Únor 26, 201411 r Co se ti nezdá. On dodržuje výměny dle škody. A garantuju ti že i kdyby tam dal nový olej, nic to nevyřeší. Měl to na reklamaci, proč mu ho teda nevyměnili? Když by to podle tebe byla skoro jasná věc. Upraveno Únor 26, 201411 r od Voice
Únor 26, 201411 r A já ti garantuju, že ten olej to vyřeší. Mám to vyzkoušený, sice z HTPčka, ale rozvody to má na stejným principu.
Únor 26, 201411 r Netvrdím,že výměna oleje to nevyřeší,ba i dokonce jsem zvažoval zda ho nebudu měnit po 15 tis,protože na běžný,né dálkový provoz se mě 30tis zdá dost brutální.Jednou jsem do své bývalé fábči 1,9 TDI nalil olej na 30tis a ve 20ti tis jsem to nemohl poslouchat a přešel jsem zpět na olej na 15tis.
Únor 26, 201411 r A já ti garantuju, že ten olej to vyřeší. Mám to vyzkoušený, sice z HTPčka, ale rozvody to má na stejným principu. Proč mu ho teda nevyměnili při reklamaci a měli by to z krku a byli by spokojeni všichni?
Únor 26, 201411 r jj,vyměň ten olej, to zas není taková částka, aby se to nedalo měnit třeba po těch 15 000 km. A jestli to provedeš, nezapomeň na nás se sdělením, zda se něco na rachtání změnilo.
Únor 26, 201411 r Proč mu ho teda nevyměnili při reklamaci a měli by to z krku a byli by spokojeni všichni? Protože to asi zatím nikoho nenapadlo. :kol-32: Zkusil jsem to tady napsat a vzhledem k tomu, že to mělo význam i u klapkoletu 1,4, kde chrastily zdvihátka to zkracuji i já. TSI si o to "samo" řekl vrrrrrrr, ten olej je hnusnej.
Únor 26, 201411 r Kolega ma interval 30 000 - 2 roky a servis nyni sa mu objavilo po 19 mesiacoch a 14 000 km. V servise mu vraveli že je tam nejaké čídlo čo vyhodnocuje kvalitu oleja. Tak neviem čo je na tom pravda. Olej mal ako sojovu omacku jazdi len po meste.
Únor 26, 201411 r Sleduje se i počet startů, poměr jízd, "motohodiny" a spousta dalších cipovin. Je to proměnlivý interval, co by měl lépe kopírovat styl jízd zrovna třeba hrc prc po městě. Viz moje drahá najela za 2,5 roku asi 5000 km a to jezdí denně do práce. Tam měním olej co cca 1,5 roku když už právě poklapávají ventily. Ovšem je to jen 1,5 km. Doráží staré Clio 1,2, ale drží se chlapec...
Únor 26, 201411 r Nic takového neexistuje. To jako nějakou laboratoř? Je tam jen čidlo teploty oleje. Řj jednotka to vyhodnocuje na základě mnoha údajů - teploty oleje, spotřeby paliva, ujeté vzdálenosti a já nevím ještě čeho všeho.Edit: koukám, že Kubino byl rychlejší.
Únor 26, 201411 r Neměří (nevyhodnocuje) se přímo kvalita oleje, ale měří se jeho opotřebovávání. Jako když z metrového prkna uřízneš (spotřebuješ) 30 cm kus, tak víš, že tě zbývá 70 cm. viz příloha Edit: koukám že Kubino a Pawouk byli rychlejší. 44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf Upraveno Únor 26, 201411 r od McMatej
Únor 26, 201411 r Pánové, myslete si o mě co chcete, ale já první olej vždy měním v 5 tis.km a pak vždy po10-12 tis.km a věřím, že to nedělám zbytečně. Motor spokojený a já rovněž. A že nejsem nejmladší. Čistota oleje v motoru je základ !!! Jen je třeba nelitovat položku za olej. Věřím , že mi dá Pawouk aspoň částečně za pravdu. Zdravím a přeji vše nej. ať nám miláčci dělají jen samou radost.
Únor 26, 201411 r Vidím, že mě máš za arbitra. Asi takto - ničemu to neškodí. A samozřejmě, že neopotřebovaný olej je základ. Já tedy měním po 15 000 km (najedu je za rok) na všech autech, které jsem měl. Jsem jen zvědav, či někdo potvrdí vormenův poznatek, že po výměně oleje se intenzita a četnost rachocení sníží, ba přestane. Já to na "původní" Fabiatické verzi 1.2 TSI r.v. 2010 potvrdit nemohu.
Únor 27, 201411 r Vždy to tak bylo,že se měnil olej po prvních 5tis. a pak po 15tis. a když už to mělo nalítáno statisíce tak se přecházelo na 10tis. a celkem s tím souhlasím z vlastní zkušenosti z TDI,vždy po výměně byl motor podstatně klidnější.Každopádně vyměním olej a až to udělám tak dám vědět výsledek. Každopádně změním servis.
Březen 3, 201411 r Tak jsem se vrtal přez VCDS v rapidu řj motoru , tak jsem tam našel "možnosti" dinamicky tlak oleje a pevný tlak oleje, dale je tam pak možnost u obou "voleb" nastavit hodoty . Tak mně napadlo jestli z tim vytaháváním řetězu nemá společného právě onen dinamický tlak oleje. Když přudce přidám plyn a motor vytočím na +-3000 ot tak jak mile uberu tak krasně zarachoti rozvody Čidlo longlive vyhodnocuje vice věci něž jen teplotu oleje ! viskozitu- teplotu- vodivost oleje , aspon u fabie1 1.9 tdi rs to tak bylo , řj motoru samozřejmně bere udaje z vice zdroju
Březen 3, 201411 r To rachotí ale tyčka regulace turba. To je dost vtipný, jak každej zvuk jsou hned rozvody. Ten motor je prostě legenda
Březen 3, 201411 r Tomuto jedinci to nevysvětlíš, když si myslí, že řj umí změřit viskozitu oleje. Přitom o tři příspěvky výš je příručka, kde je to podrobně vysvětleno co a jak to vyhodnocuje právě u starších motorů...
Březen 3, 201411 r tak za A podložka na obtoku turba to není vyskoušeno , za B tak pak nevím k čemu je čidlo na olejové vaně motoru u longlive motoru ? má 6 pin konektor ! najk moc pinu jenom na mněření teploty teploty nezda se ti ? (za zapojených je všech 6) a další věc proč by čidlo long live stalo cca 4800 kč ? trošku drahé kdyby to mněřilo jen teplotu ! hele pavoučku běž se vozit na koloběžce místo po mně , dík
Březen 3, 201411 r Až přestaneš plácat nesmysly, tak se půjdu vozit třeba na koloběžce. Do té doby to tady musím hlídat. A nastuduj si tu příslušnou příručku.
Březen 3, 201411 r proč mi raději neodpoviš na dane otazky ? když tak všecho víš všechno znaš ? co . Velice rad se necham poučít
Březen 4, 201411 r vikyviky, prosím ťa, kúp si Hondu alebo iné auto mimo koncernu a choď sa už ventilovať niekam inam. Tie tvoje 3,14čoviny tu naozaj nikoho nezaujímajú.
Březen 13, 201411 r fakt super odpověd hodna člověka místo toho aby mi odpověd raději mně posíla do kytek to je vídět jak se tu někteří tvaří jako super odborníci na auta a vědi akorát kulové !!! a taky je krasně vidět kolik lidí tady na foru plati ŠA za propagandu Upraveno Březen 13, 201411 r od vikyviky
Březen 13, 201411 r Já ti odpověď dal. Hospodské žvásty o propagandě si nech do hospody, tady nemají co dělat.
Březen 13, 201411 r Proměnné servisní intervalyŘídicí jednotka panelu přístrojů J218 vypočítávána základě došlých informací vzdálenost, kterouje možno do příští servisní prohlídky ještě ujet. tohel z toho dokumentu A ty další informace jsou co podle tebe ? a další věc taky z te příručky pro mněníče dílu QG2 prodloužené servisní intervaly2 roky resp. 30 000 km (zážehovémotory); případně 50 000 km(vznětové motory) hlavně at vám motor co nejdříve umře/pojde/pokazí se atd a nejlip po záruce at si musíte zaplatit drahou opravu nebo nový motor Upraveno Březen 13, 201411 r od vikyviky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.