Přejít na obsah

Interval výměny oleje / výměna oleje a filtru


Honza9007

Doporučené příspěvky

Tim ze olej vymenis se s udaji PP nic nestane, nevynuluje nezmeni. Tedy kdyz ho vymenis bude to dal odecitat jako doposud a na servis pujdes do autorizaku kdy mas. Ja bych ho vymenil u toho znameho, a kein stres. Sam jsem to tak udelal. PP nepozna ze si vymenil olej, na tom je prave videt ze zadne meteni kvality oleje se nekona. Kup vse original a zadnej stres.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadny vysavani, ho vymen a uz nic neres. Jak jsem psal. Sam jsem ho menil pri 15ti a pak v autorizaku dle PP a nikdo si niceho nevsiml. Akorad vypoustak jsem nemenil pac ten prvni je nastrikanej cernou barvou spolecne s olejovou vanou. Zatim co kdyz koupis i original tak te je stribrnej. Tedy pouzij zpatky ten samej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

haťapka má vždy inbus a mení sa podľa DP len nová podložka , nikto nič nespozná ....  

 

 

aj ak je na plechovej vani šesťhranný vypušťák tak vždy od nova je zastriekaný spolu s vaňou z oboch strán 

 

 

táto téma o tajných značkách a špionáži , to by sa dalo poslať aj do enigmy , realita je taká že to nikto nerieši ani riešiť nebude , riešia to dookola tie isté nicky ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení celého vlákna jsem sice získal spoustu postřehů, ale nikam jsem se neposunul. Rád bych se k autu co se oleje týká choval hodně zodpovědně.

 

Mám za sebou 10 měsíců a najeto 9tis, většina km (více jak 70%) je na vzdálenosti delší než 50km. Jestli jsem to dobře pochopil tak vyhodnocení prodlouženého intervalu je nejvíce závislé na spotřebě paliva. Dlouhodobě jezdím za 6.0l. Takže můj odhad je že by mne PP skutečně poslal až za ty dva roky. Takže mám tyto možnosti:

 

1) Na domácí výměnu oleje v období záruky si netroufám.

2) Nechat si vyměnit LL olej v servise po 1 roce mi zase přijde hrozně drahý (donést si vlastní olej se mi taky nechce).

3) Přehodit prodloužený intervaly na pevný mi taky nepřijde jako nejlepší nápad, ale ne zase tak špatný.

3) Zůstat u prodloužených intervalů... no nevím.

 

V servise se mi k tomu moc nevyjádřili, jen říkali že už mají nějaké lidi co přešli na pevné intervaly... tak nevím. Pravda je, že u těch pevných intervalů člověk ví na čem bude. Takhle abych se pak klepal kdy mne auto pošle na servis a já budu 3000km někde daleko a pp mi bude odpočítávat 1500km :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já teda nevím, ale co to tak čtu, tak se ti nelíbí ani jedna varianta, tak co s tebou...

 

Já za sebe bych ti doporučil postup v tomto pořadí

 

1. Vyměnit olej po roce v servisu a dát tam vlastní LL

2. Vyměnit olej po roce u známého mechanika ( ale cenově to není velký rozdíl oproti servisu )

3. Přehodit na pevný interval ( ale i tak je lepší si nosit svůj olej pokud placení oleje v servisu přijde drahý )

4. nechat prodloužený interval.

 

PS: vzhledem k tomu že jezdíš celkem dlouhé vzdálenosti, bych tam klidně dal olej na pevný interval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to tak :kol-26: Právě že mi ani jedna varianta vzhledem k ostatním nepřijde jako ideální.

 

1) Není tak špatný nápad.

2) To se mi úplně nechce, to je na stejné úrovni jako bych si to měnil sám.

3) Pokud bych dával pevný tak bych si vlastní ani nenosil.

4) mmm

 

Jo pravda, vždyť ono se na to dá vlastně podívat. Beru zpět. Tak to by skutečně byla možná nejlepší varianta tam teď hodit v mezi období ten LL a pokračovat v proměnných intervalech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted nevim jak to bylo mysleno... zase si nepotrebuju za kazdou cenu snizovat naklady. :-) Nevim jak to auto budu mit dlouho a tak bych se o to chtel starat tak abych s tim pripadne nemel v budoucnu problemy.

 

Prave mi jeden celkem vyhlaseny automechanik rikal, ze se k nemu dostavaji TSI po 40tis ktere maji hotovo prave kvuli oleji. Tak nevim :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude to ani tak kvuli oleji, jako spis kvuli tem prodlouzenym intervalu. Neverim ze po 40 tis. Muj mechanik rika, ze to neni idealni a ze osobne by se k tem prodlouzenym intervalum moc nepriklanel. Na druhou stranu rikal ze meni takhle oleje u aut co maji uz hodne pres 100 i 200 tis a ok. Ze u koncernu to jeste jde. Co ale pry tece z motoru u tech prodlouzenych intervalu u Francouzu atd. ze tam by to nedoporucoval rozhodne.

Ja osobne zustal u LL oleje ale menim ho po 15 tis. Olej nepribyva a ani neubyva s dokud to tak bude budu to tak delat. Az zacne olej zrat prejdu ns 5W40. Olej menim dle PP v servisu, olej vlastni a mezi si menim sam. I kdyz ted uz budu muset do aut. servisu kazdy rok tak je to necham vymenit asi tam, opet s olejem vlastnim. Zaruka mi sice uz konci za pul roku tedy ve 2 letech. Ale autorizak hodlam kvuli kulanci navstevovat tak do 4 let stari pak uz konec pac se to nevyplati. Informaci je tady dost a je na kazdem jak se rozhodne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...