Fábiátor Vloženo 16. Září 2006 Sdílet Vloženo 16. Září 2006 Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iggan Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Ahoj, mám problém s kontrolkou dobíjení, která je nefunkční a kvůli tomu to ani nedobíjí. Minulí týden mě kvůli tomu na Slovensku vezla odtahovka. A teď mám u motoru provizorně natažený dráty se žárovkou, která plní funkci kontrolky. Otázka zní: Dá se nějak sehnat ta žárovka na plošňák a vyměnit ji? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 (editace) použi šerš... žiarovka tam neni. je to dioda. dioda je zozsvietena pokial BSG posiela po CAN informaciu že na pine od alternatoru nie je napätie palubnej siete. pokial alternator začne dobijať objavi sa na tom pine napätie pal siete a BSG pošle po CAN do budikov že je dobíjanie OK a teda môže zhasnúť kontrolka. čiže: buď su vadne budiky (menej pravdepodobné) buď je vadna BSG (viac pravdepodobné) alebo je vadny alternator a v ňom je spojený ten vodič z BSG so silovým vodičom ktorý je napojený na poistky na baterke a preto ti ani po zapnuti zapalovania nesvieti kontrolka pretože BSG dostava mylnu informaciu že alternator dobija aj ked tak nerobí. upozorňujem že kontrolka na budikoch nema vplyv na dobíjanie a ani BSG Editováno: 10. Listopad 2006, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iggan Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Kdyby byl vadný alternátor, tak by přece nepomohlo to přemostění z baterie na altik? Mám tam žárovku a ta plní funkci té kontrolky na paluboce. Když zajedu do škodovky tak mi snad na diagnostice řeknou čím to je,ne? V normálním servise mi tvrdili, že je to ta dioda. Myslíš teda, že je to blbost? já už fakt neví jak jinak to zjistit, asi mi nezbyde jiná možnost než zajít do Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 vieš popisať akm si presne zapojil tie kable k tej žiarovke? to premostenie si myslel to čo som napisal? to čo je na budikoch nema vplyv na dobijanie..to si riadi alternator sam čiže žiadne elektronika okrem tej čo je na alternatore tam neni... a ano radšej choď do servisu ak to zistia tak budeš mať v pohode potom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanm Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Zdravím, problém s kontrolkou už tu byl, zkus hledat. Problém je ve svorkovnici mezi chladičem a motorem, je tam uhnilý modrý drátek ( jsou tam dva slaboučký drátky ). Mě to taky nešlo a chyba byla tam, jinak na dobíjení to má vliv a to v tom, že se nebudí alternátor a tím pádem začne dobíjet až tak ve 2800 - 3000 otáčkách jakousi samoindukcí. Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miagi Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 Ahoj lidi připojuju se k těmto problémum s dobíjením, příznaky mám tak od každýho kousek jako vostatní, moc by mi bodlo přiložit nějaké podrobné schema zapojení kompletní soustavy dobíjení, všem moc děkuju i za předešlé rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabinoSDI Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 nazdar chlapi.. kupil som nedavno fabiu sdi r.v.2002 , a nedavno som si všimol, že mi vobec nesvieti kontrolka dobijania.. tak sa chcem spytat, že či vobec ma svietit na mojom aute tato kontrolka dobijania... dobijanie som si nechal zmerat u elektrikara,a ten mi zistil, že ihned po naštartovani je namerana hodnota taka ista ako pri nenaštartovanom motore... hodnota sa zmeni až po naštartovani, a pridani plynu na cca 2000 otačok..vtedy to s cca 12v , vyleti na cca 13,5v ma to takto bit ??? ešte mi potom premeraval nejaky konektor ktory je na alternatore.. boli v nom 2 kabliky... myslim že jeden bol hnedo červeny, a druhy modry.. na jednom s nich nameral nulu či už pri naštartovanom alebo nenaštartovanom motore.. na druhom nameral tolko isto ako na baterii.. čiže cca 12v , a to aj pri naštartovanom a aj nenaštartovanom motore... ten konektor bol v čase merania zastrčeny v alternatore-meral to na kontaktoch toho konektora.. toto je všetko čo o tom viem.. neviem či to takto ma bit.. ak to takto nema bit, ako mam začat s opravou ??? ako mam otestovat, či je v zly alternator, alebo žiarovka v budikoch ?? prosim vas o radu-lebo v tomto som naozaj laik, a chcel bysom to v čo najbližšom čase vyriešit.. dakujem za akykolvek postreh, alebo radu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Ahoj. Zrovna řeším ten samý problém. Taky mi nesvítí, zato mi svítí servo a mazání. Vstoupil jsem do fóra před měsícem. Tento problém se tu řeší stále. Pročti si jednotlivá témata a přesvědčíš se sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabinoSDI Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 mno..dikes... cital som tu uz volaco ohladne toho, ale nebolo tam nijake konecne riesenie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Nejdřív se podívej, jestli máš odmotaný svazek, co je pod vzduchovým čističem, když ne, tak ho odmotej. A najdi si v diskusi, jak se postupuje dál, jsou tu i fotky. Možná, že ho ale už máš vyměněný. Já v poslední době nedělám nic jiného, než studuju diskuse a lovím moudra, která jsem měl znát už dávno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iggan Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Tak jsem konečně našel ten problém, byl to ten modrý drát ve svorkovnici mezi motorem a chladičem. Takže moc děkuji dotyčným za rady. Nebyt Vás tak to opravené nemám. V servise si s tím nevěděli rady. Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nenapadny Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Mám Fabii 1.4 8V. Občas se po nastartování rozsvítí kontrolka dobíjení a třikrát houkne akustika. Napadá někoho něco! Dost mě to rozčiluje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny_Fabia Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Na diagnostice je něco vidět ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nenapadny Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Na diagnostice je něco vidět ? Nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 tak premeraj baterku, zisti kolko mas V v sieti pri zatazenom motore a cca 2000ot a premeraj kludovy odber po 30 min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nenapadny Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 tak premeraj baterku, zisti kolko mas V v sieti pri zatazenom motore a cca 2000ot a premeraj kludovy odber po 30 min [/quote Tak teď to nepůjde, včera mi nějaká sv... ukradlo haubnu. Tak auto stojí v servisu. Ohledně tý kontrolky mi řekli, že nemá smysl se tím zabývat, pokud se to neděje pravidelně! :-( To je tejden, že by jeden... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Čtu to dobře Co že ti to ukradli? To snad né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nenapadny Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 No čteš dobře. Vyrazili okýnko, vytočili čtyři šrouby a odešli s celým víkem motoru. Škoda 15000,- . To je Praha! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 To jseš asi rád že si nevzali celý viď ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nenapadny Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Tenkrát to byla umírající baterka. Ale počkala až odvezu ženu do porodnice a pak teprve klekla zcela! :-) A to se cení! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Refi Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Zdravím, abych nezakládal nové téma. Kontrolka dobíjení mi nesvítí vůbec. Ovšem čas od času při natočení rychle problikne. Už se mi stalo že mi auto nedobíjelo a ledka vůbec nic neukazovala. Na Vagu sem nic nezjistil. Neměl jste někdo podobný problem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 Sice pozdě, ale možná to pomůže jiným. Měl jsem totožné problémy jako kolega, a přišel jsem na to, že jsem měl opačně nasazený ten konektor co je na alternátoru, zajímavé je, že kontrolka přestala svítit asi 14dní potom co byl takto špatně nasazen. Teď už zase svítí, při zapnutí zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Ahoj, také mám problém s problikáváním kontrolky dobíjení. Rosvítí se vždy, když se rozjíždím. Pokuď auto stojí nastartované na místě, tak se nic neděje, ale stačí, abych se začal rozjíždět a rosvítí se. Dobíjení sem měřil a vše OK. Zajímavé je, že při couvání to nedělá. Zkoušel sem stát na místě, zařadit jedničku a stát přitom na brzdě a jakmile jde motor do tahu, tak tak se rosvítí. Nestalo se to taky někomu? Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.