vrbicek Vloženo 31. leden 2015 Vloženo 31. leden 2015 no původně jsem myslel ty nálepky, lízátko, spojler.... až pak jsem si všiml že je to závodní speciál... Citovat
Airman64 Vloženo 1. Únor 2015 Vloženo 1. Únor 2015 Celkem zajimava volba motoru 2.0 benzin v tom autě.... chápal bych 1.8T nebo 2,8V6 ale 2.0 benzin ? a vymačkali z něj 177kw ? To je zajimave natom autě :-) Citovat
Trautenberk Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 http://ww3.autoscout24.de/classified/244228573 Citovat
SUP1 Vloženo 3. Únor 2015 Autor Vloženo 3. Únor 2015 Jako má to fakt propracované, ale HRŮZA ! Ten interier s tím modrým volantem vypadá jako z Lega Citovat
Tarantulas Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Promakané to má, ale taky se mě to nelíbí. Citovat
Pepikrihu Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Ahoj, je možný že na netu není žádný pěkný Sup v 2.8 V6? Nevíte o někom kdo by třeba prodával? Díky. Citovat
Trautenberk Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=265647363&cd=635585648420000000&asrc=st|fs Citovat
michal2009 Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 jako kolem 100 tis? Pak záleži, co je pro tebe pěkný stav. zrovna nedávno jsme to tu řešili Citovat
Tarantulas Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Tak tak, za kilo je to takovej střed no. Osobně bych si za Supa 1 připlatil ať už to stojí za to. Je to přece už starší auto. Min. ročník 06-07 a nemusíš pak řešit předělávku na FL. 1 Citovat
jirkaK Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 no to asi jo, jenže tenhle poslední je 2006 za 280 t., což je magořina. 1 Citovat
SUP1 Vloženo 3. Únor 2015 Autor Vloženo 3. Únor 2015 (editace) Sehnat S1 v ve vynikajícím stavu je nemožné. Proč? Protože je to už prostě staré auto Je dobré udělat kompromis mezi motorem a kastlí. Obojí ve špičkovém, neboli "TOP" stavu prostě koupit nejde, protože S1 (kór s motorem 2,8) si nekupovali lidé, kteří by v něm jezdili dvakrát za měsíc do kostela, ale povětšinou podnikatelé a firmy, kteří prostě s autem jezdili. Já bych doporučoval něco s ještě jakž takž dobrou a pohlednou karoserií a nepříliš osahaným interierem. Takové vozítko se dle mého dá koupit v pohodě do 70-80tis a případně si nechat pát kaček na nějaký ten servis a dodělávky. Kupovat 2,8 nad 80tis je podle mě holý nesmysl. Je to dáno prostě trhem s ojetými vozidly, stavem ojetin a jejich stářím. Navíc o auto s tímto motorem, resp.obsahem je velmi malý zájem. frčí prostě 1,9, co si budeme namlouvat Pak jde o to, jestli mít auto na parádu, nebo mít prostě dobré pohodlí a svezení v S1 a parádu neřešit. Rozhodně je S1 jedno z posledních ještě jakž takž logicky a částečně poctivě vyrobených Škodovek nenáročných na složité opravy. U motorizace 2,8 mě velmi mrzí, že v manuální verzi se paradoxně nedělal s 6ti stupňovou převodovkou-velice nelogické a na dlouhé trasy neúsporné řešení od škodovky. A to je velká škoda Editováno: 3. Únor 2015, autor: SUP1 1 Citovat
Trautenberk Vloženo 5. Únor 2015 Vloženo 5. Únor 2015 Trochu odbočím.. Pánové, která motorizace a verze Superb 1, měla verzi 4x4? A jaké motorizace měli 6q manuál a které 5q? Automat nepotřebuju vědět. Díky Citovat
nik221 Vloženo 5. Únor 2015 Vloženo 5. Únor 2015 (editace) Superb 1 nikdy 4x4 nebyl 6q měli myslim (2.5 TDI ) kdyžtak mě opravte Editováno: 5. Únor 2015, autor: nik221 1 Citovat
Trautenberk Vloženo 5. Únor 2015 Vloženo 5. Únor 2015 Díky, to jsem si přesně myslel Ale v jedné debatě padlo, že verze 2.5TDI má 4x4 a verze 1.9TDI 96kw ve verzi 4x4 má taky 6q Díky Citovat
SUP1 Vloženo 5. Únor 2015 Autor Vloženo 5. Únor 2015 poupravím nik221: dělali se ještě i 1,9 s 6kvaltem. Bylo jich málo Jínak s myšlenkou 4x4 jsem si pohrával velmi dlouho a vůbec by to nebylo složité, jelikož A6 (které 4x4 byli všechny) je vlastně úplně stejný motor i podvozek. Fakticky k tomu stačí vyměnit převodovku, která přesně pasuje k motru Supa, použít zadní nápravu s rozvodkou, která také přesně pasuje na Supa. Jediný problém je kardan, který kvůli délce použít nelze a musel by se zkrátit. To ale umí např.kardanservis Praha Pak by byl Sup naprosto perfektní... Citovat
Doktorone Vloženo 5. Únor 2015 Vloženo 5. Únor 2015 sup mě předběhl, já to akorát chtěl napsat v kratší verzi a to že to mohl mít někdo akorát po zásahu kutila Citovat
Tarantulas Vloženo 5. Únor 2015 Vloženo 5. Únor 2015 4x4 by bylo bomba, akor teď v zimě, to by pak bylo dokonalý! Citovat
MrChodny Vloženo 5. Únor 2015 Vloženo 5. Únor 2015 (editace) poupravím nik221: dělali se ještě i 1,9 s 6kvaltem. Bylo jich málo Jínak s myšlenkou 4x4 jsem si pohrával velmi dlouho a vůbec by to nebylo složité, jelikož A6 (které 4x4 byli všechny) je vlastně úplně stejný motor i podvozek. Fakticky k tomu stačí vyměnit převodovku, která přesně pasuje k motru Supa, použít zadní nápravu s rozvodkou, která také přesně pasuje na Supa. Jediný problém je kardan, který kvůli délce použít nelze a musel by se zkrátit. To ale umí např.kardanservis Praha Pak by byl Sup naprosto perfektní... Passat se delal 4x4, ne? To by nepasovalo? Ja vím, nepasovalo... Editováno: 5. Únor 2015, autor: MrChodny Citovat
SUP1 Vloženo 5. Únor 2015 Autor Vloženo 5. Únor 2015 (editace) Passat 4x4 a A6 4x4 je na podvozku identické, takže to samé Ale ty úpravy Supu na 4x4 by opravdu nebyly tak složité. Zapomněl jsem ještě na výfuk, ale to je minimální překážka, oproti tomu kardanu (resp. ona to není překážka, jen spíše nejvyšší investice-vlastně nechat si na zakázku vyrobit kardan). Kdybych na to měl čas, jdu do toho.... Editováno: 5. Únor 2015, autor: SUP1 Citovat
michal2009 Vloženo 6. Únor 2015 Vloženo 6. Únor 2015 Myslim, ze by to neslo. Co jsem videl tak v podvozku passata je vybrani na kardan a to u superba neni, tam je rovna podlaha.. Citovat
Michal Kocan Vloženo 6. Únor 2015 Vloženo 6. Únor 2015 no podle nabízené cenovky co by jsi za něj chtěl dát, bych o jednom moc hezkém 2.8 V6 superbovi věděl a ano jednalo by se o toho mého Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.