Přejít na obsah

Octavia III SCOUT


DavidSK

Doporučené příspěvky

No Hravče, na to že jsi z Brna (či okolí) by ses měl také zklidnit a nechat kontrolu běhu fora na povolaných osobách. Ne každý je zvědav na tvé poučování a nechci se vracet k nedávným dobám a tvým extempore. Dále máš také možnost dotyčného oslovit pomocí soukromé zprávy a tudíž nebudit veřejné půtky a následné plevelení vláken dotčenými reakcemi. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, ale on je Mistr fóra, a mistři(čehokoli, bez ironie, Hravče) jak víš bývají "enfant terrible" (zlobivé dítě,myslím francouzsky) a mají své manýry. Kdybych zveřejnil vše co jsem kdy dostal v SZ (i od něj) tak se tady uklofeme. Ale já vás mám všechny rád, tak si hezky podejte ruce a myslete si něco o prdeli (většinou to funguje). A je přece z Brna jako já (ač naplavenina z Ostravy už nějakých třicet let), tak se musím za krajana postavit (i když pravdu máš Ty, Pawouku). Tak se vraťme ke Scoutovi, žena už se těší,  tak mi to nějak pokazte, ať mám zas o čem dumat. Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to si děláš kozy ...  to by mě tedy opravdu zajímalo co jsi ode mě dostal přes SZ - na uživatele radom1234? co mě bytostně dovede nadzvednou ze židle je lež a osočování...

 

pokud jsi jen ztratil paměť, OK, ale lhaní či výmysly by mě opravdu vytočily...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravče, velmi se omlouvám, teď jsem se díval a kvůli Scoutu (kvůli ceně a slevám) jsem měl takovou menší "výměnu názorů" s Hurikán 88. Omlouvám se Ti tímto veřejně a přede všemi, že jsem si to "Há" špatně přiřadil. Je mi líto, že jsem Tvé jméno vzal do své nevymáchané huby a vícekrát se to nestane. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, až tak to být nemuselo, každopádně jsem rád, že se to vysvětlilo.... je vidět že i přes severský původ máš dobře nynější působiště pod kůží a že čestnost a objektivnost ti není cizí.... rádi Tě uvidíme  na nějakém brněnském srazu  :kol-47:

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou tažnou sílou na velký vleky kolem dvou tun bych to neviděl tak dobře a to protože základní problém je hmotnost Scoutu. Sám mám auto 2,2 tuny těžký a vím že jeho váha je někdy jen tak tak při jízdě po dálnici a předjíždění kamionu. Ten si před sebou tlačí vzduchovou vlnu která se opře do velké boční plochy karavanu a je to jako menší boční náraz. Na normální silnici to není tak znát jako na dálnici a tam můžou vzniknout kritický momenty.

Tak na tažení koňí, velkejch karavanů a podvalníků radši patřičnou techniku a ne lehká auta typu Scout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano a karavan má obytnou část 6,1 m dlouhou a je dvounápravovej s nezávislým zavěšením ramen a odpruženej vinutýma pružinama v kombinaci s tlumičema. Tedy podvozek super a díky váze 1500 Kg by to teoreticky mohl táhnout Scout, ale v praxi by to bylo docela těžký díky jevu kterej jsem popsal výše. Tedy nejde o to kolik může utáhnout Scout, to je téměř laboratorní hodnota, ale praxe káže své pravidla. Tedy na těžkej vlek těžký auto. Pak je to bezpečný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jen jedna drobnost - ty ale potřebuješ řidičák na skupinu BE, protože souprava má  2,2t + 1,5t = 3,7 tuny :kol-25:

 

Zato na SCOUTA ti stačí při stejně těžkém vozíku obyčejná skupina B :kol-27: . A myslím, že pro auto vážící cca 1,6t s pohonem 4x4, není 1,5t vozík zase takový neřešitelný problém, pokud s tím jedeš rozumě. Navíc auto má elektronickou stabilizaci pro případy rozkmitání vozíku, což má každá OIII s originálním tažným zařízením, je to součást ESP...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řidičák a kombinace mám mimo bus navše a tak hmotnost soupravy neřeším, ostatně povolená hmotnost soupravy mám do 5700 Kg. Na ty elektronické stabilizace moc nevěřím, je to dobrej pomocník, ale fyzikální parametry jsou někdy silnější než zvládnou tito pomocníci. Ale na běžný vleky bude Scout jistě velice dobrej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono ten SCOT pidi hmotnosť určite nie je.....S 184PS 4x4 a neakou tou výbavičkou kľudne 1600kg....Vodič + batožina + cestujúci a rázom si na dvoch tonách....a to je už váha blížiaca sa " prázdnej X5 "....a v nej ten motor 180kw nie je žiaden trhač asvaltu....

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mi, prosím, někdo vysvětlete ty výfuky... Na rs je pravý výfuk fake, tad jsem viděl několik videí a zdálo se mi, že někde je vidět jen levý tlumič  a někde dva . Na tom posledním zde zveřejněném dva (červený Scout) je to tedy tak, že 1,8 TSi má dva "regulérní" výfuky a ostatní (tedy oba TDI) jen jeden nebo je to tedy vlastně jak? Pokud je můj dotaz příliš hloupý, tak jej , prosím, ignorujte. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...