Únor 13, 201411 r Plus mínus jo. Je to čtyřkola dvoulitr, průměr mám 6,3. Ten dojezd na nulu byl cca 90 km dálnice kolem 135 v hodině a k tomu drckání po Mönchengladbachu, následně ráno vyšší spotřeba díky startu a pak těch cca 30km k té Aralce už psychologických, vlažných 110km/h. Takže při nule to odhaduji na ještě 6-7 litrů.
Únor 14, 201411 r Ještě dodatek k velikosti nádže. Nový M-B C Klasse má velikost nádrže jen 41 litrů, ale je tu možnost za příplatek 60 Eur si pořídit větší nádrž o objemu 66 litrů. Jen přímý důsledek blbostí z Bruselu: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/novy-mercedes-c-ma-nadrz-jen-na-41-litru-paliva-je-absurdni-obeti-regulaci/
Březen 5, 201411 r Ten test s tím dojezdem co zde byl uveden byl vskutku odvážný. Jak tady někdo psal, že to ukazuje dojezd naprd, tak já bych ho tak nezatracoval. Protože jsem měl zážitek s Ford tranzitem, kdy jsem nechtěl zbytečně tankovat mimo firmu a tak jsem jel takříkajíc nadoraz, respektive měl jsem to spočtené, že mi to akorát vyjde zpátky na firmu. Naučen z koncernu, že nula znamená, min dalších 30 km. Ne tak u Fordu, tam totiž dojezd 10 km znamená skutečné 3 km a šlus - sucho motor zdechlý. Naštěstí už jsem jen bez motoru doklouzal k benzínce a bez posilovače dotočil ke stojanu, naštěstí se to nezavzdušnilo a chytlo to na drc. Takže radši vidět nulu a mít ještě pár litru k dobru, než být při nule skutečně na suchu.
Březen 6, 201411 r No, já bych bral při "0" těch 30 km, ale mít ještě v nádrži cca 7L to je tedy dost....
Březen 6, 201411 r Přesně tak, zamlčovat 7 litrů v nádrži už mi smrdím tím, že z lidí dělám blblce...
Březen 6, 201411 r Tak ono je to tam "zamlčeno" právě proto, aby to bylo blbuvzdorné, ale 7l je dost. Ale podle mě to bude jednak proto, aby skutečně málokomu došlo palivo a jednak proto, že třeba není technicky možné, aby plovák pokryl veškerý obsah nádrže např. z důvodu délky palivového vedení k motoru ( tam tak min 2l budou, takže už zbývá jen 5l) nebo členitého tvaru nádrže.
Březen 11, 201411 r Dnes od pinknutí dojezd 0 jsem dojel ještě 12km k benzince a po první cvaknuti natankoval 43,5l. Po dotankování až po hrdlo svítilo na stojanu 45,6l - takže v nádrži před tankováním mohlo být cca kolem 4l.
Duben 28, 201411 r Zdravím ve spolek, také mě zaujalo toto téma. Po oznámení dojezdu 0 km jsem ujel tak cca 4 km k benzínové pumpě. Na vycvaknutí pistole jsem natankoval 49,3 litru benzínu. Ručička na palivoměru ležela na nule. Takže rezervu v podobě 7 litrů jsem tam určitě neměl a nebo má čerpací stanice Shell poladěná počítadla. Budu to ještě sledovat. Jedno měření, žádné měření. Pro úplnost dodávám motor 1.4 TSI MR2014. Jinak dle návodu je dojezd počítán ze stylu jízdy posledních 50 km. Další věc, co mě zaráží je, že podle mě úbytek paliva dle palivoměru neodpovídá realitě. Uvedu příklad. Natankuji plnou nádrž a něž ručička spadne k prvnímu dílku palivoměru (směrem od plné nádrže), tak ujedu cca 150 km. Palivoměr má celkem 16 dílků na budíku a objem nádrže je cca 50 l. Tzn., že jeden dílek se rovná 3,1 litru paliva. Při mé spotřebě 6,5 litru benzínu na 100 km bych měl ujet pouze 48 km na jeden dílek. Zatím si to vysvětluji tvarem nádrže nebo vadou mého konkrétního palivoměru. Přijde mi, že tato chybovost se zobrazením zbývajícího paliva se zmenšuji směrem k vyschlé nádrži. Má někdo z Vás obdobnou zkušenost???
Duben 28, 201411 r Pro úplnost dodávám motor 1.4 TSI MR2014. jen drobnost - motor a modelový rok není podstatný, ale počet hnaných náprav má vliv na velikost nádrže...
Duben 28, 201411 r nebo má čerpací stanice Shell poladěná počítadla. už se u tom psalo, ano ČS dávají míň a při teplém počasí ještě míň, kdy v zemi má benzín či nafta podstatně nižší teplotu...
Duben 28, 201411 r Ano dílky na ukazateli paliva nejsou v souladu s litry v nádrži. Je to orientační, taky ujedu na první dílek víc než např. na druhý. Je to dané tvarem nádrže.
Duben 28, 201411 r Další věc, co mě zaráží je, že podle mě úbytek paliva dle palivoměru neodpovídá realitě. Uvedu příklad. Natankuji plnou nádrž a něž ručička spadne k prvnímu dílku palivoměru (směrem od plné nádrže), tak ujedu cca 150 km. Palivoměr má celkem 16 dílků na budíku a objem nádrže je cca 50 l. Tzn., že jeden dílek se rovná 3,1 litru paliva. Při mé spotřebě 6,5 litru benzínu na 100 km bych měl ujet pouze 48 km na jeden dílek. Zatím si to vysvětluji tvarem nádrže nebo vadou mého konkrétního palivoměru. Přijde mi, že tato chybovost se zobrazením zbývajícího paliva se zmenšuji směrem k vyschlé nádrži. Má někdo z Vás obdobnou zkušenost??? palivoměr je informativní měřidlo s přesností nula nula nic...
Duben 28, 201411 r Výsledek kontroly přesnosti měřidel na výdejních stojanech čerpacích stanic za rok 2013.
Duben 28, 201411 r jen drobnost - motor a modelový rok není podstatný, ale počet hnaných náprav má vliv na velikost nádrže... jen drobnost - motor 1.4 TSI se zatím neprodává v ČR ve verzi 4x4. Předpokládám, že zde na fóru jsou buď opravdoví znalci a nebo fanoušci, kteří mají obecné povědomí a tento rozdíl vědí. Motorizaci jsem uváděl pro další kalkulaci s ohledem na spotřebu paliva a modelový rok spíše z důvodu, pokud třeba někdo zevnitř náhodou nezná i dodavatelské vztahy komponent zabudovaných ve voze (myšleno zmíněný ukazatel paliva). A ty se samozřejmě mohou dle obchodních vztahů v čase vyvíjet.
Duben 28, 201411 r Výsledek kontroly přesnosti měřidel na výdejních stojanech čerpacích stanic za rok 2013. ono je to s tím palivem, které je v zemi je vždy studené trošku složitější, roztažnost je sviňa
Duben 28, 201411 r jen drobnost - motor 1.4 TSI se zatím neprodává v ČR ve verzi 4x4. Předpokládám, že zde na fóru jsou buď opravdoví znalci a nebo fanoušci, kteří mají obecné povědomí a tento rozdíl vědí. Motorizaci jsem uváděl pro další kalkulaci s ohledem na spotřebu paliva a modelový rok spíše z důvodu, pokud třeba někdo zevnitř náhodou nezná i dodavatelské vztahy komponent zabudovaných ve voze (myšleno zmíněný ukazatel paliva). A ty se samozřejmě mohou dle obchodních vztahů v čase vyvíjet. nejsem moderátor ani mentor, jen jsem si dovolil upozornit, nicméně než předpokládat raději upřesňovat a konkretizovat, pročti si tu více vláken a pochopíš, že něco předpokládat je to mnohdy velmi obtížné.... mimo to forum není tady a teď, ale když si ho bude někdo číst třeba za dva roky, ta informace o 4x4 nemusí být jasná a mimo to, nikdo nemůže vědět, že nemáš nějaký jinotyp ala referentské vozidlo, kde je možné ledas cos.... tedy tak, ale jak jsem psal, nejsem ani moterátor ani se nepovažuji za mentora tohoto fóra, jen jsem ti jako nováčkovi chtěl ukázat možnou cestu.... Upraveno Duben 28, 201411 r od Hravec
Duben 28, 201411 r Zdravím ve spolek, také mě zaujalo toto téma. Po oznámení dojezdu 0 km jsem ujel tak cca 4 km k benzínové pumpě. Na vycvaknutí pistole jsem natankoval 49,3 litru benzínu. Ručička na palivoměru ležela na nule. Takže rezervu v podobě 7 litrů jsem tam určitě neměl a nebo má čerpací stanice Shell poladěná počítadla. Budu to ještě sledovat. Jedno měření, žádné měření. Pro úplnost dodávám motor 1.4 TSI MR2014. Jinak dle návodu je dojezd počítán ze stylu jízdy posledních 50 km. Další věc, co mě zaráží je, že podle mě úbytek paliva dle palivoměru neodpovídá realitě. Uvedu příklad. Natankuji plnou nádrž a něž ručička spadne k prvnímu dílku palivoměru (směrem od plné nádrže), tak ujedu cca 150 km. Palivoměr má celkem 16 dílků na budíku a objem nádrže je cca 50 l. Tzn., že jeden dílek se rovná 3,1 litru paliva. Při mé spotřebě 6,5 litru benzínu na 100 km bych měl ujet pouze 48 km na jeden dílek. Zatím si to vysvětluji tvarem nádrže nebo vadou mého konkrétního palivoměru. Přijde mi, že tato chybovost se zobrazením zbývajícího paliva se zmenšuji směrem k vyschlé nádrži. Má někdo z Vás obdobnou zkušenost??? To je opravdu zajímavé chování ukazatele v nádrži. Mně to dělá pravý opak: natunkuju do prvního vycvaknutí (při dojezdu 0 km, max. 43-44l), a pak po cca. 25 km první pokles ručičky a dále padá celkem rychle. Většinou po 70 km (a normální 5l spotřebě) už ukazuje jen 7/8 z nádrže... :-( btw. do ETKY jsem nekoukal, ale prý jsou opravdu MQB čerpadla benzínu a nafty v nádrži rozdílná, resp. rozdílně velká. Naftové by mělo být prý větší, ale to udělá rozdíl maximálně 1 litr.
Květen 7, 201411 r Tak jsem to zase ověřil. Dojezd 0 km a na jiné pumpě dotankováno 48 l. Takže to bude sedět.
Leden 25, 201510 r Jiná nádrž je pro verzi 4x4. Ty mívají většinou vyšší objem, ale jestli tomu tak je i u OIII nevím. Ještě drobný rozdíl podle typu zadní nápravy. TDI jednoduchá zadní náprava tdi.JPG TDI víceprvek tdi víceprvek.JPG TDI 4x4 (objem neznámý, nepodařilo se mně to nikde dohledat) tdi 4x4.JPG Před chvilkou jsem koukal do konfigurátoru, když se vybírá motorizace, je tam tlačítko ´´technická data´´ tak tam přibyla kolonka objem palivové nádrže. 4x2 50litrů 4x4 55litrů
Leden 26, 201510 r U Scouta mi ŠA potvrzovala 55 litrů. Zatím první tankování doplna bylo 50,56 l a dojezd mi svítil 20 km.
Leden 26, 201510 r Mé první tankování bylo něco málo přes 52l. Dojezd svítil 5km, mám ale benzín. Nádrž dle konfiguratoru taktéž 55l.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.