Publikováno Leden 1, 201411 r Zdravim mam problem s max.rychlosti....narovine z auta nedostanu vic jak 140km/h a z kopce max 145 pritom v rijnu sem ztoho dostal 170:-D fabka kombi 2003 47kw najeto 104tisic...bracha ma to samy akorat 2006 najeto 150tisic a v 5ti lidech ztoho celkem v klidu dostane 190...
Leden 1, 201411 r Tak to ten tvůj brácha má asi hodně hodně dobrou fabku,když v 5 lidech udělá v pohodě 190,ale zpět k tvému problému: 140 je fakt málo to je jasné. Jestli je v pořádku filtr,svíčky tak bych to dal na Vag a mrkl se na budíky.
Leden 1, 201411 r A u tý co "udělá" 190 bych doporučil kontrolu VAGem taky - ta zřejmě proměřuje na druhou stranu, takže přenastavit budíky na správnou korekční konstantu U OBOU...
Leden 1, 201411 r Autor jeste me napadla skrtici klapka a egr ventil...kolik cca stoji vycisteni obojiho???
Leden 2, 201411 r Tyhle věci jsi uděláš při trošce šikovnosti sám. Mrkni se do příslušné sekce. Některý servis za tohle bere dost velké peníze.
Leden 2, 201411 r Tak mě taky jede 200 a neřeším to. Jet totiž ze sériovým podvozkem takovou rychlostí je ůplná debilita.
Leden 2, 201411 r Teda až na to, že fábule "stokoňky" dostávaly kapinku jinačí podvozek než haťapky, tudíž pro ně je atakování hranice 200kmh reálnější než pro tu 47kW hatátitlu...
Leden 5, 201411 r Překvapuje mě, že ti vadí zrovna maximální rychlost, která je tak jako tak nelegální. Mě by spíš zajímalo, jak auto táhne ve středních otáčkách a jaká je spotřeba při běžné jízdě. Pokud by tyto parametry byly v pořádku, tak bych maximální rychlost neřešil. Ostatně pro lidi, kteří řeší rychlosti nad 170 km/h, je tohle auto nevhodné, neboť už při rychlostech nad 110 km/h začínají převažovat nevýhody nad výhodami.
Leden 5, 201411 r Ake nevyhody mas na mysli? Mne sa tych (tachometrovych) 140 este zda celkom OK, spotreba je taka ako u inych benzinovych aut. Horsie to uz je ked potrebujes za rozumny cas na tych 140 zrychlit (prejst do laveho pruhu...) alebo dokonca si plne nalozeny a je vyraznejsie stupanie, to uz je KO a je to fakt pre silne auta. Na rovinatych dialniciach kde sa nebolo treba nejak pretlacat mi to este prislo v norme....
Leden 20, 201411 r Mám na mysli nevýhody tříválce. Tři válce za jednotku času nestihnou vykonat tolik práce, jako válce čtyři (stejného celkového objemu). Proto tříválec na dálnici tzv. nestíhá a pro dosažení stejného výkonu se musí více vytáčet. Když k tomu přičteme horší chlazení způsobené menšími teplosměnnými plochami, které se u HTP řeší přístřikem paliva, malér je na světě. Tříválec je zkrátka určen do města (kde exceluje) a nebo k přeplňování turbodmychadlem (díky delšímu intervalu mezi zážehy), viz např. Ford EcoBoost 1,0. Upraveno Leden 20, 201411 r od veliz
Leden 21, 201411 r No nemyslím, síce za tú istú dobu sú to len 3 pracovné takty, ale zase od objemnejších valcov, takže výsledok by sa mal zhodovať. Na druhú stranu môže byť že v saní nie je tak plynulý tok vzduchu a možno tým 3valec trochu stráca, ale to už len tipujem. Asi je nejaký dôvod prečo to vôbec nemá tak vyvážený ťah ako 4valce. Rozhodne sú nevýhodou vibrácie. Súhlasím aj s tým že chladenie bude horšie, ale tak strašný rozdiel to asi nebude. Hlavne je to príliš slabý motor než aby s tým bol nejaký problém. S nejakým obohatením zmesi kvôli chladeniu asi nemám skúsenosť, koľlko by to podľa Teba malo žrať pri rýchlostiach okolo 150? Mne sa zdá že je to normálne - až slušné na to aké vysoké otáčky točí. Je to proste motor okolo 50kW a na diaľnici to fakt nestačí. A ešte si musím rýpnuť :-) Ja používam 12V verziu a tá moc nie je ani do mesta Cisto tým že nemá silu v nízkych otáčkach. Ked s tým jazdíš 40 za 3 a 60 za 4, tak to bez podradenia nejak moc nezrýchli a pružnejšie v meste budú paradoxne slabšie motory 1.2 40kW alebo prípadne nervy žerúci 1.4 44kW. :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.