Srpen 5, 201411 r No Hravče, na to že jsi z Brna (či okolí) by ses měl také zklidnit a nechat kontrolu běhu fora na povolaných osobách. Ne každý je zvědav na tvé poučování a nechci se vracet k nedávným dobám a tvým extempore. Dále máš také možnost dotyčného oslovit pomocí soukromé zprávy a tudíž nebudit veřejné půtky a následné plevelení vláken dotčenými reakcemi.
Srpen 5, 201411 r Pawouku, ale on je Mistr fóra, a mistři(čehokoli, bez ironie, Hravče) jak víš bývají "enfant terrible" (zlobivé dítě,myslím francouzsky) a mají své manýry. Kdybych zveřejnil vše co jsem kdy dostal v SZ (i od něj) tak se tady uklofeme. Ale já vás mám všechny rád, tak si hezky podejte ruce a myslete si něco o prdeli (většinou to funguje). A je přece z Brna jako já (ač naplavenina z Ostravy už nějakých třicet let), tak se musím za krajana postavit (i když pravdu máš Ty, Pawouku). Tak se vraťme ke Scoutovi, žena už se těší, tak mi to nějak pokazte, ať mám zas o čem dumat. Díky!
Srpen 5, 201411 r to si děláš kozy ... to by mě tedy opravdu zajímalo co jsi ode mě dostal přes SZ - na uživatele radom1234? co mě bytostně dovede nadzvednou ze židle je lež a osočování... pokud jsi jen ztratil paměť, OK, ale lhaní či výmysly by mě opravdu vytočily...
Srpen 6, 201411 r Hravče, velmi se omlouvám, teď jsem se díval a kvůli Scoutu (kvůli ceně a slevám) jsem měl takovou menší "výměnu názorů" s Hurikán 88. Omlouvám se Ti tímto veřejně a přede všemi, že jsem si to "Há" špatně přiřadil. Je mi líto, že jsem Tvé jméno vzal do své nevymáchané huby a vícekrát se to nestane.
Srpen 6, 201411 r OK, až tak to být nemuselo, každopádně jsem rád, že se to vysvětlilo.... je vidět že i přes severský původ máš dobře nynější působiště pod kůží a že čestnost a objektivnost ti není cizí.... rádi Tě uvidíme na nějakém brněnském srazu Upraveno Srpen 6, 201411 r od Hravec
Srpen 8, 201411 r Tisková zpráva ke Scoutu: http://www.skoda-auto.cz/news/Pages/2014-08-08-tahoun-s-offroadovymi-kvalitami.aspx
Srpen 8, 201411 r S tou tažnou sílou na velký vleky kolem dvou tun bych to neviděl tak dobře a to protože základní problém je hmotnost Scoutu. Sám mám auto 2,2 tuny těžký a vím že jeho váha je někdy jen tak tak při jízdě po dálnici a předjíždění kamionu. Ten si před sebou tlačí vzduchovou vlnu která se opře do velké boční plochy karavanu a je to jako menší boční náraz. Na normální silnici to není tak znát jako na dálnici a tam můžou vzniknout kritický momenty. Tak na tažení koňí, velkejch karavanů a podvalníků radši patřičnou techniku a ne lehká auta typu Scout.
Srpen 8, 201411 r Ano a karavan má obytnou část 6,1 m dlouhou a je dvounápravovej s nezávislým zavěšením ramen a odpruženej vinutýma pružinama v kombinaci s tlumičema. Tedy podvozek super a díky váze 1500 Kg by to teoreticky mohl táhnout Scout, ale v praxi by to bylo docela těžký díky jevu kterej jsem popsal výše. Tedy nejde o to kolik může utáhnout Scout, to je téměř laboratorní hodnota, ale praxe káže své pravidla. Tedy na těžkej vlek těžký auto. Pak je to bezpečný.
Srpen 8, 201411 r No jen jedna drobnost - ty ale potřebuješ řidičák na skupinu BE, protože souprava má 2,2t + 1,5t = 3,7 tuny Zato na SCOUTA ti stačí při stejně těžkém vozíku obyčejná skupina B . A myslím, že pro auto vážící cca 1,6t s pohonem 4x4, není 1,5t vozík zase takový neřešitelný problém, pokud s tím jedeš rozumě. Navíc auto má elektronickou stabilizaci pro případy rozkmitání vozíku, což má každá OIII s originálním tažným zařízením, je to součást ESP...
Srpen 9, 201411 r Řidičák a kombinace mám mimo bus navše a tak hmotnost soupravy neřeším, ostatně povolená hmotnost soupravy mám do 5700 Kg. Na ty elektronické stabilizace moc nevěřím, je to dobrej pomocník, ale fyzikální parametry jsou někdy silnější než zvládnou tito pomocníci. Ale na běžný vleky bude Scout jistě velice dobrej.
Srpen 9, 201411 r No ono ten SCOT pidi hmotnosť určite nie je.....S 184PS 4x4 a neakou tou výbavičkou kľudne 1600kg....Vodič + batožina + cestujúci a rázom si na dvoch tonách....a to je už váha blížiaca sa " prázdnej X5 "....a v nej ten motor 180kw nie je žiaden trhač asvaltu.... Upraveno Srpen 9, 201411 r od dvorcidlo0
Srpen 11, 201411 r Ještě mi, prosím, někdo vysvětlete ty výfuky... Na rs je pravý výfuk fake, tad jsem viděl několik videí a zdálo se mi, že někde je vidět jen levý tlumič a někde dva . Na tom posledním zde zveřejněném dva (červený Scout) je to tedy tak, že 1,8 TSi má dva "regulérní" výfuky a ostatní (tedy oba TDI) jen jeden nebo je to tedy vlastně jak? Pokud je můj dotaz příliš hloupý, tak jej , prosím, ignorujte. Děkuji
Srpen 11, 201411 r Ano 1.8 s haldexem ma regulérně vprávo i vlevo. Upraveno Srpen 11, 201411 r od kokta7
Srpen 11, 201411 r tak je i není, je to vidět ještě více díky větší světlé výšce. Upraveno Srpen 11, 201411 r od kokta7
Srpen 11, 201411 r Já ale neapeloval na tebe, ale když budeš mít Benál tak uvidis i pravý tlumič ( nic proti tomu nemám pro zaujete mbeckare)
Srpen 18, 201411 r http://www.autorevue.cz/test-skoda-octavia-scout-18-tsi-4x4-dsg-nez-prijde-snowman
Říjen 12, 201410 r Autor Prvé kusy u SK predajcov. Na novom Scoutovi 3, oprosti Scout 2 a Scout FL 2 , už nedudú tmavé plasty nárazníkov, okolo blatníkov, dverí, hladké lakované, sú len čierne z drsneného plastu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.