Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pokud máš MR13, máš už nejposlednější provedení řetězu a krytu řetězu s návarkem proti přeskočení, včetně napínáku a ozubeného kola na klikovce. Pokud to ovšem opravdu rachtá 10-15s, je to hodně. Myslím, že někde se psalo do 5s. Mně co mám MR13 a 62tis se občas taky ozvou ovšem tak na 1-2s po startu. Může to být něco jiného. Ale zajeď do servisu a oni mají speciální přípravek, který se našroubuje místo napínáku a změří se případné protažení řetězu. od toho by se odvíjel další postup. 

Vloženo

Jj,díky za bleskové info. V pondělí,či v úterý jedu do HK do AS,tak uvidím. Už od začátku to dělalo takové to jemné na 1s vrnění,jak se zde psalo,to jsem neřešil,ale teď se otáčí lidi,co se děje a co to je za střep :( Někdy ten randál je delší,jindy do 10s. Startér,což byla též jedna z možností, to není,byl rozebrán,prohlédnut a vše cajk...Tak uvidím, každopádně se připravuji na horší variantu.

Vloženo (editace)

Olej ti měnili při 30tkm, teď máš 60tkm a ještě jsi na oleji nebyl? To bych to spojil s přeměřením řetězu, ale podobný projev má mám pocit zapomenuté těsnění pod filtrem, tak třeba bude něco blbě v těch místech.

Editováno: , autor: camillio
Vloženo

Pravda, zapomenuté těsnění pod filtrem, máš tam te´d jedno sežvejklé a to způsobuje nižší tlak oleje, který nedostatečně dopíná řetěz. Ale to by to dělalo hned po výměně nejspíš. A i kdyby to byl řetez, tak jeho výměna Tě vyjde do 8tis v AS, což je furt lepší, než když ti to skočí a dáš 120tis za nový short motor.

Vloženo
Dle jednoho info svolávali ročníky 2011-2012,já mám 2013 :(  

Nikdo nikoho nesvolával. To jsou jen fámy. Nicméně k věci - nahraj ten zvuk, ať si ho můžeme poslechnout. Ani Rapid není nedotknutelný stran problémů s rozvody. Jen jsou u něj tyto problémy výjimečné.

Vloženo
před 27 minutami, Zajíc15 napsal:

Dělalo to před výměnou oleje, i teď po výměně...

No, tak to bych na nic nečekal a pokud jste nezapomněli na těsnění, tak bych mazal to nechat přeměřit. V lepším případě zaplatíš pár stovek za přeměření, v horším pár tisíc za výměnu. Jak píše Petr, lepší než čekat kdy to bude na novej motor.

Vloženo

ZAjíci, podle příznaků vám ruplo péro v napínáku. Nevěřím, že se modifikovaný řetěz zničeho nic natáhnul. Demontáž napínáku je snadná, i kontrola. Stačí jeden klíč.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak jsem zde, nějak jsem zapomněl o dovolené reagovat, tedy: po proměření v AS mi bylo doporučeno vyměnit rozvoďák. Mám najeto 65k....:wacko: Oprava byla do druhého dne, cena:

materiál 4,3k

práce  3,6k

 

Jen mě v položkách překvapila cena 0,5l oleje 5W30 LL .......314,-Kč :blink:

 

Jinak po nastartování to je úplně jiná káva :t

Editováno: , autor: Zajíc15
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)
V 28. 9. 2016 at 18:11, ČudlR napsal:

Hmm litr oleje za 628,- to je mazec teda

to není nic ,já pří garančce platil 750 za litr, málem mně omylo.Už tam k nim nejezdím.

Editováno: , autor: muscus
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Nechal jsem si proměřit napínák rozvodů po 50tkm a 4 letech víceméně krátkých jízd. MIN 69mm - MAX 74mm, naměřeno 70mm. Má to jedno velké pozitivum. Ranní starty jsou teď naprosto bez rachocení (i když otáčky při startu vyletí k 1200) - poslední měsíc to bylo už pěkně otravné. Že by pomohlo vyndání, vyčištění a znovunasazení napínáku?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Na budúci mesiac mi skočí 4 ročná záruka a tiež som si dal premerať napinák rozvodov. Napinák je vadný. Vymenený za nový. Rachotenie rozvodov bolo len občasné, a to len pri studenom štarte. Ďakujem Mikliskovi za dobrý tip.

Vloženo

Miklisek & FUMIHA, to máte MR 2013 ještě? MR 2014 se začal dělat po dovči v srpnu pokud se nepletu? Mě končí záruka 4r v srpnu, na servis jdu za měsíc, ale zatím nikdy žádné rachocení - najeto 49 000... Tak jestli je to náhoda nebo se nějak ještě upravoval motor do MR 2014?

Vloženo

Áno ja mám MR 2013 a Najazdené 52000. Čo namerali neviem, Nakoľko ešte mi objednali kompresor klímy, nakoľko bzučala, ta auto je v servise. Bzučanie nebolo počuť ale ŠA im to uznala.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, 

 

mám Rapida MR 2013 1.2 TSI 77 kW, najeto cca 85.000 km a výměnej interval 15.000 km. Měním většinou okolo 13.000 km. Minulé léto jsem občas slyšel po startu takové zarachtání. Ze začátku jsem tomu nevěnoval pozornost. Postupem doby začalo bejt rachtání intenzivnější. Měl jsem Rapida v servisu na kontrole rozvodů a všechno bylo OK a při startech jim to ani jednou nezarachtalo. Měli to 3 dny. Poslední dobou cca 1-2 měsíce jsem zaznamenal, že když nastartuju jsou otáčky na 1200, což je nejspíš normální, ale motor takhle hlučnej předtím nebyl. Dneska se mi po dlouhé době povedl nahrát start, kde se zarachtání projevilo a nahrával jsem celou dobu než motor snížil otáčky. Tedy s malou pauzou v nahrávání cca 5s. Osobně mi to moc v pořádku nepříjde a mírně mě to znervózňuje. Projevuje se někomu takhle motor?start.mov

 

Díky za vaše názory...

snizeni_otacek.mov

start.mov

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...