pran22 Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 Prosim vas mam fabia sdi rok 2001 a po natočení rano je fuk jesli je +7 nebo -8 vuz jde nepravidelně žhavici svičky jsou nové bosch filtr nový ,klapka seřizena a vyčistěna ,pote vuz startuje dobre spotreba se pohybuje okolo 4.7-6 Citovat
Fosgen Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 Nevím jak je to u tohoto motoru,já mám benzín 1,2 a dělalo mi to to samé a bylo špatné čidlo chladící kapaliny.VAG psal,že udává nesmyslné hodnoty.Po výměně vše OK. Citovat
Trautenberk Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 To je možné, ještě i váha vzduchu Citovat
Mirek 835 Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 Těžko takhle hádat. Mrkl bych nejdříve co na to VAG. Citovat
VAG BoBo Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 To je možné, ještě i váha vzduchu SDI má váhu vzduchu? Pokud by to dělalo teplotní čidlo bylo by to po zahřátí OK. Řešil jsem také horši tlak na jednom válci a po zahřátí bylo po problému. Citovat
Pavca.. Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 (editace) Zkus vyčistit saci koš v nádrźi.Nahoře na koši jsou dva vývody,kam se připojuje přívod a odvod z nádrže,v každém je zpětny ventil. Zkontroluj jejich funkci popřipadě vyčisti. Jestli ti to nepomuže tak kontaktuj: http://dieselpower.cz/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=6839 Je to machr na sdi. Zdar. . Editováno: 29. Prosinec 2013, autor: Pavca.. Citovat
Trautenberk Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 SDI má váhu vzduchu? Pokud by to dělalo teplotní čidlo bylo by to po zahřátí OK. Řešil jsem také horši tlak na jednom válci a po zahřátí bylo po problému. já měl za to že má, nó a čidlo jsem bral proto že psal ráno po natočení, tak je motor studený Tak proto Citovat
Fosgen Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 Když mi tenkrát blblo to čidlo,tak jsem taky při prvním startování myslel,že mi vyskočí motor z auta ven.Druhé nastartování OK.Jak už jsem psal,VAG vypsal chybu,že čidlo dává nesmyslné hodnoty.Spotřeba byla taky stejná.Když jsem to čidlo doma měřil,tak bylo hodnotama úplně někde jinde než čidlo nové.Vyměnil jsem ho a startuju bez problémů.Mám ovšem jiný motor a tady ten neznám Citovat
pran22 Vloženo 30. Prosinec 2013 Autor Vloženo 30. Prosinec 2013 TAK DNESKA SEM 4 KRAT ZAHZAVIL VUZ CHYTIL NABRNK ALE ASI 15 SEKUD ME HOUPAI OTAČKY OD 800-1200 Citovat
Fosgen Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 Já bych zajel za někým kdo má VAG.Ten by měl ukázat kde je chyba. Citovat
Trautenberk Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 Tak to je zvlášTní, něco by měl ukázat, co vyměnit filtr na naftu? Není špatná nafta/nekvalitní? Citovat
pran22 Vloženo 30. Prosinec 2013 Autor Vloženo 30. Prosinec 2013 dneska sem vyndal všechny zhavicky ven a skusil je na baterie makaji ok ,filtr nafty je filtron stary asi 4000km Citovat
VAG BoBo Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 To čidlo pokud není úplně KO tak ti ho VAG nenapíše, ale auto může dělat problém. Citovat
pran22 Vloženo 30. Prosinec 2013 Autor Vloženo 30. Prosinec 2013 čidlo vzduchu me piše hodnoty dle vag piše aktualni teplota vzduchu ,a taky teplota nafty tak si myslim ze je dobry Citovat
VAG BoBo Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 Čidlo teploty chladící kapaliny tuším G62. Citovat
Pavca.. Vloženo 30. Prosinec 2013 Vloženo 30. Prosinec 2013 Podivej se na hadičky na přepadech vstřiku,jestli nejsou ko. Citovat
pran22 Vloženo 30. Prosinec 2013 Autor Vloženo 30. Prosinec 2013 co třeba tohle jinak hadičky jsou ok Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.