Přejít na obsah

1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW


Jirka37

Doporučené příspěvky

pozor, ale to není auto na CNG s možností jezdit na benzín - je to přesně naopak ... benzín je primární palivo a to s ohledem na klimatické podmínky, jízdní styl, resp.snížení emisí za jistých situací....

dojezd malej? mě to příjde normální...,.plniček je dost..pokud je spotřeba v reálu +-370km, tak plničky na cng jsou od sebe max.40km vzdálené a pokud nejsem tupec, tak si umím naplánovat cestu...

příklad: bydlím u Kolína, tankovačka v Kolíně /nyní by se měla rozjet/, tankovačka v Milovicích 40km, Pardubice 45km, Praha 60km a tankovaček mnoho, prostě v tom nevidím žádnej problém, jen to že o něco víckrát vylezu z auta a hold ho natankuju. Chytřejší to hold řeší domácím plněním, levněji a pohodlněji

 

a primární benzín? to mi nějak nejde, stále jezdí a stratuje na plyn, krom -10st.C, a benzin je pak jako nouzovka, ovšem s plnohodnotnou nádrží

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom testu SM je výslovně popsaný, že není možná volba paliva řidičem, jako je to u LPG, ale že pokud je k dispozici CNG v nádrži(ích), tak auto jede na CNG a teprve po spotřebování stlačenýho plynu se nuceně samo přepne na beneli.

Tudíž primární palivo je CNG, beneli zůstává v záloze s tím, že je zachovaná plná velikost 50litrů nádrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozor, ale to není auto na CNG s možností jezdit na benzín - je to přesně naopak ... benzín je primární palivo a to s ohledem na klimatické podmínky, jízdní styl, resp.snížení emisí za jistých situací....

 

Je to jak píše Ekkar, to ses Hravec trochu utnul, tak ještě obrázek jak to máš rád... :kol-28:

post-12266-0-47331300-1402994053_thumb.j

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim nevim, že to tak propagačně výrobce napíše je pěkné, ekologické, ale obsah nádrží nasvědčuje opaku, kdyby benzínová nádrž byla dojezdovka, tak snad, ale při tomto poměru je to stále benzínové auto i když to startuje z pochopitelných důvodů na CNG - za vším hledej emise... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

náhodou ta myšlenka je geniální ;) Většinu cest máš absolvovat na CNG, čemuž odpovídá i dojezd zhruba 380km. A do tý doby natrefíš na plnící stanici. Když se ale autem vydáš někam na delší cestu do zemí, kde infrastruktura plnících stanic nedosahuje tak vysoké hustoty na mapě, tak máš jistotu, že se i dalších minimálně 500km daleko dostaneš na benzin. A např. v případě menších států to znamená projet celým jejich územím do další země. A benzínky najdeš v každé zemi. Takže je to rozhodně dobrá alternativa i k naftovým motorům na dlouhé trasy.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, je vidět, že kolega Hravec sere na odkazy vložený sem jinýma - v tom testu SM je mimo jiný i jasně napsáno, že při měření na zkušebně byly kvůli vysoký venkovní teplotě naměřený dvě cháry - jedna "zubatá" na benzín, kdy elektronika musela upravovat předstih a dávku - a druhá naprosto "hladká", stejná jakou zveřejňuje výrobce, naměřená na CNG - protože tam elektronika "nemusela hrábnout" do spalovacího procesu kvůli vyššímu "oktanovýmu číslu" směsi vzduch - zemní plyn. Tudíž by na CNG neměl bejt problém jednotku "načipnout" na klidně i 130kW. Z úplně shodnýho důvodu (regionální legislativa a ceny pojistek) se vyrábí víc výkonovejch "stupňů" i jinejch motorů - včetně tolik omílaný 1,2TSI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se bojím, že to není jen SW záležitost, ale že to upravujou i mechanicky - něco jako rozdíly mezi atmosférickýma "jednačtyřkama" - 55kW AUA, BBY, BKY, 74kW AUB, BBZ, 63kW BXW, CGGB - mají stejnej polomotor, ale liší se hlavou a další s tím související řadou dílů - průměry i materiál použitej na sací a vejfuckový potrubí, velikost vstřikovačů...

 

Právě proto, aby to bylo co nejnesnadnější pro majitele sám si ten motor upravit nebo nechat upravit na vyšší výkonovou verzi. Je to požadavek těch ouřadů, který povolujou úlevy a výjimky pro ty míň výkonný verze - aby to lidi neobcházeli tím, že si koupí za lacino oškubanou verzi a pak ji jednoduchým zásahem nezměnili na verzi výkonnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, je vidět, že kolega Hravec sere na odkazy vložený sem jinýma

 

to si myslíš nebo to víš? pravda nečetl jsem to celé a nejsem takový odborník na kde co jako ty a jen uvažuji selským rozumem, nic víc nic míň - napsal jsem:

 

to snížení výkonu je nespíš kvůli tomu, že motor je vícepalivový, když by jezdil jen na CNG, nejspíš by to nebyl problém...

 

tedy jsem nenapsal že to tak je a pokud nevíš co znamená nespíš, čili možná, asi, snad - tak neser na Googlování a nenavážej se  :kol-47:

 

mimo to se rád nechám poučit, nicméně ty invektivy jsou zcela zbytečné!

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mě napadla jedna věc, která je fakt zajímavá: můžete si předem na smartphonu naplánovat trasu a v mapě máte pak i ukázaný plnící stanice, resp. je nabídnuto plánování přes plnící stanice ;) A vrcholem všeho je fakt, že si tuhle naplánovanou trasu přepošlete do navigace v autě  :kol-47:

 

http://new.skoda-auto.com/cs/experience/mobile-apps/Pages/cng-app.aspx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vzhledem k nové práci jsem ve fázi,kdy vybírám nový vůz a asi to bude O3 na CNG.

Až zjistím podrobnosti o konečné ceně po slevě,padne definitivní rozhodnutí,nicméně mněl jsem tu čest jet s Golfem,který v stejný motor a jede to sympaticky.

Čerpačky mám kolem sebe do vzdálenosti 25km od domu 3,takže jen vykoumat,abych se dostal na nějakou neodolatelnou sumu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co lidi neudělaj jen pro to, aby jezdili za korunu :)  Až se bude jezdit na bioplyn, budou si do auta všichni kupovat záchodové prkénko....

 

Mě vadí na CNG, že jsou zatím jen malé nevýkonné motorizace....Až budou mít 200 kobyl, začnu o něm také přemejšlet.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k nové práci jsem ve fázi,kdy vybírám nový vůz a asi to bude O3 na CNG.

Až zjistím podrobnosti o konečné ceně po slevě,padne definitivní rozhodnutí,nicméně mněl jsem tu čest jet s Golfem,který v stejný motor a jede to sympaticky.

Čerpačky mám kolem sebe do vzdálenosti 25km od domu 3,takže jen vykoumat,abych se dostal na nějakou neodolatelnou sumu.

A co takhle kdyby Ti ještě za to, že to auto odvezeš ze salonu zaplatili. :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44: . Takové mazáky zbožňuji.  Znám jednoho co pro rozdíl cca 1000 Kč jel 2 x Ol- Pv, aby se tam minimálně ještě 2 x otočil a pak si pro to auto jel.... Pak bude 10 let básnit jak s někým vydrbal a ušetřil mraky hrachů. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co lidi neudělaj jen pro to, aby jezdili za korunu :)  Až se bude jezdit na bioplyn, budou si do auta všichni kupovat záchodové prkénko....

 

Mě vadí na CNG, že jsou zatím jen malé nevýkonné motorizace....Až budou mít 200 kobyl, začnu o něm také přemejšlet.

 

nebo až bude vznětový motor na CNG, to bude mazec  :kol-47:

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...