Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tim ze olej vymenis se s udaji PP nic nestane, nevynuluje nezmeni. Tedy kdyz ho vymenis bude to dal odecitat jako doposud a na servis pujdes do autorizaku kdy mas. Ja bych ho vymenil u toho znameho, a kein stres. Sam jsem to tak udelal. PP nepozna ze si vymenil olej, na tom je prave videt ze zadne meteni kvality oleje se nekona. Kup vse original a zadnej stres.

To oboje už mám koupeno a doma-viz pátá strana tohoto vlákna,kde jsem žádal o radu,jak a hlavně kde vyměnit,zda doma či autorizák.

30.000 km s olejovou prvonáplní se mi zdá nehorázně moc...

Upraveno od vita.kulisek

nebo si sežeň někoho kdo umí olej vysát a už vůbec to nebudeš muset řešit :)

 I to přepsání km na olej v SW řídící jednotky?

No chci to nechat udělat tak v říjnu-listopadu,to dostane Raptor k prvním narozeninám a budu mít tak těch 10.000 km. :kol-24:

Upraveno od vita.kulisek

Zadny vysavani, ho vymen a uz nic neres. Jak jsem psal. Sam jsem ho menil pri 15ti a pak v autorizaku dle PP a nikdo si niceho nevsiml. Akorad vypoustak jsem nemenil pac ten prvni je nastrikanej cernou barvou spolecne s olejovou vanou. Zatim co kdyz koupis i original tak te je stribrnej. Tedy pouzij zpatky ten samej.

Co chces prepisovat? ty chces prejit na pevny intetvaly? Kdyz pujdes do autorizaku driv nez mas tak ti stejne doporuci v pripade promenneho intervalu to nechat a PP nenulovat. Uz to tak tady nekdo mel.

já to chtěl už od začátku dát na pevný interval a taky jsem nepochodil...

Třeba na mojem autě je už z výroby na výpustným šroubu nějaká značka pozice utažení.

 

Že by se škodovka sichrovala aby se jim v tom nikdo neštoural?

post-85140-0-31818800-1408903055_thumb.j

to je otázka, značení fixem se často používá jako prevence proti zapomenutí "nandání" šroubu a lépe se pak na nějakém kontrolním stanovišti kontroluje jeho přítomnost, těžko říct...

No jo, navic mas ten inbusovej sroub. Ja u Rapida mam maticovej - sroub s maticovou hlavou.

protože z vyroby tam je většinou imbus a pak se tam dá klasickej šroub...

Nene, ja mel sroub uz z vyroby.

haťapka má vždy inbus a mení sa podľa DP len nová podložka , nikto nič nespozná ....  

 

 

aj ak je na plechovej vani šesťhranný vypušťák tak vždy od nova je zastriekaný spolu s vaňou z oboch strán 

 

 

táto téma o tajných značkách a špionáži , to by sa dalo poslať aj do enigmy , realita je taká že to nikto nerieši ani riešiť nebude , riešia to dookola tie isté nicky ... 

já měl u O2 1.8 TSI taky imbus.

jop , a na 1,8 ten imbus aj patrí , šesťhrany tam zvyknú tiecť , je na to niečo ako tpi 

Po přečtení celého vlákna jsem sice získal spoustu postřehů, ale nikam jsem se neposunul. Rád bych se k autu co se oleje týká choval hodně zodpovědně.

 

Mám za sebou 10 měsíců a najeto 9tis, většina km (více jak 70%) je na vzdálenosti delší než 50km. Jestli jsem to dobře pochopil tak vyhodnocení prodlouženého intervalu je nejvíce závislé na spotřebě paliva. Dlouhodobě jezdím za 6.0l. Takže můj odhad je že by mne PP skutečně poslal až za ty dva roky. Takže mám tyto možnosti:

 

1) Na domácí výměnu oleje v období záruky si netroufám.

2) Nechat si vyměnit LL olej v servise po 1 roce mi zase přijde hrozně drahý (donést si vlastní olej se mi taky nechce).

3) Přehodit prodloužený intervaly na pevný mi taky nepřijde jako nejlepší nápad, ale ne zase tak špatný.

3) Zůstat u prodloužených intervalů... no nevím.

 

V servise se mi k tomu moc nevyjádřili, jen říkali že už mají nějaké lidi co přešli na pevné intervaly... tak nevím. Pravda je, že u těch pevných intervalů člověk ví na čem bude. Takhle abych se pak klepal kdy mne auto pošle na servis a já budu 3000km někde daleko a pp mi bude odpočítávat 1500km :(

já teda nevím, ale co to tak čtu, tak se ti nelíbí ani jedna varianta, tak co s tebou...

 

Já za sebe bych ti doporučil postup v tomto pořadí

 

1. Vyměnit olej po roce v servisu a dát tam vlastní LL

2. Vyměnit olej po roce u známého mechanika ( ale cenově to není velký rozdíl oproti servisu )

3. Přehodit na pevný interval ( ale i tak je lepší si nosit svůj olej pokud placení oleje v servisu přijde drahý )

4. nechat prodloužený interval.

 

PS: vzhledem k tomu že jezdíš celkem dlouhé vzdálenosti, bych tam klidně dal olej na pevný interval...

Kdyz se budes pravidelne koukat na PP, ktery Ti km nebo cas prubezne do servisu-vymeny oleje ukazuje, budes to vedet klidne 3000km dopredu, obzvlaste jezdis li porad stejne.

Ano je to tak :kol-26: Právě že mi ani jedna varianta vzhledem k ostatním nepřijde jako ideální.

 

1) Není tak špatný nápad.

2) To se mi úplně nechce, to je na stejné úrovni jako bych si to měnil sám.

3) Pokud bych dával pevný tak bych si vlastní ani nenosil.

4) mmm

 

Jo pravda, vždyť ono se na to dá vlastně podívat. Beru zpět. Tak to by skutečně byla možná nejlepší varianta tam teď hodit v mezi období ten LL a pokračovat v proměnných intervalech.

Zase nedelejte z te vymeny oleje vedu. Kdyz se vam nic nezamlouva, tak nic nemente a jezdete dle doporuceni vyrobce. Je to jen auto, ne jaderna elekrarna, treba ohledne soukrome vymeny.

Jezdete na prodloužený intervaly,at si snizite náklady :) jak doporučuji prodejci

Tak ted nevim jak to bylo mysleno... zase si nepotrebuju za kazdou cenu snizovat naklady. :-) Nevim jak to auto budu mit dlouho a tak bych se o to chtel starat tak abych s tim pripadne nemel v budoucnu problemy.

 

Prave mi jeden celkem vyhlaseny automechanik rikal, ze se k nemu dostavaji TSI po 40tis ktere maji hotovo prave kvuli oleji. Tak nevim :(

Nebude to ani tak kvuli oleji, jako spis kvuli tem prodlouzenym intervalu. Neverim ze po 40 tis. Muj mechanik rika, ze to neni idealni a ze osobne by se k tem prodlouzenym intervalum moc nepriklanel. Na druhou stranu rikal ze meni takhle oleje u aut co maji uz hodne pres 100 i 200 tis a ok. Ze u koncernu to jeste jde. Co ale pry tece z motoru u tech prodlouzenych intervalu u Francouzu atd. ze tam by to nedoporucoval rozhodne.

Ja osobne zustal u LL oleje ale menim ho po 15 tis. Olej nepribyva a ani neubyva s dokud to tak bude budu to tak delat. Az zacne olej zrat prejdu ns 5W40. Olej menim dle PP v servisu, olej vlastni a mezi si menim sam. I kdyz ted uz budu muset do aut. servisu kazdy rok tak je to necham vymenit asi tam, opet s olejem vlastnim. Zaruka mi sice uz konci za pul roku tedy ve 2 letech. Ale autorizak hodlam kvuli kulanci navstevovat tak do 4 let stari pak uz konec pac se to nevyplati. Informaci je tady dost a je na kazdem jak se rozhodne.

jestli ti mohu doporučit, nech LL a nech ho měnit 1x ročně a nos si svůj který bude 3x - 4x levnější

 

Pokud ti to začne žrát olej, přejdi ns 5W40 :)

Prave mi jeden celkem vyhlaseny automechanik rikal, ze se k nemu dostavaji TSI po 40tis ktere maji hotovo prave kvuli oleji. Tak nevim :(

z tohto by sa jeden  :ble  ....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.