Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

samotná výměna trvá hodinu max, ale zřejmě by musel podstoupit nějakou proceduru, kde by jim Škodovka řikala co mají zkusit vyměnit apod apod. prostě kecy... Já zajel, ukázal, on slyšel, zahejbal motorem i při tom se to ukázalo, další den ráno přivezl auto a odpoledne vyzvedl - byl mi měněn i plynový pedál, takže to nešlo moc na počkání...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie silenbloky sme menili normálne v časoch keď ešte oficiálne info neexxistovalo bez problémov , to je pol hoďka roboty , kur*a ľudia nehľadajte za všetkým len ojeb a problém ...  to isté sa upravovali tesnenia zadných dverí a týždeň na to to vyšlo oficiálne , to isté je vrzgajúce zrkadlo na novom SIII , kolega to na predvádačke podlepil text. páskou a potom to vyšlo oficiálne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak to nechápu, proč s tím dělají takový štráchy! Je o tom oficiální informace nebo není? Asi ne, když to v systému TPI nenašli. Nebo nás čeká i problém se stabilizátory, že se má nejdřív prověřit ony? Suri nezlob se, ale ŠA v tomto mlží, protože v ETCE je po nějaké aktualizaci H-čko odjakživa a ne že bylo nejdřív D-čko. Jak má servis čuchat, že může být příčinou toto, když nenajde k tomu jakoukoliv informaci, že se něco měnilo na jiný typ, něco vyběhlo z výroby a bylo nahrazeno.... Ale to je pořád stejná písnička. Jsem možná paranoidní, ale zametli to pod koberec, protože by z toho byla velká akce, kdyby to přiznali. Spoléhají se na to, že servisy budou ve většině případů lidem asertivně tvrdit, my nic neslyšíme, ŠA o to nic neví, nikdy to neřešila, to je normální atd.. A pokud se nic nezměnilo, Toleďáci mají smůlu, u nich si trůní tvrdošíjně dál D-čko....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tolied sa pár predalo a tuším sa žiadny nemenil . Dčko v Etke podľa mňa bude ale dohľadateľné len cez číslo dielu .... TPI neexistuje ale tento problém bol zmienený niekde v konferenciách alebo tak , videl som to niekde ... Neviem či robím na planéte zem ale mechanik vedel zistiť príčinu hluku a vytipovať silentblok , možno zaujme to že to neboli len Rapidy ale menili sa aj silentbloky na FII 6Q0199555AR tuším ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě spíš udivuje, že to servisáci ani nevědí. V mojem naivním světě, když se něčím živím, tak o tom chci vědět maximum (nebo aspoň dost), aktivně si hledám informace. Vždyť není potřeba vědět o všem všechno, ale pouhé zavítání např. na tohle forum mě udržuje v slušné představě, kde mají které škodovky slabiny. Pak by mi přece nedalo práci hledat problém všude možně, protože pár základních tipů už vím. V mojem oboru, kdybych se vykašlal na sledování co se šustne okolo, tak to můžu rovnou zabalit. A nařízeno to nemám, je to moje vlastní aktivita (blbost), na které nakonec můj chleba závisí.

 

U nás po 13 tisících (MR2015) je se silentblokem zatím naštěstí klid a modlím se, abych se nedočkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, o tom to právě je, jsem blbej zaměstnanec, na kterýho se momentálně valí termíny ze všech stran. Jenže právě proto, abych neměl 500eur čistýho se trochu snažím. Když se podívám, jak zrovna ty a váš servis se k věcem staví (usuzuju z toho co píšeš), nebo jak to dělá ferda25, že k němu lidi jezdí přes celou republiku, tak je mi pak trochu smutno, že to je pro normální poměry autorizovanýho servisu úplný scifi. Že na to bude prdět garážník bych pochopil, ale autorizák? Jenže to je o definici autorizáku. V jiných "autorizovaných" branžích (např. revizní elektrotechnici, technici velkých strojních firem typu Caterpillar) na sobě člověk musí zpravidla makat. Autorizák ŠA mi nasadí křivě volant, blbě nakóduje zamykání, rozdá volna zaměstnancům bez zrušení objednávek a pohodička.

 

Ale tím jsme se dostali mimo - já smekám klobouk před lidma jako ty, protože tak by to mělo být. To je celý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie silenbloky sme menili normálne v časoch keď ešte oficiálne info neexxistovalo bez problémov , to je pol hoďka roboty , kur*a ľudia nehľadajte za všetkým len ojeb a problém ...  to isté sa upravovali tesnenia zadných dverí a týždeň na to to vyšlo oficiálne , to isté je vrzgajúce zrkadlo na novom SIII , kolega to na predvádačke podlepil text. páskou a potom to vyšlo oficiálne 

 

to kurva lidi nehledejte za vším ojeb a problém, by jsi měl napsat kolegům ze servisu a hlavně Škodovce. Pokud někdo reklamuje něco, jehož výměna trvá maximálně hodinu a chtějí tam auto na 2 dny, tak to prostě ojeb a problém je.. A je jedno z čí strany, jestli ze strany servisu nebo AŠ.

 

Já dokonce když jsem reklamoval vrzající plynový pedál, tak mi technik říkal, že má takový dojem, že tam je nějaká servisní akce. Kouknul do systému a byla, takže tak jako tak mi ho musel vyměnit. A to jsi neviděl co se dělo u jeho kolegy co objednává díly. Objednal silentblock a ten servisák mu říká že ještě ten plynový pedál a on se začal divit  a prej proč a že stojí skoro 4 tis, no do prdele co mu bylo po tom ??? Je to blbej nákupčí, má držet hubu a objednat. Já jsem se nestačil divit.

 

Teď jsem posílal info ( ministížnost ) do nového servisu, jelikož jsem byl na garanční prohlídce, vše super, jednání apod. Ale servisák mi vynuloval i olej ( ten jsem měl měněný 4 měsíce zpět a v protokolu byla poznámka bez výměny oleje ) a když měřil baterku, tak nechal odklopený kryt baterie. Kravinky, ale první co mě napadlo, tak jak takový jelito poté odvede třeba opravu motoru apod. Vedoucí servisu mi ihned odpověděl, že se omlouvá a že se postará aby se to příště nestalo. Prostě v dnešní době zákazník  ( majitel auta ) je dá se říct rukojmí. Protože jak servisy (vedení ), tak jejich zaměstnanci, tak AŠ mu neustále hází klacky pod nohy. Sorry za velký OT, ale nedalo mi to.

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem či rukojemí - servisovať môžeš kde chceš a výber je veľký ... ono hold sa všetko nepodarí a z miliona zákazníkov sú aj nespokojný , a taký sem píšu častejšie ... a spolupráca servis - nd - predaj je často katastrofa ... 

 

vymazali ti aj olej , ono to niekedy nie je naschvál , často je problém vymazať inšpekciu , niekedy to ide na Xtý pokus , niekedy aj po hodine , medzitým iné auto , a podobne , tak sa niekedy stane že sa vymaže aj čo sa nemalo ... možno by sa k tomu mal vyjadriť aj niekto konkrétny kto vie ako tá položka v ODISe diagnostike vyzerá , či to nie je prepojené , ja túto agendu až tak 100% neovládam ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už tím, že si musíš hledat opravdu dobrý servis, tak se nepřímo stáváš rukojmí... Pochopím u obyč servisu, ale u autorizáku, je to krapet na palici...

 

Jinak vymazat samostatně jde, v sekci interval výměny apod. se to tam řešilo, prostě servisák je zvyklej, že z 90% ( možná víc ), když je garančka, tak se mění i olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes, při teplotách hluboce pod nulou několik dní trvajících jsem opět uslyšel ten líbezný zvuk, na který každý Rapiďák čeká se slzou v očíčku. Silentblok u mě měněn za "H" 3.4. 2014 při 22500km, dnes najeto 55500. Hold životnost je asi dimenzována do těch 25tis km a 2 roky, tedy se asi bude měnit co oficiální výměna oleje  :kol-28:. Zvuk je takový ostřejší a dělá spíše na hrbolatější cestě ( silnice zasněžená se zmrazky). Klapání, klapání, všechny smutky zahání. Klapání, klapání je lék.  :kol-98:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím po pořád stejné, tedy pořád horší, protože čím dál tím víc záplatované silnici do práce a, zaplaťsilenblokovýpanebože, zatím nic. Ale je pravda, že kilometrově jsem šmuldla protí Petrrrovi, protože to co on najel s novým silenblokem, já najel od koupě auta.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám svou aktuální zkušenost - mám MR 2016 (výroba 06/2015), takže taky "Háčko", t.č. najeto necelých 7 tis. km, garážované, takže by mělo být vše OK. Bylo, až do minulého víkendu :-) Stál jsem celé odpoledne venku na mrazu a při večerní jízdě se ozvalo to mysteriózní "klepání" z přední části - zatím jen tlumeně, tak uvidím, co se z toho nakonec vyvrbí. Ještě udělám pár testovacích jízd. Do reklamace se mi moc nechce, možná na jaře, pokud to bude přetrvávat - plánuju dodělat tempomat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...