Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

no původně jsem myslel ty nálepky, lízátko, spojler.... až pak jsem si všiml že je to závodní speciál...

Celkem zajimava volba motoru 2.0 benzin v tom autě.... chápal bych 1.8T nebo 2,8V6 ale 2.0 benzin ? a vymačkali z něj 177kw ? To je zajimave natom autě :-)

  • Autor

Jako má to fakt propracované, ale HRŮZA !

Ten interier s tím modrým volantem vypadá jako z Lega

Promakané to má, ale taky se mě to nelíbí.

Ahoj,

 

je možný že na netu není žádný pěkný Sup v 2.8 V6? :( Nevíte o někom kdo by třeba prodával? Díky.

Dobře :D něco kolem 100k. Jinak je luxusní!

jako kolem 100 tis? Pak záleži, co je pro tebe pěkný stav. zrovna nedávno jsme to tu řešili :D

Tak tak, za kilo je to takovej střed no. Osobně bych si za Supa 1 připlatil ať už to stojí za to. Je to přece už starší auto. Min. ročník 06-07 a nemusíš pak řešit předělávku na FL.

no to asi jo, jenže tenhle poslední je 2006 za 280 t., což je magořina.

Za to už je dvojka.

  • Autor

Sehnat S1 v ve vynikajícím stavu je nemožné. Proč? Protože je to už prostě staré auto

Je dobré udělat kompromis mezi motorem a kastlí. Obojí ve špičkovém, neboli "TOP" stavu prostě koupit nejde, protože S1 (kór s motorem 2,8) si nekupovali lidé, kteří by v něm jezdili dvakrát za měsíc do kostela, ale povětšinou podnikatelé a firmy, kteří prostě s autem jezdili.

Já bych doporučoval něco s ještě jakž takž dobrou a pohlednou karoserií a nepříliš osahaným interierem. Takové vozítko se dle mého dá koupit v pohodě do 70-80tis a případně si nechat pát kaček na nějaký ten servis a dodělávky. Kupovat 2,8 nad 80tis je podle mě holý nesmysl. Je to dáno prostě trhem s ojetými vozidly, stavem ojetin a jejich stářím. Navíc o auto s tímto motorem, resp.obsahem je velmi malý zájem. frčí prostě 1,9, co si budeme namlouvat

Pak jde o to, jestli mít auto na parádu, nebo mít prostě dobré pohodlí a svezení v S1 a parádu neřešit.

Rozhodně je S1 jedno z posledních ještě jakž takž logicky a částečně poctivě vyrobených Škodovek nenáročných na složité opravy.

U motorizace 2,8 mě velmi mrzí, že v manuální verzi se paradoxně nedělal s 6ti stupňovou převodovkou-velice nelogické a na dlouhé trasy neúsporné řešení od škodovky. A to je velká škoda

Upraveno od SUP1

Trochu odbočím..

 

Pánové, která motorizace a verze Superb 1, měla verzi 4x4? A jaké motorizace měli 6q manuál a které 5q? Automat nepotřebuju vědět. Díky

Superb 1 nikdy 4x4 nebyl :)  6q měli myslim  (2.5 TDI )  kdyžtak mě opravte :)

Upraveno od nik221

Díky, to jsem si přesně myslel :) Ale v jedné debatě padlo, že verze 2.5TDI má 4x4 a verze 1.9TDI 96kw ve verzi 4x4 má taky 6q :) Díky

  • Autor

poupravím nik221: dělali se ještě i 1,9 s 6kvaltem. Bylo jich málo

Jínak s myšlenkou 4x4 jsem si pohrával velmi dlouho a vůbec by to nebylo složité, jelikož A6 (které 4x4 byli všechny) je vlastně úplně stejný motor i podvozek. Fakticky k tomu stačí vyměnit převodovku, která přesně pasuje k motru Supa, použít zadní nápravu s rozvodkou, která také přesně pasuje na Supa. Jediný problém je kardan, který kvůli délce použít nelze a musel by se zkrátit. To ale umí např.kardanservis Praha

Pak by byl Sup naprosto perfektní...

sup mě předběhl, já to akorát chtěl napsat v kratší verzi a to že to mohl mít někdo akorát po zásahu kutila  :kol-135:

Facelift 2.0 TDi 103kW mel take 6q

4x4 by bylo bomba, akor teď v zimě, to by pak bylo dokonalý!

poupravím nik221: dělali se ještě i 1,9 s 6kvaltem. Bylo jich málo

Jínak s myšlenkou 4x4 jsem si pohrával velmi dlouho a vůbec by to nebylo složité, jelikož A6 (které 4x4 byli všechny) je vlastně úplně stejný motor i podvozek. Fakticky k tomu stačí vyměnit převodovku, která přesně pasuje k motru Supa, použít zadní nápravu s rozvodkou, která také přesně pasuje na Supa. Jediný problém je kardan, který kvůli délce použít nelze a musel by se zkrátit. To ale umí např.kardanservis Praha

Pak by byl Sup naprosto perfektní...

Passat se delal 4x4, ne? To by nepasovalo?

Ja vím, nepasovalo...

Upraveno od MrChodny

  • Autor

Passat 4x4 a A6 4x4 je na podvozku identické, takže to samé

Ale ty úpravy Supu na 4x4 by opravdu nebyly tak složité.

Zapomněl jsem ještě na výfuk, ale to je minimální překážka, oproti tomu kardanu (resp. ona to není překážka, jen spíše nejvyšší investice-vlastně nechat si na zakázku vyrobit kardan).

Kdybych na to měl čas, jdu do toho....

Upraveno od SUP1

Myslim, ze by to neslo. Co jsem videl tak v podvozku passata je vybrani na kardan a to u superba neni, tam je rovna podlaha..

no podle nabízené cenovky co by jsi za něj chtěl dát, bych o jednom moc hezkém 2.8 V6 superbovi věděl :) a ano jednalo by se o toho mého :)

Ale co to, ty máš dokonce edici.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.