor CFNA s 6G automatem. Holt tu asi máme "něpravyje darogy" jak v Rusku, že evropské silenbloky odcházejí.

OT: U Moskviče byla uvedena spotřeba paliva na "Pravoj daroge" (silnice) a na "Něpravoj daroge" (šotolinky a polňačky).

Tak ze pohadky i nahradnim silentbloku ze spacebacka jak machrovala SA na FB je z Alenky z rise divu. No jsem naplej jestli neco napisou na ten muj komentar.

A pokud to funguje v Rusku, znamy tam nedavno byl ( neznaji krom velkych mest asfatku vubec) tak to musi vydrzet vsechno.

A teď mě napadla ještě jedna kacířská myšlenka, proč tam dávaj silentblok pro Rusko! Přeci proto, že musí vydržet ruské zimy a proto má jinou kvalitu pryže, odolné změně rozměrů vlivem teplot.

Hoši objevil jsem bombu! Silentblok není jen záležitost ČR! A díky koumákům z UA už vím, co je příčinou klepání. A ukrajinští mechanici už ví, jak to opravit :kol-47:, o což se ale pokoušet nebudu.

Jukněte sem http://skodarapid.in.ua/forum/thread84-12.html a přeložte si to googlem z UA nebo RUS (on je to pro google překladač trochu oříšek, něco přeloží, něco ne).

 

Nalezl jsem dalších několik stránek s popisem stejného problému u VW POLO SEDAN poslední generace (dárce orgánů pro indický RAPID). Pro příklad zde: http://www.drive2.ru/search/?cx=009724753791916455779%3Azfglstegogm&cof=FORID%3A09&ie=UTF-8&q=6Q0+199+555+AS

Stejný problém v plastové části silenbloku, které klepe o výlisek pláště silenbloku. Řešej to vazelínou, různýma gumama nebo výměnou za díl z celopryžovým silentblokem. Na jedněch stránkách dokonce někdo napsal, že VW o tom ví, že je to popsáno v ELSE..... . No řekl bych, že s náma koncern hraje značně neférovou hru, když se to objevuje i u ostatních aut stejné konstukční školy a času vzniku a tvrdí, že se o tom nic neví. 

 

Nejvíc mě štve, že v západní části Evropy tohle nezažijou s těma jejich krásnejma silnicema. A na východě Evropy si holt nějak poraděj. Možná, že na echt východních cestách v autě tluče úplně všechno, že nějaký silenblok není slyšet a to pak nikdo nemusí řešit.....

Upraveno od miklisek

To sem zvedav jestli kdyz nam dali silent o jine tuhosti to bude mit vliv na klepani plastovych casti:( achjo necham se poddat:)

Husty, chtelo by to dat hezky na FB k tem jejim kecum.

už jsem to tam dal :)

tak pokud máte FB, tak se nebojte něco napsat :)

Zdar, tak jsem se do toho opřel a jdu ve čtvrtek do boje. Akorád mi poraďte má vůbec cenu něco psát na zákaznickou linku?

Určutě napiš! Sice ti řeknou to co mě, obraťte se na autorizovaný servis. Případně když jim napíšeš který servis, tak předají tvůj e-mail přímo jim a vedoucí o tobě už bude vědět. Třeba se to konečně dostane do těch TPI a další lidi budou mít situaci usnadněnou a nebudou muset shánět VINka opravených aut jako my tady, aby se vůbec dovolali svých práv zákazníka. To mě na přístupu ŠA vadí úplně nejvíc.

  • Autor

Ja doporucuju jit pres autorizak, predat referencni informace (napr. VINko nekoho kdo uz tu opravu podstoupil + kod dilu, ktery se na jinem aute pouzil), nasledne jim doporucte, at se poradi s centrlaou Skodovky a provedou stejnou opravu i na Vasem voze. Nevidim duvod, proc by to nemeli provest.... Hodne stesti.

 

Jinak u mne klepani po vymene vicemene ustalo. Zdalo se mi, ze jsem to parkrat zaslechl, ale urcite to nebylo soustavne klepani jak driv. Uvidime jak dlouho to vydrzi ve stavajicim stavu.

to si urcite nezaslechl...to ti klepalo totiz v mozku jak si byl zblbly z toho ....ja to neslysel jeste ani jednou :) Kdyz jsem ale jel ze servisu tak jsem porad cekal a cekal a v duchu to slysel a nic :)

Upraveno od rogerer

Já v sobotu cestou do rodiště RAPIDa a z5 taky žádný klepání, protože to bylo pro krásných asfaltkách 1.tř. a po R10tce. A v obou městech taky klid. Zato dneska cestou do práce po vesnické III.tř. ...... kol100 . Už aby byla středa!

Tak jsem email poslal na servis, kupodivu mě volali za půl dne sami, že se sice na nedávné konferenci v případě Rapidu tato závada neprobírala, že tuto informaci nemají, ale že prý možné je vše a jinde mohou být informovanější a že ověří a ve čtvrtek až jim to dovezu a vyzkouší se, že se uvidí. Tak že přístup zatím dobrý. 

Nový příspěvek na FCB od Pavla Horvátha. Tristní zkušenost! Já psal včera panu XY do ŠA další informace a stížnost na činnost servisu a víceméně i ŠA. Kdy se konečně odpovědní pracovníci probudí! Na infolince a FCB team za to nemůžou.

Upraveno od miklisek

  • Autor

už jsem to tam dal :)

tak pokud máte FB, tak se nebojte něco napsat :)

 

predpokladam, ze kod toho tvyho dilu ti ŠA zatim neposlala?

Miklis: tak jsem si to přečetl a ani už nemohu říci, že mě to pobavilo. To už je k pláči. Uvidíme za jak dlouho to tam smáznou, možná by to chtělo to začít sdílet hromadně. Sám jsem naplej jak se s tím popasuje můj servis. Škoda, že autosalon na Primě je dost sponzorovanej ŠA, to by byla pěkná reklama TV.

Ano bohužel to, jak se k tomu staví ŠA je opravdu k pláči a k vzteku. " -vky indikovaly ironii.

Pánové,

   tak dnes jsem navštívil autorizovaný autoservis, kde se mne ujal  garanční technik. Vozidlo se mnou projel a potvrdil, že klepání v levé přední části vozidla způsobuje silentblok sloužící k uchycení převodovky ke karoserii vozidla. Ovšem náhradní díl odmítl předem objednat dokud vozidlo nerozeberou a jeho domněnka se teprve následně nepotvrdí. Což znamená minimálně dva dny odstavení vozidla do servisu, bez možnosti z jejich strany bezplatného  zapůjčení náhradního automobilu. Prý to není možné jednak proto, že jsem vozidlo zakoupil v jiném servisu ( nemohu za to, že jej v době, kdy jsem jej sháněl, u nich neměli),a  druhak proto, že vozidlo není nepojízdné. Mně se tento postup  ze strany autorizovaného partnera Škoda Auto jakým Autostyl Trutnov jistě je, zdá vůči majiteli nového vozu, jenž ho  má doposud v záruce a na kterém se projevil vadný díl ne vinou majitele, jeví minimálně jako nekorektní a způsob řešení celého problému je pro mne nepřijatelný. Jak to probíhalo u vás, což už to máte vyměněné? Díky předem za odpověď'!

Upraveno od tony.m

jak jsem psal...ráno jsem pristavil, rozebrali, složili, vecer jsem ho vyzvedl, v noci prisel dil, druhy den rano jsem pristavil, vymenili dil, odpoledne jsem odjizdel.....

Pokud jim to tam nenechas tak ti to holt nevymeni :) Dva dny na zkoumani je ale hodne....demontaz a montaz toho ulozeni je tak 45-60minut bez nutnosti zvednout auto:)

 

Narok na nahradni auto gratis pravidlem rozhodne neni pri takovychto reklamacich a uz vubec ne kdyz si to kupoval jinde ;)

Upraveno od rogerer

Bohužel záruka mobility je jen do vzdálenosti do 30 a víc od bydliště a musí to být závada vzniklá poruchou a auto nepojízdné a v krátkém čase neopravitelné. Na mě se servis vykašlal možná i z toho důvodu, že řekli, že to není život ohrožující závada. A klepajíci silentblok bude stejný případ. Takže já mám servis 15km bez možnosti MHD nebo busu či vlaku, takže já budu muset zneužít kolegu v práci.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.