Lancelot Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Ta první věta uvozuje následující dvě, ve kterých popisuji určitou teorii. Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Zacinam prichazet na to ze to je neresitelny problem ...vim o dalsim panovi kteremu to dela a uz vymenil snad co se da a nic ....mel jsem dnes svoje auto na diagnostice a cidla jsou v poradku....nechapu ze na to nikdo neprijde .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Zkuste přemýšlet co to může vše dělat když je to okruh jen pro EGR ventil co to způsobuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 hlavne me to dela jen kdyz zacnu jet rychleji tzn jen mimo mesto ....jako kdyby okruh byl porad otevren cim rychleji jedu tim vic se to chladi .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Proč jsem psal o G83: Citace z předchozího příspěvku: Ještě toto: kanál 183. temp for EGR sensor after cooler, raw value -270,6 degC. To je podle mě G83...teplotní čidlo pro EGR za chladičem...osobně když to ukazuje tuhle hodnotu tak to to čidlo nevidí. To je můj názor...čidlo může být OK, ale buď je blbě ukostřené nebo je pryč signál do jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Me to dnes na VAS psalo take Snimac teploty zpetneho vedeni vyfukovych plynu -270,6 C .....nechapu ale jaky to muze mit vliv ....prece kdyz hlasi ze jsou plyny studene melo by cerpadlo nebo cokoliv zustat stat a nechladit a hlavne ten EGR je ve vnejsim okruhu ne ??? nebo kecam ?? opravte me prosim kdyz ano ....ze by meli vsichni komu to dela stejnou zavadu ?? to je taky divne ....a myslim ze kdyby to cidlo bylo blbe ukostrene nebo byl signal pryc okamzite by ho to vyhodilo jako zavadu ....nebo ne ?? Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: pherson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiRiK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Zkoušel jsem G83 prohodit s G62 protože jsou stejná. Žádná změna. To vedení k němu jsem neměřil. Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: JiRiK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiRiK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Snímač 1 teploty výfukových plynů mi při volnoběhu ukazuje 20C. Při jízdě se jeví normálně. Skok na 70C a teplota jde podle plynu asi na 600C. Noha z plynu a zase 20C. Snímač 3.a 4. teploty výfukových plynů ukazují hodnoty korektně za jízdy i při volnoběhu Ještě k čerpadlu2 kódování- změna pro aktivitu toho čerpadla v nabídce žádná není. Předpokládám že na snímku je to čerpadlo2. Jiné elektrické čerpadlo vody ve schématech nevidím. to ferda25 vedení pro G83 proměřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 6. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2013 No vidíš našel jsi řešení odpojíš a tady odkóduješ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiRiK Vloženo 6. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2013 (editace) G83 (teplota chladící kapaliny na výstupu z chladiče) ve VAGu je na kanálu 102 a měřené hodnoty jsou v pořádku. Ještě k tomu obrázku v příspěvku 45 Bit 5-6 je nastaven na 00 el.vodní čerpadlo není instalováno. To roletové menu je rozbaleno a nic jiného nenabízí. Teoreticky by tam mohly být ještě 3 možnosti tj.01;10 a 11 ale minimálně jedna možnost že je čerpadlo instalováno by tam být měla! Tak nevím ten WAG je z číny a zkoušet to na slepo se mi moc nechce. Pokud by to někdo chtěl ověřit na orig diagnostice třeba by to pomohlo. ferda25: samozřejmě, řešení to je a jde to. Ještě dotaz. Psal jsem že SuperB je původ Francie čili ve výbavě je kód B08=země typových zkoušek Francie Jde mi o to že jsou tam teplejší klimatické podmínky. Máte někdo stejný problém s autem koupeným v ČR kde je známa i servisní historie abychom mohli toto zavrhnout? Editováno: 6. Prosinec 2013, autor: JiRiK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O2kolin Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 Vracím se konverzace, ja mám auto původem DE, ale prakticky okamžitý reexport do ČR, co se týče klima a chladičů atd tak DE ja na to myslím stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 Ne v tom to není i auta vyrobená přímo pro náš stát to dělají...většinou první problémy po 100.000 km. Klapka EGR ventilu určitě dovírá a otvírá na doraz?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiRiK Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 (editace) Klapku jsem kontroloval jen tímto návodem a jede na doraz Vývěvu nemám, podtlak vytvořen větší injekční stříkačkou. Ještě dodatek: tu trubku výfukového vedení jsem sundanou neměl. Bylo by vidět i dovnitř. Editováno: 7. Prosinec 2013, autor: JiRiK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Zkusil bych vytáhnout ještě ty ovládací trubky podtlaku někam nahoru a zkusit ohřev bez podtlaku a s podtlakem. A změřit něčím tu trubku kolik z ní jde za EGR ventilem(tj. na odtoku). Ta klapka co honí plyny přes chladič nebo kolem se nepřeklopí nebo jen částečně. Výfukové plyny pak ohřívají od počátku vodu ta se teplá dotlačí k termostatu u motoru a ten se tím zmate a termostat se pootevře(v motoru je ještě studená voda) a to způsobí celý problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 ferda25:tohle ma logiku zkusim na to kouknout zitra akorat nevim kde presne ty podtlaky mam hledat ...a jakou trubku myslite .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martina V. Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 zdravim mam Superb 2,0 103 kw, 6stupnovy automat, rok 2010 auto sa nenahrialo na viac ako 60-70 stupnov vymenil som 4/2 cestny ventil- nepomohlo tak mi známy poradil vymenit termoregulátor - je to pri chladici prevodoveho oleja, vyzera to takto http://www.vagczesci.pl/product-pol-8453-REGULATOR-PLYNU-CHLODZACEGO-1K0121113A-VW-AUDI-SEAT-SKODA.html č. dielu 1K0 121 113 A, stálo to asi 25€ a 1/2 hodky práce a konecne to funguje 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewhart Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Jojo to jsem si přesně myslel, a už jsem to i psal na první stránce, zítra ho objednám a pokusím se domluvit výměnu! Díky za tip. D. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewhart Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Ještě upřesnění, má někdo stejný problém s teplotou a má manualní převodovku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O2kolin Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 Ne žádný manuál, všichni co maji stejný problém mají DSG, tzn. myslím ze výměna termoregulatoru by mohla pomoct uz někdo měnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewhart Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 já jsem doma na práškách nemocnej, tak se chystám hned jak budu trichu moct to vyměnit u známeho v dílně, dnes ten termostat objednávám .... snad to bude ono, bylo by to super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 Moje auto tzn. Passat tento termostat vubec nema ...nechapu ....myslel jsem ze to je stejny jak Superb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pherson Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 Takze ja sem v koncich protoze Passat tenhle termoregulator vubec nema .....uz jste to nekdo vyresil ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 Když chcete vyloučit EGR stačí ho prostě vyřadit...tj. odpojit přívod a odvod do EGR a spojit je na přímo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 tzv.baypass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 Je zajímavé, že komentovat umí každý, ale nikdo to sem nenapíše.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.