Pawouk Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Tak G7 a Leon je v základu hatchback, ten nemá takový zadní převis, jako OIII. Nebo to takhle dávají i do G7 Variant? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 hledám hledám a nenašel jsem, ani pro Leon combi jsem nenašel popis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Golf TGI je zatím k dispozici jen jako hatchback a váží 1395kg. Variant by se měl teprve představit ofiko, i když už byl k vidění ve Frankfurtu. Ale u VW se teď mění postupy představování a nikdo nikdy neví, kdo jaký auto a kde ukáže Ale jinak je všechno v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polda1 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 pozor, ale to není auto na CNG s možností jezdit na benzín - je to přesně naopak ... benzín je primární palivo a to s ohledem na klimatické podmínky, jízdní styl, resp.snížení emisí za jistých situací.... dojezd malej? mě to příjde normální...,.plniček je dost..pokud je spotřeba v reálu +-370km, tak plničky na cng jsou od sebe max.40km vzdálené a pokud nejsem tupec, tak si umím naplánovat cestu... příklad: bydlím u Kolína, tankovačka v Kolíně /nyní by se měla rozjet/, tankovačka v Milovicích 40km, Pardubice 45km, Praha 60km a tankovaček mnoho, prostě v tom nevidím žádnej problém, jen to že o něco víckrát vylezu z auta a hold ho natankuju. Chytřejší to hold řeší domácím plněním, levněji a pohodlněji a primární benzín? to mi nějak nejde, stále jezdí a stratuje na plyn, krom -10st.C, a benzin je pak jako nouzovka, ovšem s plnohodnotnou nádrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 V tom testu SM je výslovně popsaný, že není možná volba paliva řidičem, jako je to u LPG, ale že pokud je k dispozici CNG v nádrži(ích), tak auto jede na CNG a teprve po spotřebování stlačenýho plynu se nuceně samo přepne na beneli. Tudíž primární palivo je CNG, beneli zůstává v záloze s tím, že je zachovaná plná velikost 50litrů nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 (editace) pozor, ale to není auto na CNG s možností jezdit na benzín - je to přesně naopak ... benzín je primární palivo a to s ohledem na klimatické podmínky, jízdní styl, resp.snížení emisí za jistých situací.... Je to jak píše Ekkar, to ses Hravec trochu utnul, tak ještě obrázek jak to máš rád... Editováno: 17. Červen 2014, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 no nevim nevim, že to tak propagačně výrobce napíše je pěkné, ekologické, ale obsah nádrží nasvědčuje opaku, kdyby benzínová nádrž byla dojezdovka, tak snad, ale při tomto poměru je to stále benzínové auto i když to startuje z pochopitelných důvodů na CNG - za vším hledej emise... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 (editace) náhodou ta myšlenka je geniální Většinu cest máš absolvovat na CNG, čemuž odpovídá i dojezd zhruba 380km. A do tý doby natrefíš na plnící stanici. Když se ale autem vydáš někam na delší cestu do zemí, kde infrastruktura plnících stanic nedosahuje tak vysoké hustoty na mapě, tak máš jistotu, že se i dalších minimálně 500km daleko dostaneš na benzin. A např. v případě menších států to znamená projet celým jejich územím do další země. A benzínky najdeš v každé zemi. Takže je to rozhodně dobrá alternativa i k naftovým motorům na dlouhé trasy. Editováno: 17. Červen 2014, autor: Honza9007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Dělat další variantu nádrže na benzín je jistě neekonomické - tudíž to bude důvod, proč tam zůstala původní. A z těch materiálů je očividné, že primární palivo je CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 s tou nádrží a ekonomikou je to vcelku pochopitelné... jinak OK vcelku jste mě přesvědčili, ale pořád to vidím jako ani né hybrid, ale jako první krok k plnohodnotnému CNG což nás nejspíš brzy čeká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Nu, proč ne? Když nás okolnosti donutí, nebude holt zbytí. Mně by to CNG ani moc nevadilo (plnící stanici mám prakticky za garáží), jen je škoda sníženého výkonu a vyšší ceny vozu. To by se mi na můj nájezd km asi moc nevyplatilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 masovost = levnost to snížení výkonu je nespíš kvůli tomu, že motor je vícepalivový, když by jezdil jen na CNG, nejspíš by to nebyl problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 prdlajs. Výkon je snížený kvůli trhům, kde jsou auta na CNG a do výkonu 81kW (včetně) zvýhodněna levnějším pojištěním a daní. De facto celá západní Evropa (NL, B, Francie a nově snad i Německo atp.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Přesně tak, je vidět, že kolega Hravec sere na odkazy vložený sem jinýma - v tom testu SM je mimo jiný i jasně napsáno, že při měření na zkušebně byly kvůli vysoký venkovní teplotě naměřený dvě cháry - jedna "zubatá" na benzín, kdy elektronika musela upravovat předstih a dávku - a druhá naprosto "hladká", stejná jakou zveřejňuje výrobce, naměřená na CNG - protože tam elektronika "nemusela hrábnout" do spalovacího procesu kvůli vyššímu "oktanovýmu číslu" směsi vzduch - zemní plyn. Tudíž by na CNG neměl bejt problém jednotku "načipnout" na klidně i 130kW. Z úplně shodnýho důvodu (regionální legislativa a ceny pojistek) se vyrábí víc výkonovejch "stupňů" i jinejch motorů - včetně tolik omílaný 1,2TSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Hm, škoda, že to pro zbytek zemí nenechají na původní úrovni. Asi nepočítají z přílišnou prodejností, aby se jim to vyplatilo? Stejně to bude jen sw záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Já se bojím, že to není jen SW záležitost, ale že to upravujou i mechanicky - něco jako rozdíly mezi atmosférickýma "jednačtyřkama" - 55kW AUA, BBY, BKY, 74kW AUB, BBZ, 63kW BXW, CGGB - mají stejnej polomotor, ale liší se hlavou a další s tím související řadou dílů - průměry i materiál použitej na sací a vejfuckový potrubí, velikost vstřikovačů... Právě proto, aby to bylo co nejnesnadnější pro majitele sám si ten motor upravit nebo nechat upravit na vyšší výkonovou verzi. Je to požadavek těch ouřadů, který povolujou úlevy a výjimky pro ty míň výkonný verze - aby to lidi neobcházeli tím, že si koupí za lacino oškubanou verzi a pak ji jednoduchým zásahem nezměnili na verzi výkonnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Asi toho skutečně bude víc - tento motor má i jiné označení CPWA, na rozdíl od výchozí benzínové CHPA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 (editace) Přesně tak, je vidět, že kolega Hravec sere na odkazy vložený sem jinýma to si myslíš nebo to víš? pravda nečetl jsem to celé a nejsem takový odborník na kde co jako ty a jen uvažuji selským rozumem, nic víc nic míň - napsal jsem: to snížení výkonu je nespíš kvůli tomu, že motor je vícepalivový, když by jezdil jen na CNG, nejspíš by to nebyl problém... tedy jsem nenapsal že to tak je a pokud nevíš co znamená nespíš, čili možná, asi, snad - tak neser na Googlování a nenavážej se mimo to se rád nechám poučit, nicméně ty invektivy jsou zcela zbytečné! Editováno: 17. Červen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 stejný motor byl např. i ve studii Vision C; měla by tam být upravená hlava a jiné ventily + ještě nějaké drobnosti. Ale nemám teď čas hledat a dotazovat se po detailech. A vzájemným napadáním a pošpiňováním se fakt nikdo nic nedozví; takže prosím věcně 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Ještě mě napadla jedna věc, která je fakt zajímavá: můžete si předem na smartphonu naplánovat trasu a v mapě máte pak i ukázaný plnící stanice, resp. je nabídnuto plánování přes plnící stanice A vrcholem všeho je fakt, že si tuhle naplánovanou trasu přepošlete do navigace v autě http://new.skoda-auto.com/cs/experience/mobile-apps/Pages/cng-app.aspx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 vrcholem všeho je, když mi ten smartphone při navigaci klekne, což se u toho šmejdu Galaxy S IV stává nějak moc často. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Vzhledem k nové práci jsem ve fázi,kdy vybírám nový vůz a asi to bude O3 na CNG. Až zjistím podrobnosti o konečné ceně po slevě,padne definitivní rozhodnutí,nicméně mněl jsem tu čest jet s Golfem,který v stejný motor a jede to sympaticky. Čerpačky mám kolem sebe do vzdálenosti 25km od domu 3,takže jen vykoumat,abych se dostal na nějakou neodolatelnou sumu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 (editace) Co lidi neudělaj jen pro to, aby jezdili za korunu Až se bude jezdit na bioplyn, budou si do auta všichni kupovat záchodové prkénko.... Mě vadí na CNG, že jsou zatím jen malé nevýkonné motorizace....Až budou mít 200 kobyl, začnu o něm také přemejšlet. Editováno: 30. Červen 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Vzhledem k nové práci jsem ve fázi,kdy vybírám nový vůz a asi to bude O3 na CNG. Až zjistím podrobnosti o konečné ceně po slevě,padne definitivní rozhodnutí,nicméně mněl jsem tu čest jet s Golfem,který v stejný motor a jede to sympaticky. Čerpačky mám kolem sebe do vzdálenosti 25km od domu 3,takže jen vykoumat,abych se dostal na nějakou neodolatelnou sumu. A co takhle kdyby Ti ještě za to, že to auto odvezeš ze salonu zaplatili. :kol-44: . Takové mazáky zbožňuji. Znám jednoho co pro rozdíl cca 1000 Kč jel 2 x Ol- Pv, aby se tam minimálně ještě 2 x otočil a pak si pro to auto jel.... Pak bude 10 let básnit jak s někým vydrbal a ušetřil mraky hrachů. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 (editace) Co lidi neudělaj jen pro to, aby jezdili za korunu Až se bude jezdit na bioplyn, budou si do auta všichni kupovat záchodové prkénko.... Mě vadí na CNG, že jsou zatím jen malé nevýkonné motorizace....Až budou mít 200 kobyl, začnu o něm také přemejšlet. nebo až bude vznětový motor na CNG, to bude mazec Editováno: 30. Červen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.