Přejít na obsah

Zajímavosti na prodej


SUP1

Doporučené příspěvky

Sehnat S1 v ve vynikajícím stavu je nemožné. Proč? Protože je to už prostě staré auto

Je dobré udělat kompromis mezi motorem a kastlí. Obojí ve špičkovém, neboli "TOP" stavu prostě koupit nejde, protože S1 (kór s motorem 2,8) si nekupovali lidé, kteří by v něm jezdili dvakrát za měsíc do kostela, ale povětšinou podnikatelé a firmy, kteří prostě s autem jezdili.

Já bych doporučoval něco s ještě jakž takž dobrou a pohlednou karoserií a nepříliš osahaným interierem. Takové vozítko se dle mého dá koupit v pohodě do 70-80tis a případně si nechat pát kaček na nějaký ten servis a dodělávky. Kupovat 2,8 nad 80tis je podle mě holý nesmysl. Je to dáno prostě trhem s ojetými vozidly, stavem ojetin a jejich stářím. Navíc o auto s tímto motorem, resp.obsahem je velmi malý zájem. frčí prostě 1,9, co si budeme namlouvat

Pak jde o to, jestli mít auto na parádu, nebo mít prostě dobré pohodlí a svezení v S1 a parádu neřešit.

Rozhodně je S1 jedno z posledních ještě jakž takž logicky a částečně poctivě vyrobených Škodovek nenáročných na složité opravy.

U motorizace 2,8 mě velmi mrzí, že v manuální verzi se paradoxně nedělal s 6ti stupňovou převodovkou-velice nelogické a na dlouhé trasy neúsporné řešení od škodovky. A to je velká škoda

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poupravím nik221: dělali se ještě i 1,9 s 6kvaltem. Bylo jich málo

Jínak s myšlenkou 4x4 jsem si pohrával velmi dlouho a vůbec by to nebylo složité, jelikož A6 (které 4x4 byli všechny) je vlastně úplně stejný motor i podvozek. Fakticky k tomu stačí vyměnit převodovku, která přesně pasuje k motru Supa, použít zadní nápravu s rozvodkou, která také přesně pasuje na Supa. Jediný problém je kardan, který kvůli délce použít nelze a musel by se zkrátit. To ale umí např.kardanservis Praha

Pak by byl Sup naprosto perfektní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poupravím nik221: dělali se ještě i 1,9 s 6kvaltem. Bylo jich málo

Jínak s myšlenkou 4x4 jsem si pohrával velmi dlouho a vůbec by to nebylo složité, jelikož A6 (které 4x4 byli všechny) je vlastně úplně stejný motor i podvozek. Fakticky k tomu stačí vyměnit převodovku, která přesně pasuje k motru Supa, použít zadní nápravu s rozvodkou, která také přesně pasuje na Supa. Jediný problém je kardan, který kvůli délce použít nelze a musel by se zkrátit. To ale umí např.kardanservis Praha

Pak by byl Sup naprosto perfektní...

Passat se delal 4x4, ne? To by nepasovalo?

Ja vím, nepasovalo...

Editováno: , autor: MrChodny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Passat 4x4 a A6 4x4 je na podvozku identické, takže to samé

Ale ty úpravy Supu na 4x4 by opravdu nebyly tak složité.

Zapomněl jsem ještě na výfuk, ale to je minimální překážka, oproti tomu kardanu (resp. ona to není překážka, jen spíše nejvyšší investice-vlastně nechat si na zakázku vyrobit kardan).

Kdybych na to měl čas, jdu do toho....

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...