Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak dneska jsem si při příjezdu domů konečně všiml regenerace DPF(ne,že by byla první,ale vždycky na to zapomenu)projevující se zvyšenýma otáčkama na volnoběh cca 1000 a aktuální spotřebou cca 0,9-1L.Tak jsem to jel ještě dopálit.Dle návodu jsem jel na 4 s ot.1800-2000, vše proběhlo o.k.Máte někdo odzkoušeno jestli se to dá nějak urychlit, třeba jizdou na 3 s ještě vyššími otáčkami?Příště ještě otestuju co na regeneraci říká Stop/start systém,jestli mi při zastavení nechá chcípnout motor.

Jinak jsem dnešní krásný den stihnul přezout na letňáky,navštívit kamaráda v Pavlově a zakončit den s příjemnou spotřebou 5,2L.

Vloženo

To já když přijedu domu a zrovna to běží tak na to kašlu, ono se to udělá příště, to co píšou v návodu je nutné jen v případě že je regenerace několikrát přerušená a nasvítí se už kontrolka, pak bys měl udělat to cos udělal, jinak je to zbytečné.

Vloženo

No já jsem právě myslel,že tím alespoň trochu předejdu rozsvícení té kontrolky.A věděl jsem,že ráno pojedu jen kousek do práce,který by na regeneraci nestačil.Takže to vlastně, minimálně pro klid duše,zbytečné nebylo.

Vloženo (editace)

Ať jdou do haj** s tímhle vynálezem.. Jeden z důvodů proč jsem již nešel opakovaně do nafty. Jinak již existuje firma která to dokáže údajně vyčistit za třetinu ceny novýho filtru . Což je dobrá zpráva. Ale co přijde od příštího roku s Euro 6 to bude teprve něco pro nafotvý osobáky.

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

Memory to čištění nevím jak funguje, nebo mas s tím nějakou zkušenost?

Viewere jestli budeš mit auto par let,tak to řešit nemusis

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

kokta7 > Měl jsem dvě nafty.  Jednu mi ukradly po roce a druhou jsem prodal po 15 000 km. ´Takže zkušenost s DPF naštěstí žádná , Jen jsem jak divej kupoval a dolejval aditivum abych zlepšil kvalitu a spalování právě kvůli případným problémům s DPF. I tak jsem trpěl neustálou lehkou schizofrenii kdy na mě zabliká kontrolka DPF a co budu v tu chvíli dělat, Už ne děkuji.

Vloženo

Záblesky budoucnosti, prej DPF i v benzinech, tak uvidíme. Jinak jsou firmy co dělají repas DPF, ale jestli to jde třeba u každého typu, to jsem nezjistoval.

Kdyz jsem málem koupil Mondeo, tak tam typek říkal, že se ten filtr narozdil od jinych značek aut, dá lehce vymontovat a stačí ho jen proprat vapkou a máznout to přes diagnostiku:-) jestli kecal nevím!

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

až na to že ve 260 tisích se u 1.6 i 2.0 naplní filtr na 70g a počítač ti hodí kontrolku aby jsi ho jel vyměnit, nehledě na to jaká je realita ;-). Naplnění totiž počítač počítá podle km, nikoli dle reality.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo
V 21. 3. 2014 na 7:34, viewer napsal:

To já když přijedu domu a zrovna to běží tak na to kašlu, ono se to udělá příště....

To bych nedělal. Při  regeneraci je spalinový trakt zahřátý do červena. Lepší je dát si ještě pár km navíc, doregenerovat, trochou to vychladit a teprve pak chcípat motor. 

Vloženo

blbost, zbytečně vyjíždí naftu, když je motor vypnutý déle jak půl hodiny tak se celý proces zapne znovu od začátku po zahřátí motoru při další jízdě. Utopie kvůli tomu projíždět dál auto. Navíc ve městě v raní dopravě např. to ani snad není přínosné.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Představa, že přijedu do cíle a místo vypnutí motoru si zajedu dát ještě “kolečko”, dokud se regenerace nedokončí, je pro mě osobně úsměvná.

Přijedu, vypnu a odcházím. Ať si to tam hučí jak chce. To auto stejně žije svým životem:-).

Vloženo

Toto je z Tvé strany legitimní. Prostě jezdíš a nic neřešíš. Až nastane problém, máš tam kontrolku.

 

Pak je otázka, jestli na technickém vláknu o DPF neztrácíš jen čas. Sem prostě chodí lidé, kteří něco navíc ohledně aut řešit chtějí :-). 

Osobně jsem auto při probíhající regeneraci nikdy nechcípnul. Dal jsem si ještě 5km "kolem komína" a další 2 km aby se vychladil spalinový trakt. S tím souvící, že jsem řešil jak tu probíhající regeneraci poznat. Zcela chápu, že pro někoho jsem byl píčus, který řeší to co on by neřešil nikdy. Holt každý má nějaký koníček. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...