Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

možná jsem to jen špatně napsal, absolutně k ničemu pro mě.

Pokud nedokáže v létě na přímým slunci interiér ochlazovat, nepotřebuji jej. A jestli to dobře chápu, NT pouze nasává vzduch z venku, tzn. že v létě vhání do vnitř vzduch o teplotě 40°, to není teplota, v které by mohlo dítě sedět víc než 5 minut.... nemluvě o tom, že samo interiér neochladí na "rozumnou teplotu", tzn. že než syna naložím, musím stejně auto nastartovat a zapnout klimu.

Vloženo

V tvém případě bych zvážil dálkové startování motoru. Pak to může jak topit, tak klimit. Stojí to asi polovinu proti nezávislému topení a dělá se to i pro manuální převodovky. Problém je, že to nedělá Škoda, takže to nelze objednat do nového vozu. A asi může být i problémem legislativa, jestli by to nebylo o techničák (emise stojícího auta). 

Vloženo

Nechám si to fakt projít hlavou. Je dobře, že auto se bude objednávat v lednu, takže si vyzkouším, jestli reálně topení potřebuju nebo ne. Auto bude parkovat před barákem, takže záložní varianta (hodně provizorní) bude stáhnutí okýnek než dojdu k autu. V zimě by to mohly zastoupit vyhřívaná sedadla. Aktuálně se do rozpočtu topení asi vejde, ale stačí nový ceník se zdražením a bude se škrtat..

Vloženo (editace)

Nesmysl. Běžná CR2025. Hlavní je že má 3V napětí. Stejně velká, ale jen malinko tenčí, tedy s menší kapacitou, jsem tam nouzově dal i CR2016. Možná by se tam vešla i CR2032 (stejný rozměr, 3V, tlustší). A všechny tyhle baterky lze kupovat za pár desetikorun. Naposled jsem koupil 5 ks CR2025 v Alze za 99 Kč. 

---------------

Teda tím myslím baterku do otvírání dveří. Nevím co je za baterku v ovládání topení. Možná jsem to napsal trochu OT. 

Editováno: , autor: boban1108
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Při montáži NT - oroginálního né univerzální dostavby se palubní deska nesundavá, pouze se pod ní protáhne několik drátů (can, čerpadlo, dálka)

U OII byla doba montáže jeden celý den, zástavba pak vypadala skoro jako z výroby, u OIII je to obdobné

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravim panove. Budu kupovat 1.4 tsi gtec s nez. Topenim a zajímalo by mě kde to bere energii jestli benzin ci plyn. V zime mam v garazi pouze 3 stupne tak jestli to mohu zapnout i tam. Diky

Vloženo

@Jenik: nezávislé topení na plyn jsem ještě neviděl. Parkovat CNG v garáži neodpovídá příliš legislativě v ČR - není-li to nějaká moderní supergaráž. Pustit nezávislé topení v jakémkoliv uzavřeném prostoru je zakázáno, resp. můžeš tím otrávit sebe i někoho v okolí...

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, 

uvažuji o GTEC s DSG (pokud jsem to pochopil, tak tato kombinace novinka), ale smutně koukám, že pro tuto variantu není ve webovém konfigurátoru nezávislé topení (a xenony s corner funkcí). Nevíte někdo, jaký je pro to důvod? Může to být pouze chyba webového konfigurátoru?

 

Rozhodování mezi DSG+ACC versus manuál+nezávislé topení bude těžké..  :kol-32:

 

Podotázka: má smysl s nezávislým topením vyhřívané sklo?

 

Díky

Editováno: , autor: Croog
Vloženo

Ahojte, mam dotaz kedze v navode som to nikde nenasiel. Ako funguje nezavisle kurenie (topeni) v praxi? Ja len stlacim DO a riadiaca jednotka sa sama rozhodne ci ma vetrat ci kurit (topit)? Alebo to treba niekde v nastaveniach prehadzovat ze leto vetranie a v zime kurenie (topeni)?

Vdaka 

Vloženo

V menu nastavení vozidla si nastavíš, jestli topit nebo větrat. Ale s tím větráním nemám dobré zkušenosti. Když to stojí na slunci, tak to dle mě moc nevyfouká. 

Vloženo

A ked mu zaskrtnem aj topeni a aj vetrani tak sa sam rozhoduje? Lebo jedine kde som to nasiel je v nastaveniach climatronicu a mozem tam zaskrtnut aj jednu a aj druhu volbu.

Vloženo

To jsem nezkoušel. Ale pokud ta možnost existuje, tak se asi rozhodne sám, protože se snaží dostat do interieru teplotu nastavenou na Climatronicu. Ale jak píšu, to foukání to v létě nevychladí. Ale v zimě to nemá chybu. Dám sem brzy mapky, jak daleko se mi podařilo to sepnout na dálku. A je to při přímé viditelnosti hodně přes v manuálu udávaných 800 metrů! 

Vloženo

No ja to mam takto. Ine nastavenie pre pridavne kurenie (topeni) som nenasiel nikde. A dnes rano som to chcel vyskusat, vonku bolo kolo 12 st a uz mi zaplo vetranie.

 

 

post-9180-0-51974100-1462537565_thumb.jp

Vloženo

Aleš_BX: Ten tvůj dosah ovladače NT je impozantní. Já mám rekord asi 1200m. Jinak samozřejmě nezameňuji klimatizaci a ventilaci. Ale má zkušenost je taková, že NT nasává vzduch asi vpředu pod oknem. V létě tedy nad rozžhavenou kapotou. A ani foukání i 10 minut nijak komfortně nepociťuji. To se stačí rozjet se staženými okénky a za minutu je to hned cítit.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ještě bych podotknul, že se to může v létě i trochu vychladit za předpokladu, že se předtím klimatizovalo a výparník klimy je pořád studený. Takže auto může stát třeba půl hodiny na slunku před obchodem, pak pustíte u pokladny dálkově větrání a ono to mezitím než vyložíte nákup to auto solidně vychladí.

Vloženo

Ted jsem parkrat vetrani pouzil a asi nejvetsi prinos vidim v tom, ze vetrani dokaze vyhnat z vydechu a auta horky vzduch jeste pred nastoupenim. Takze se do neho po nastartovani deset sekund nevali sedesatistupnovy vzduch z rozpalene pristrojovky. Komplikace spociva v male nadrzi a tom, ze pri rezerve topeni nefunguje.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Mám toto také objednané "Aleši" :D (i DCC), ale budeme muset nějakou dobu ještě počkat. To se mě bude líbit, když to půjde i přes smartphone. Byť s tím nyní a NT dálkou nemám žádný problém (v O2FL LK), můj rekord s NT dálkou (je to ta novější miniaturní verze) je asi kolem 1.5 km přes mořskou zátoku v Kotoru (MN). Výborná je u této dálky zpětná vazba (zelená/červená/oranžová LED), doufám, že to ve verzi pro O3 zachovali ? U té konektivity via smartphone bych přivítal i bezpečný Remote Start, pro možnost vzdáleného vychlazení interiéru, to jsem měl kdysi ve Státech na Contouru, moc praktické, to ale Škoda asi nepobere. Nevíte o něčem pro O3 (FL) ?

Jinak jsem se pročítáním tohoto vlákna docela pobavil některými "bizarními" příspěvky o NT, ale chápu, že pro řadu lidí je O3 první auto, a o dokonce NT v životě nic neslyšela. Pak mě také něčí rozhodování mezi šíbrem a NT připadá dost bizarní :D Jen bych potvrdil svou více jak 10ti letou zkušeností s "bufíkem" u VW/Škoda, že letní režim odvětrání interiéru pomocí NT je k nezaplacení, a jen ti, co neví o čem to je, to z neznalosti považují za zbytečné :wacko:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...