Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

Vadí nevadí - kdo z nás ví, že to vydrží bez přeskočených rozvodů? Nikdo. A takových případů je... Po záruce to bude drahá sranda. Prozatím se několik fabrických řešení tohoto problému ukázalo jako naprosto nefunkčních. Uvidíme, jak dopadne poslední varianta spojená s výměnou ozubených kol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto věštění pomocí skleněné koule mne fakt baví :D Faktem je, že TAXI Rommyho má nejeto 60 tis. km a nic mu nepřeskočilo, dva Rapidy koupené 12/2012 jezdící cesty a necesty v ČR a Polsku mají najeto už přes 120 tis. a taky jim nic nepřeskočilo. Nehledě na to, že tyto dva Rapidy jdou z ruky do ruky a jezdí jen na servis dle předpisu výrobce a dál se na nich nic nedělá a pořád jezdí.
A vůbec, kdo má strach, tak ať se na konci záruky toho auta zbaví a koupí něco jiného. Ideální řešení ŠKODA bez starosti pokud chce být věren "škodovce" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... Ve Fabiích to taky někomu neblbne a jiným ano...

To je ta správná věta. Klobouk dolů před Tebou, žes jí sem dal. Vše je o přístupu. Agregát je vizitka uživatele a ten agregát dostali všichni stejně navržen a ze stejného materiálu ...

Editováno: , autor: MiKy*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miky, je to nejspis diky tomu ze ty co jezdi dalky a jezdi hodne pravdepodobne jezdi vetsinu cest se zahratym motorem v provoznich teplotach atd. Jezdi hodne dalnice kde se mene radi. Mene ta auta startuji, mene jezdi se studenym motorem apod. Auto co najede treba 40tis rocne muze byt paradoxne v lepsi kondici nez ten kdo rano jede do prace 5km se studenym motorem, odpo po praci jede do Kauflandu 5 km a pak z Kauflandu domu. Jak vime problem tohoto motoru je zejmena ve studenych startech, napinak + retez.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to shrnul. Opravdu tu řešíme kraviny jak píše Pawouk. Všechny naše úvahy jdou mimo oficiální statistiky zahrnující všechny vyrobené agregáty ...  Každý ví své, je to jeho pravda, tak to tak nechám...

Guru fóra Pawouk napsal, že čas ukáže. Já se toho času nebojím, Rapida si nechám a vím, že mne můj kousek po dobu mého vlastnictví nezklame ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre, co se tyce tohoto motoru uznavam ze muzes mit pravdu, mas vetsi zkusenosti. Kdyz se na to kouknu ale vseobecne nikdo mi nevymluvi, ze auto rozvazkove sluzby bude na tom stejne jako auto jezdici dalky. To je muj nazor ne Koktuv.

Do určité fáze ano, ale pokud štreky bude jezdit magor a ony krátké nemagor, tak si  ty motory přehodí role. Stejně tak na jakou skládačku ojnic, pístů a všeho ostatního natrefíš. Potká se nějaká toleranční nesmyslnost a ani slušné zajetí ani zacházení nepomůže.

Měl jsem služebáka Feldu 1,3 50MPI a ta jezdívala v režimu obchoďáka. Někdy popojížďky a jindy 140 Pv- Praha a holka neměla jediný problém, spotřeba kolem 6ti a olej se nehnul. A jezdila jako z praku. 

Zato domácí lemřička, kterou jezdila drahá do práce a z práce.... Ou. Stejné motory, ale ale. Do doby krátkých tras jakštakš dobrý, ovšem pak to s ní šlo z kopce a víc jak 140 nejela a ani protažení 1x do týdne jí nepomáhalo...

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Guru fóra Pawouk napsal, že čas ukáže. Já se toho času nebojím, Rapida si nechám a vím, že mne můj kousek po dobu mého vlastnictví nezklame ...

Tak to máš asi křišťálovou kouli...  Jinak totiž víš kulový. Anebo ti jsou fuk závady a problémy -  i tací majitelé existují.  :kol-32:   Ad statistiky, jistě, ty zde nikdo nezná, ovšem vzhledem k tomu, že jen na rozvody existuje již minimálně dvanáct revizí příslušného TPI to o něčem svědčí. Třeba to teď už fakt vydrží o něco déle. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...