Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Rozumím ti, mě takhle kdysi špatně utáhli kolo v pneuservisu a málem jsem tady už nebyl, od té doby se zejména na konci "procesu" dívam, zda auto (až ho spustí na zem) ještě jednou celé obejdou a dotáhnou šroby.... 

 

Myslím ale, že čekat celou garančku přímo v dílně bude problém ... zkus Auto JeNe v Komíně, je to menší servis, do dílny se vjíždí přímo ze dvora (je tam i vidět), ale na to, aby ti nechali otevřené dveře je asi ještě zima.... :kol-38:

Vloženo

Měnil tu někdo i servisní interval z dlouheho na kratky? Resp. specifikaci oleje z VW 504 00 na VW 502 00 (u 1.4 TSI).

 

Nebo se servis klasicky nepta a pri garancce lije automaticky olej VW 504 00?

Vloženo

Vilém - chválim výmenu po tých km ako prvú , ale prečo si ju neurobil svojpomocne za 1/3 ceny s origo filtrom aj kvalitným olejom ? 

 

Zcela jednoduchá odpověd - loajalita. Při koupi auta jsem byl velice spokojený s přístupem prodejce a jeho profesionalitou. K tomu dali na auto dobrou cenu a v rámci servisu mám vždy náhradní vozidlo zdarma, slevu na materiál i práci. A rozhodně se v autě za 700 tisíc nechci hrabat sám, když tomu nerozumím. Samozřejmě, že by to jinde udělali levněji. Ale není dobré vždy hledět pouze na peníze, ale i na možnou další budoucí službu (reklamace, koupě dalšího auta...)

 

K tomu při této první výměně se řešili věci v rámci garance, vše bez řečí dali dokupy, nic není problém. Chtěl jsem ztlumit sound generátor, a i když něvěděli jak na to, poradili si. Takhle to má vypadat, myslím, že moc takovýchto servisů není. Proto mají mou plnou důvěru.

Vloženo (editace)

Dnes jsem Darji (1.4 TSI) dopřál garančku a vše v cajku.

 

Práce:

Vyměna oleje: 459,-

Výměna prachového a pylového filtru: 102,-

Likvidace vlastního oleje: 80,-

 

Materiál:

Olejový filtr: 162,-

Těsnící šroub: 46,-

Vložka filtru s filtrem: 487,-

Doplnění odstřikovačů: 19,-

Drobný a pomocný materiál: 13,-

 

Ve výsledku 1655,- (olej vlastní)

 

Navíc proběhla servisní akce: SDA 5514 (výměna podložek u dorazů 5tých dvěří).

Prachový (kabinový) filtr se mění po 60ti km, nebo po 2 letech (v jiným případě zaniká záruka mobility). Původně jsem jim to zamítl (co můžu si udělám sám), ale hodili jsme o tom řeč a nakonec jsem do toho šel.

 

Jinak díky Ales_BX za tip ;)

Editováno: , autor: Lucasse
Vloženo

Jojo, chtěl jsem měnit v 5.000 km, ale jelikož jsem jel přehodit kola na letňáky, tak jsem řekl ať to udělají hned.

 

Důvod je jednoduchý, při zajetí (alespoň 2.000 km, kdy si sedají součástky) se do oleje dostává nejvíce bordelu, proto je dle mého (a nejen mého) lepší vyměnit. Auto si tentokrát chci nechat delší dobu, tak mu chci dát co nejlepší péči. Jinak těch 3.500 km jsem najezdil doopravdy za necelý měsíc, v průměru najedu kolem 40.000 km za rok.

 

Jinak další serviska v 30.000 km (takže zatím olej longlife) a pak plánuji přejít na kratší interval (15.000 km/1 rok) bez oleje longlife. Přeci jen se s tím RS pouze neplížím jak hlemýžď a jezdim i dost ve městě.

Mám najeto přes 5 tis. a na olej jsem schválně koukal - nechám ho taky vyměnit dřív, ale 3500 km mi přijdou extrémní :-)

Vloženo

Dnes som zavolal do Kosickeho Auto Gabriel Skoda, kolko by stala IBA vymena oleja a filtra, tak teda odhaduju to na 210€, a tvaria sa ze nevedia, coho tam kolko ide cize cena nie je presna ;)

Vloženo

Plne s tebou suhlasim, netreba podporovat predrazene servisy na SK! Nech sa konecne zobudia, ked zistia ze sa chodi mimo SK. Ja zatial som v BB (EUROMOTOR) relativne spokojny, cela zarucna prehliadka spojena s vymenou oleja, filtra a sroubu olej.vane (+ predpisane kontrolne ukony pre 1. servisnu prehliadku a ine drobnosti) spolu za 150€, celkom som bol zatial spokojny, kedze inde mi tiez na predbeznu otazku strelili 220 až 250€...

Vloženo

Vy tam na tom Slovensku platíte solidní pálky za servis,jak se tak koukám.

To vies, mnohi na SK sa spravaju tak, ako keby 1€ bola 1 Kčs...   :kol-44:    Máš sa na čo tešiť, keď raz v CZ bude €... :kol-28:

Vloženo

Já tomu věřím, jen mně 3500 km přijdou příliš brzo, to je ještě na jednu výměnu při deseti tisících.

Proč by to mělo být na další výměnu při deseti tisících prosím tě? Vzhledem k tomu, že motor si sedá přibližně první 2 tisíce km, a do oleje se dostane nejvíce bordelu, je ideální to vyměnit co nejdříve a nevidím žádný důvod proč tam nechat zabordelený olej 10 nebo 15 tisíc. Pak ten olej funguje už naprosto běžně a lze měnit dle přepisu. Nejsem žádným zastancem LL, ale teď ho tam mám taky, při 30 tis. přejdu na zkrácený interval.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Byl jsem před týdnem na výměně oleje a od té doby mi to v menu rádia píše, že nejsou dostupné údaje (v menu příští výměna oleje) - viz přiložené foto. Příští prohlídku to zobrazuje v pořádku. Co s tím?

post-1474-0-14170100-1429509541_thumb.jp

Vloženo

Ano.

Nikdy jsem to nesledoval přesně, ale dej tomu ještě týden a/nebo nějakou tu stovku km. Bylo to tak u OII, u OIII jsem se na prohlídku ještě nedostal, ale když jsem jí měl novou, jezdil jsem skoro dva týdny a měl přes 2500 km a ještě tam data nebyla.

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...