Petrrr Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Tak pak je mi jasne, proc servisy rovnou nic neslysi, jim to neudelalo atd. radeji se tim zabyvat co nejmene. Tlak na servisy a zaroven na zakazniky. Bych chtel videt kdyby s timhle paskvilem co se rozvodu tyce prisla Skoda v USA nebo Chine, by s ni vybehli ze by ty retezy nestacili menit. Podle myho toto neni standartni projev motoru po nastartovani s "celozivotnim" rozvodovym retezem jak se nyni snazi nove Skoda zakaznikum nakukat v novych navodech u Rapida. Zvlastni ze ja u Rapida MR 13 toto v navodu nemam. Jsem zvedav co se vylihne u tech novych motoru TSI. Jinak ten s tim krumpacem jsem byl ja. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 No tak s tou novou generaciou možno už nebudu problemy a bude to tak ako pri HTP tie posledne už boly vychytane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) Ja nemluvim o rozvodech, najde se urcite neco jineho. Jina kurvitka. Editováno: 24. Říjen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 chlapi klid dělaj to všechny 1,2 já mám 72,4 mm a poslali mě taky do háje....proto of SKODA příští auto si už tam nekoupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 (editace) Jinak diky hollywoodovi za info. Jinak hollywoode az si ten celozivotni retez budu chtit treba nechat v budoucnu vymenit kolik to kostuje i s praci, treba ta vymenna sada o ktere pises. Me zatim ten retez nejak netrapi jezdim spise delsi trasy denne 2x26km a vice, ale clovek musi byt pripraven na vse. Ono pak uz auto nebude v zaruce a kulance buh vi jestli se vyplati treba u 5ti leteho auta. Jinak meri se ten retez preventivne v ramci nejake servisni prohlidky nebo az kdyz si budu stezovat na rachot. Editováno: 25. Říjen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 Preventivně v rámci servisní prohlídky ne. Jen když budeš reklamovat/stěžovat si na rachocení. Hoši, kdybyste se občas podívali do motorové sekce FII 1.2 TSI, vědeli byste tyto informace (a i jiné) už dávno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 To ano, ale casy se meni a jak je videt dle informaci Hollywooda i pristup SA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 A o čem asi mluvím? Ta jeho "nová" informace tam už je nějaký ten pátek probíraná... To TPI je z 3.června 2014. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 (editace) Pawouku TPI je jedna věc ale realita je druhá : Jak já jako obyčejný sprostý uživatel mám poznat že rachtání je ještě v normě tedy do 74mm a nebo už je to za hranou a hrozí mi poškození motoru. Kdo zaplatí opravu pokud se prošvihne těch 74 mm, když to nikdo nekontroluje, to jako při každé návštěvě servisu si musím stěžovat a pak mi budou kontrolovat jak mám dlouhej rozvoďák ? Pozor taky můžete dopadnout jako já - když jsem před rokem reklamoval rozvody na Yetim, tak si mě ŠA pěkně vychutnala a moji reklamaci vyřešila ( negativně po mne) 2 dny před koncem zákonné 30 denní lhůty, tedy se vám může stát, že budete měsíc bez auta, jasně mi dali najevo ať jdu do pr... a neotravuju je s rozvodama..... Na druhou stranu mám ve firmě 6 Seatů s tímto motorem na všech už je jednou řetěz vyměněný cca po 20 tis a od té doby to rachtá a jezdí a jeden má najeto 120 tis a jeden dokonce 170 tis.... Prostě se s tím smiřte koupili jste si RACHTAČKU Editováno: 26. Říjen 2014, autor: hadak11 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Myslím, že zrovna mně to nemusíš říkat - moc dobře vím, jak to chodí při reklamacích rachocení rozvodů, mám je vyměněné již dvakrát a rachotilo mi to desítky tisíc km. Ale prostě s tím nic neuděláš, maximálně si můžeš nechat rozvody vyměnit za svoje peníze anebo koupit jiné auto. Osobně moc nedůvěřuji ani tomu jejich novému řešení, protože se až doposud ani předchozí varianty nepovedly... To se ovšem pozná za rok, či dva. Ano, při stížnosti na rachocení ti mají přeměřit prodloužení řetězu. Od toho je to výše zmíněné TPI, kde mají přesně popsaný postup řešení těchto stížností. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Proste pri kazdem servise si z ztezovat a hotovo. Dobry zpusob jak si udrzet zakazniky v aut. servisech A nebo se na ne vyprdnout a ve 100tis napr. si ten retez nechat nekde vymenit za sve. Porad to vyjde mozna mene nez prip. kulance. Kazdopadne se pak clovek musi modlit aby se to nepotkalo drive. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Nebudu se Š-A v tématu okolo TSI zastávat. Paw ví taky co jsem si užil, ale musí se stanovit "nějaký limit" pro řešení nutnosti a nevyhnutelnosti výměny. A kdyby to opravdu bylo hraniční, dále se rozvody nenatahovaly a majitele to rozčilovalo, nezbývá než to vyměnit za své a co jsem se ptal, tak ta sada zase takové trágo není. Proto se musí člověk dobývat na měření a připadá si jak blbec. TSI je špatná epizoda jako HTP, ale pohledem na počty prodaných kusů je těch co se z toho hroutí fakticky minimální procento, které je právě díky hromadě prodaných aut "už viditelné", ale není "statisticky významné". :kol-32: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Nešlo by napnout řetěz mechanicky? Tak kam se šroubuje měřák na měření vytažení řetězu namontovat nějaký mechanický (šroubovací) napínák? Nevím jak je to na TSI dělané, jen mě to napadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 A kdyz to neni trago tak kolik to je? Evidentne v poctech mozna zanedbatelne ale pro SA az tak asi ne kdyz vymysli obstrukce jak se zbavit odpovednosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Kubíno a stačilo by tak málo : Kdyby ŠA jenom řekla - sorry máte rachtačky, ale jezděte dál a pokud se vám to podělá, tam mi vám to zdarma opravíme a bude klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 (editace) Shrnu Vás tři dohromady. Napínák je kombinovaný mechanicky(má pružinu) a hydraulicky pro dopnutí tlakem oleje. Mechanické dopínáky byly např. na starých žigulech, ale jaksi se přešlo na kombinační systémy. Co jsem pochopil u mne po výměně celého motoru dostaly upravené napínáky něco jako by-passy a tyto vytlumí zakmitání řetězu při podtáčení(těmi zase může ze samotného napínáku olej vytéct a proto sem tam zarachocení). Jinak to šlo v podstatě natvrdo a tlak uhnul celým systémem opožděně. V kombinaci s defektními řetězy tragédie... Obstrukce, nevím je-li to obstrukcí, ovšem z velké části je to o tom, jak píše "hadak"- "stačilo málo". I můj technik na starém servisu se kroutil jak vyrytá žížala. Po apelování jsem dosáhl řešení a vyměněný motor 2013 byl i v cca 30000 km bez projevů závady řetězu. Máme tady v Pv (druhý salon a servis) nového technika a ten se snaží vždy najít řešení. Tím pádem spokojenost.... Editováno: 26. Říjen 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Poviem to tak ako som to tu niekde čítal niekto to sem dal že oni vyriešili len dôsledok nie príčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Mě to "nějaký" pazvuk při startu dělá, udělal to už když jsem si ho přebíral v salonu, ale neřeším to. Až mi to přijde šílený, nechám to změřit. Mám 4 roky záruku, auto hodlám mít max 5 let, kdyby něco, ta sada už není tak drahá a jsou servisy kde to i po záruce mění zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Každej píše, že není drahá, ale kolik to vyjde i s prací nikdo nenapíše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 musíš do sekce Fabia, je to kolem 6 tis materiál a práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Díky, to mě nenapadlo, jsem zatvrzelý sekčňák Rapiďák a sem tam Octaviák. 6tis je cena jako za výměnu rozvodového řemene cca, tedy nic strašného. Líbí se mi, že se při tom mění i ta kola. Když už nic, tak alespoň toto. Když je to celoživotní záležitost ten řetěz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 když vemu jak často mi ocházelo těsnění pod hlavou u Favorita, termostaty apod a co mě to stálo, tak tohle je prd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 (editace) Přesně tak na favoritovi jsem měl těsnění pod hlavou a termostat od novoty až po odvoz odvozu na šroťák......jo a řetěz taky původní. Ale je fakt že sem ho neměl dlouho. 20let jenom. Editováno: 27. Říjen 2014, autor: Voice 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 jedna info ze servisu.....ve VW vymysleli 3.generaci napínáku a to by tomu prý mělo pomoci....stačí prý vyměnit cena cca 2 tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 no, ale já mluvil o opaku, já měnil termostat a těsnění pod hlavou jak na běžícím páse, ale zase rodiče měli 2 favority a ani na jednom problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.