Červenec 13, 20178 r Ahoj nechci zakládat nové téma tak využiji toto. Jedná se o f1 htp 40kw 2004. Dříve problikavala při otočení klíčků kontrolka dobíjení. Nyní už ne. Ale je problém, že altik dobíjí jen 13,7V. Mě se to zdá málo a myslim si, že má být 14.2V až 14.5V. Při motoru v otáčkách je to stále 13.7V a když vše zapnu tak i klidně 13.5V. Když se navíc zapl ventilátor chladiče a motor byl na volnoběh tak málem chcipl. :/ je v tom stara Škodovácká baterie 62Ah tuším. Je možné něco zkontrolovat, nebo vyměnit než půjde altik na repas? :/ má to navíc jen 134 700km. Což se mě moc kilometrů nezdá. Tak nakonec stačilo do plna nabít baterii a už bylo 14-14,1V a to je snad už v pořádku :/ Upraveno Červenec 13, 20178 r od Petrkiller
Prosinec 18, 20177 r Zdravím,při startu se mi rozsvítí kontrolka "baterie" a chcípne.To udělá tak 3x a pak se nerozsvítí ani kontrolky.Po hodině opět startuje ,ale vše se opakuje.Prosím poraďte čím by to mohlo být.Díky
Prosinec 18, 20177 r prvně bych šel po konektorech na baterce, jestli jsou pořádně utažený. A když to nepomůže, zjišťoval bych stav samotný baterky.
Prosinec 18, 20177 r před 17 minutami, tomik.cesko napsal: prvně bych šel po konektorech na baterce, jestli jsou pořádně utažený. A když to nepomůže, zjišťoval bych stav samotný baterky. Zdravím a když to nebudou kontakty a baterka bude OK.Tak po čem jít?
Prosinec 18, 20177 r Řekl bych, že něco z toho bude KO. Možná ještě někde špatná kostra. PS: počkej, až Pawouk zjistí, že cituješ předchozí příspěvek
Leden 11, 20187 r Zdravím, mám motor 1,2 HTP 47KW. Auto má najeto poctivých 195 000km. Motorově jezdí dobře. Startuje na první škub. Svíčky jsou měněny cca před půl rokem. Teď se mi stalo, že při cestě do práce začalo svítit dobíjení. Jen když jsem měl motor na neutrál. Když jsem sešlápl plynový pedál dobíjení zhaslo. Nešlo ani tak o výši otáček jen o to, že jsem sešlápl plynový pedál. S autem jsem jel domů a po cestě mi začala svítit kontrolka airbagu a poté posilovače. Za chvíli motor chcípl. Motor nešel nastartovat. Jako by baterka byla KO. Takže domů na špagátě. Před domem jsem motor natočil a vjel do zahrady. Na pojistkové skříni jsem odhalil propálenou umělou hmotu z plastového krytu u šroubu z alternátoru. Šroub jsem vyměnil vše vyčistil, nabil baterii a pak ji zpátky připojil. Baterie 12,6V alternátor 14,4V. Takže si říkám vše OK. Pro jistotu jsem ještě pohýbal všema kabelama, které jsem viděl, zda není nějaký uvolněný. Tak si říkám, že můžu vyjet. Prvních cca 25 km v pohodě a potom se zase rosvítila kontrolka dobíjení. Opět jenom při neutrálu. Pak i při vyšších otáčkách. Stále mi při tom cvaká relátko někde pod volantem. Po několika km opět dobíjení zhaslo a vše vypadalo jako OK. Dojel jsem domů a auto raději odstavil. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Duben 24, 20187 r Ahojte. Prečítal som si toto forum len by som si chel potvdrdit pred tým než sa do dačoho pustím že som správen diagnotikoval chybu. Mam fabiu 1 SDI. Musim si zaklota ale do teraz žiadne vážne závady. Na aute mi začalo spínať automatické zapínanie svetiel už po zapnutí klúča ale povodne to fungovalo až po naštartovaní . jednotka pre svetla berie signál s modrého kábla od alternátoru. Tak som to začal premeriavať. Alternátor dobíja , všetko v norme. Len po zapnutí klúča sa nerozsieti kontrolka dobíjania a na modrom kábli od alternátoru som nameral cca 10V pri vypnutom motore a tak isto aj pri naštartovanom. Z toho usudzujem že asi aj ja mám problém s prehnutým káblom. Len by som chcel poradiť od tých čo opravovali podobný prípad na SDI kde najčastejšie sa to prehnitie stáva? V ktorej časti kabeláže. DAkujem
Únor 27, 20196 r Při prvním startování motoru mi svítí kontrolka dobíjení ( baterie). A jakmile přidám plyn tak zhasne. Neví někdo co s tím?
Únor 27, 20196 r Pravděpodobně potřebuješ nový regulátor napětí. Už se to řešilo mnohokrát. Trošku hledej na foru a čti.
Duben 27, 20205 r Zdravím přítomné, mohu poprosit o radu, nasměřování kde hledat. Po nastartování mi začně problikávat kontrolka dobíjení a cvaká relé pod palubovkou. Když jsem měřilil napětí na baterii, mění se mezi 12 a 14V. Předem díky.
Duben 28, 20205 r Vím že se to nabízí. Jde mi o to zda to nezpůsobuje ještě něco jiného. Dráty a uchycení jsem se snažil zkontrolovat.
Duben 28, 20205 r Dělá to i při vyšších otáčkách nebo jen na volnoběh? Chtělo by to změřit i proud, jestli náhodou nedochází k velkému odběru a tím k poklesu napětí, popř zkoušet vytahovat pojistky u nedůležitých spotřebičů (posilovač řízení, ....)
Duben 29, 20205 r 1 volny remen 2 kratke uhliky, opotrebovane, najazd auta cca 250tkm,treba skontrolovat 3 vadny mostik Typujem 2 Upraveno Duben 29, 20205 r od atlan
Duben 29, 20205 r Díky za radu. Už jsem se smířil s tím že o víkendu alternátor vyndám. Snad to půjde dobře. Tak vysoký nájezd bych teoreticky neměl mít, ale uvidíme až to bude venku na světle. Na řemen jsem koukal, ten se nezdá volný. Ale asi když to budu vyndavat, výměna by byla vhodná.
Únor 3, 20232 r Ak vie niekto poradiť na Fabii 1 mi slabo svieti kontrolka na palubovke na červeno batéria.Obcas to prestane svietiť hlavne v letných mesiacov.Svieti aj po vybratí kľúčov zo spaľovania,ďakujem z pomoc Jozef.Startuje zatiaľ bez problémov aj v zimných mesiacoch.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.