Publikováno Září 2, 200619 r jde mi ztuha radit jedničku a dvojku muže sem nekdo dat z DP jak se razeni serizuje a nastavuje
Září 2, 200619 r bobek ja som to už robil nič zložite no poslať ti to neviem na počitač som analfabet .keď ti to nikto nepošle ja ti to neako popišem. Upraveno Září 2, 200619 r od vikino1
Září 2, 200619 r Já mám ale jen někdy problémy se zařazením jedničky a zpátečky,taky bych uvítal nějakou dobrou radu. ¨Díky
Září 3, 200619 r Bobek miesto toho zasuvacieho pripravku môžeš použiľ obyčajny vrtak myslim,že je 5mm.
Září 3, 200619 r No dnes som to skusal aj ja....ale hned ma zarazilo ked som zatlacil hriadel riadenia mal som tu packu na kontrovanie hore a mala byt ako v prirucke dole(vodorovne). Cize po zatlaceni to nedrzalo vobec Preco ? ta packa mi isla kludne vytiahnut(je to normalne ? ). Dalej ma zarazilo ze pri kontrovani riadiacej paky, ked som tam dal trn paka sa dala viac do rychlosti 2....rozmiesali sa mi rychlosti spiatocka nesla a podobne, 5 vobec....horko tazko som to dal dokopy ... nemali ste podobny problem ? spravil som ja niekde chybu ? Upraveno Září 3, 200619 r od TiGeRZ
Září 3, 200619 r TiGeRZ: lebo mas iny typ prevodovky. To co je popisanen plati pre prevodovky pre 1,4, 1,0 OHV ozn. 002 Ty mas prevodovku tusim 02T.
Září 3, 200619 r TiGeRZ: lebo mas iny typ prevodovky. To co je popisanen plati pre prevodovky pre 1,4, 1,0 OHV ozn. 002Ty mas prevodovku tusim 02T. hm tak tam je ten zadrhel........kua to si potom musim sosnut dalsiu cast DP...ja mam v prevodovkach iba tu 002.......
Září 3, 200619 r Ta pačka mi robila to iste ja som ju tam naspäť ani nedal, zatial sa nič nedeje no mne to nastavenie pomohlo nemal som žiadne problemy!
Září 3, 200619 r pri uchytavani riadiacej paky s tym trnom.....sa ma packa zatlacit ako keby som siel hadzat spiatocku a dat ju do polohy medzi 1 a 2 prevodovy stupen ?
Září 3, 200619 r Pozeral som v priručke 02T nie zatlačiť do spiatočky iba dolava do drahy 1 a 2 stupna zasunuť trn a potom uvolniť zaisťovače na bowdenoch, pružina ich vrati do vychodzej polohy.Je to fakticky to iste ako na 002.
Září 3, 200619 r Pozeral som v priručke 02T nie zatlačiť do spiatočky iba dolava do drahy 1 a 2 stupna zasunuť trn a potom uvolniť zaisťovače na bowdenoch, pružina ich vrati do vychodzej polohy.Je to fakticky to iste ako na 002. no ale mne po zastrceni trna sa mi da skor do dvojky ...mam to nejake naprd
Září 3, 200619 r to je dobre to nezmeniš.Skus si v motore pritiahnuť jednou rukou tu časť kde je zavit a druhou povoliť to zaisťovanie.
Září 4, 200619 r TiGeRZ ako to dopadlo? no nemam momentalne cas sa tomu venovat.....potom napisem ako to dopadlo
Září 4, 200619 r Kluci,poraďte mi prosím někdo,jak se to řazení seřizuje u Fab 1.2.Nebo je s tím nějaký problém? Všem děkuji za odpovědi.
Září 4, 200619 r Kluci,poraďte mi prosím někdo,jak se to řazení seřizuje u Fab 1.2.Nebo je s tím nějaký problém?Všem děkuji za odpovědi. Ak nemas prirucku tak si ju stiahni....tam to mas popisane aj s obrazkami pozri potom prevodovky 02T
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.