Srpen 5, 201510 r Tak nevím jestli kecá ale zatím mi vždycky vše zdokladoval co nakupoval. Je fakt že to jsou nová auta, starších dílů (třeba z bouraček je málo) a cena nových dílů je tím pádem vyšroubovaná.
Srpen 5, 201510 r Nevim co stoji manual ale DSG stoji urcite 100tis. Stejne jako short motor 1.2 TSI taky 120tis.
Srpen 5, 201510 r prevodovka 5-6st je od 2500-3500eur podľa motorizácie a je to vratný diel s nutnosťou odovzdať starú , takže toľko ...
Srpen 5, 201510 r tak já to vidím u nás, jak nějaký komponent má skladovou cenu 1500Kč a jako náhradní díl po záruce ho prodáváme za 12-15tis
Srpen 5, 201510 r Tak to vidím že prodám dva roky starého Rapida , nebouraného na náhradní díly. To nemá chybu.
Srpen 6, 201510 r Tak příští pátek jdu na servis (znova) s tím silentblokem. Jsem zvědav, jestli se i tentokrát provede výměna tak promptně. Dám potom vědět.
Srpen 6, 201510 r já si nemyslím... Prostě na hovno vymyšlený. Schválně zkusím napsat do ŠA jestli se mám teda připravit na to, že každých 3/4 roku tam budu jezdit na výměnu silentblocku
Srpen 9, 201510 r Mě Háčko vyměnili na jaře 2014 jako jednomu z prvních a letos na přelomu zimy a jara už klepal taky.
Srpen 11, 201510 r Zatím ne, ale přemýšlel jsem, že tam dám něco tech. shodnýho. Třeba zavěšení motoru LEMFÖRDER (LMI 29978 01) - AUDI, SEAT, ŠKODA, VW.
Srpen 14, 201510 r Tak příčina bouchání se nakonec po postupném rozebírání přední nápravy odhalila. Viníkem byl prasklý homokinetický kloub. Cena pouze 8000 Kč ale nedá se volně koupit. Ve Škodovce výměna kus za kus.
Srpen 14, 201510 r ETKA hovoří u motorizace CZBA o dvou kloubech 6Q0498099E a 6Q0498099EX, což jde koupit třeba zde http://www.autodilyplus.cz/kloub-poloosy-vnejsi-1-9-74kw-2-0-85kw-2 za cca 1500Kč Upraveno Srpen 14, 201510 r od miklisek
Srpen 15, 201510 r Nevím, já tomu moc nehovím ale mechanik sehnal tuhle Fábiáckou protože mu ji doporučili ale ona tam kvůli nějakému kovovému osazení nejde. A repliky neexistují.
Září 2, 201510 r Dlouho jsem tu nebyl, tak se přidám s klepáním vlevo. Zatím jsem nebyl schopný přesně identifikovat, odkud to vychází. Mám celkem dva druhy: 1. je tupý klepání až možná vrzání, ozývá se vždy při přejezdu nerovností levou částí auta, někdy výjimečně při prudkém zrychlení; 2. je výrazný klepání jako údery do karoserie, to se objevuje jen někdy, když se levá polovina přejezdem několika nerovností přesně za sebou rozkmitá - udělá to klep, klep, klep, řekněme třikrát asi to klepne, ideální je přejezd tramvajových kolejí napříč. Po najetí 13 tisíc se auto rozhodlo vyměnit si olej (proměnlivý interval), tam jsem všechno nahlásil, ale v protokolu se nic neobjevilo a možná placebo efektem se mi zdálo, že minimálně to první přestalo nebo se zmírnilo. Po pár dnech jsme zase na svých. Nějaké nápady? Silentblok? Mám výrobu 1/2015 1/2014. :-) Hlavně se mi strašně nechce do servisu, protože se to blbě předvádí a ještě blběji to budou hledat. Nerad bych trávil svůj čas, kterýho mam málo objížděním servisů v okolí... Upraveno Září 3, 201510 r od bill.jr
Září 2, 201510 r Vyckej chladnejsich teplot a pak to bude delat treba porad. Nebo se mrkni sam jaky typ tam mas. Jestli "D" cko pak uz to neni k smichu a je to jasne.
Září 2, 201510 r Bille ,myslím že máš rapida ještě o rok staršího čili výroba 01/2014 nebo 02/2014 a to tam dávali silentblok ještě s D-čkem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.