Petrrr Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Pokud máš MR13, máš už nejposlednější provedení řetězu a krytu řetězu s návarkem proti přeskočení, včetně napínáku a ozubeného kola na klikovce. Pokud to ovšem opravdu rachtá 10-15s, je to hodně. Myslím, že někde se psalo do 5s. Mně co mám MR13 a 62tis se občas taky ozvou ovšem tak na 1-2s po startu. Může to být něco jiného. Ale zajeď do servisu a oni mají speciální přípravek, který se našroubuje místo napínáku a změří se případné protažení řetězu. od toho by se odvíjel další postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Jj,díky za bleskové info. V pondělí,či v úterý jedu do HK do AS,tak uvidím. Už od začátku to dělalo takové to jemné na 1s vrnění,jak se zde psalo,to jsem neřešil,ale teď se otáčí lidi,co se děje a co to je za střep Někdy ten randál je delší,jindy do 10s. Startér,což byla též jedna z možností, to není,byl rozebrán,prohlédnut a vše cajk...Tak uvidím, každopádně se připravuji na horší variantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 (editace) Olej ti měnili při 30tkm, teď máš 60tkm a ještě jsi na oleji nebyl? To bych to spojil s přeměřením řetězu, ale podobný projev má mám pocit zapomenuté těsnění pod filtrem, tak třeba bude něco blbě v těch místech. Editováno: 22. Červenec 2016, autor: camillio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 No,olej jsem si vyměnil u kámoše s brzdovkou sám,do AS jsem už moc jezdit nechtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Pravda, zapomenuté těsnění pod filtrem, máš tam te´d jedno sežvejklé a to způsobuje nižší tlak oleje, který nedostatečně dopíná řetěz. Ale to by to dělalo hned po výměně nejspíš. A i kdyby to byl řetez, tak jeho výměna Tě vyjde do 8tis v AS, což je furt lepší, než když ti to skočí a dáš 120tis za nový short motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 podle mě s rozvodama nic nebude, buď zapomenuté těsnění, nebo i málo oleje toto dělá... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Přesně to jsem chtěl nesměle naznačit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Dělalo to před výměnou oleje, i teď po výměně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Dle jednoho info svolávali ročníky 2011-2012,já mám 2013 :( Nikdo nikoho nesvolával. To jsou jen fámy. Nicméně k věci - nahraj ten zvuk, ať si ho můžeme poslechnout. Ani Rapid není nedotknutelný stran problémů s rozvody. Jen jsou u něj tyto problémy výjimečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 před 27 minutami, Zajíc15 napsal: Dělalo to před výměnou oleje, i teď po výměně... No, tak to bych na nic nečekal a pokud jste nezapomněli na těsnění, tak bych mazal to nechat přeměřit. V lepším případě zaplatíš pár stovek za přeměření, v horším pár tisíc za výměnu. Jak píše Petr, lepší než čekat kdy to bude na novej motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saveres Vloženo 25. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2016 ZAjíci, podle příznaků vám ruplo péro v napínáku. Nevěřím, že se modifikovaný řetěz zničeho nic natáhnul. Demontáž napínáku je snadná, i kontrola. Stačí jeden klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 28. Září 2016 Sdílet Vloženo 28. Září 2016 (editace) Tak jsem zde, nějak jsem zapomněl o dovolené reagovat, tedy: po proměření v AS mi bylo doporučeno vyměnit rozvoďák. Mám najeto 65k.... Oprava byla do druhého dne, cena: materiál 4,3k práce 3,6k Jen mě v položkách překvapila cena 0,5l oleje 5W30 LL .......314,-Kč Jinak po nastartování to je úplně jiná káva Editováno: 28. Září 2016, autor: Zajíc15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 28. Září 2016 Sdílet Vloženo 28. Září 2016 Hmm litr oleje za 628,- to je mazec teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 28. Září 2016 Sdílet Vloženo 28. Září 2016 Normalni cena oleje v autorizaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlada920 Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 http://www.autoforum.cz/technika/proc-motor-cvaka-po-startu-a-co-s-tim-kdyz-neprestane/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muscus Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 (editace) V 28. 9. 2016 at 18:11, ČudlR napsal: Hmm litr oleje za 628,- to je mazec teda to není nic ,já pří garančce platil 750 za litr, málem mně omylo.Už tam k nim nejezdím. Editováno: 9. leden 2017, autor: muscus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Ja si vzal svuj olej a nemeli s tim problem ( Klokocka na Karlovarsky v Praze ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 O tom ovšem toto téma není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Květen 2017 Sdílet Vloženo 2. Květen 2017 Nechal jsem si proměřit napínák rozvodů po 50tkm a 4 letech víceméně krátkých jízd. MIN 69mm - MAX 74mm, naměřeno 70mm. Má to jedno velké pozitivum. Ranní starty jsou teď naprosto bez rachocení (i když otáčky při startu vyletí k 1200) - poslední měsíc to bylo už pěkně otravné. Že by pomohlo vyndání, vyčištění a znovunasazení napínáku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 Na budúci mesiac mi skočí 4 ročná záruka a tiež som si dal premerať napinák rozvodov. Napinák je vadný. Vymenený za nový. Rachotenie rozvodov bolo len občasné, a to len pri studenom štarte. Ďakujem Mikliskovi za dobrý tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 Kolik máš najeto? A co naměřili nevíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 23. Červen 2017 Sdílet Vloženo 23. Červen 2017 Miklisek & FUMIHA, to máte MR 2013 ještě? MR 2014 se začal dělat po dovči v srpnu pokud se nepletu? Mě končí záruka 4r v srpnu, na servis jdu za měsíc, ale zatím nikdy žádné rachocení - najeto 49 000... Tak jestli je to náhoda nebo se nějak ještě upravoval motor do MR 2014? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 24. Červen 2017 Sdílet Vloženo 24. Červen 2017 Dle ETKY na rozvodové sadě žádná změna nebyla. Měnil se jen filtr oleje z D na H, ale ten mě dali už při první výměně oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Áno ja mám MR 2013 a Najazdené 52000. Čo namerali neviem, Nakoľko ešte mi objednali kompresor klímy, nakoľko bzučala, ta auto je v servise. Bzučanie nebolo počuť ale ŠA im to uznala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chochin Vloženo 14. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2017 Ahoj, mám Rapida MR 2013 1.2 TSI 77 kW, najeto cca 85.000 km a výměnej interval 15.000 km. Měním většinou okolo 13.000 km. Minulé léto jsem občas slyšel po startu takové zarachtání. Ze začátku jsem tomu nevěnoval pozornost. Postupem doby začalo bejt rachtání intenzivnější. Měl jsem Rapida v servisu na kontrole rozvodů a všechno bylo OK a při startech jim to ani jednou nezarachtalo. Měli to 3 dny. Poslední dobou cca 1-2 měsíce jsem zaznamenal, že když nastartuju jsou otáčky na 1200, což je nejspíš normální, ale motor takhle hlučnej předtím nebyl. Dneska se mi po dlouhé době povedl nahrát start, kde se zarachtání projevilo a nahrával jsem celou dobu než motor snížil otáčky. Tedy s malou pauzou v nahrávání cca 5s. Osobně mi to moc v pořádku nepříjde a mírně mě to znervózňuje. Projevuje se někomu takhle motor?start.mov Díky za vaše názory... snizeni_otacek.mov start.mov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.