Dex Drexler Vloženo 30. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2015 možná jsem to jen špatně napsal, absolutně k ničemu pro mě. Pokud nedokáže v létě na přímým slunci interiér ochlazovat, nepotřebuji jej. A jestli to dobře chápu, NT pouze nasává vzduch z venku, tzn. že v létě vhání do vnitř vzduch o teplotě 40°, to není teplota, v které by mohlo dítě sedět víc než 5 minut.... nemluvě o tom, že samo interiér neochladí na "rozumnou teplotu", tzn. že než syna naložím, musím stejně auto nastartovat a zapnout klimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 31. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 V tvém případě bych zvážil dálkové startování motoru. Pak to může jak topit, tak klimit. Stojí to asi polovinu proti nezávislému topení a dělá se to i pro manuální převodovky. Problém je, že to nedělá Škoda, takže to nelze objednat do nového vozu. A asi může být i problémem legislativa, jestli by to nebylo o techničák (emise stojícího auta). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 Nechám si to fakt projít hlavou. Je dobře, že auto se bude objednávat v lednu, takže si vyzkouším, jestli reálně topení potřebuju nebo ne. Auto bude parkovat před barákem, takže záložní varianta (hodně provizorní) bude stáhnutí okýnek než dojdu k autu. V zimě by to mohly zastoupit vyhřívaná sedadla. Aktuálně se do rozpočtu topení asi vejde, ale stačí nový ceník se zdražením a bude se škrtat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 1. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2015 (editace) Nesmysl. Běžná CR2025. Hlavní je že má 3V napětí. Stejně velká, ale jen malinko tenčí, tedy s menší kapacitou, jsem tam nouzově dal i CR2016. Možná by se tam vešla i CR2032 (stejný rozměr, 3V, tlustší). A všechny tyhle baterky lze kupovat za pár desetikorun. Naposled jsem koupil 5 ks CR2025 v Alze za 99 Kč. --------------- Teda tím myslím baterku do otvírání dveří. Nevím co je za baterku v ovládání topení. Možná jsem to napsal trochu OT. Editováno: 1. Listopad 2015, autor: boban1108 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Mě by zajímalo, jak velká je to rozdělávka pro montáž nezávislého topení. Jestli se musí kuchat třeba i palubka atp..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Při montáži NT - oroginálního né univerzální dostavby se palubní deska nesundavá, pouze se pod ní protáhne několik drátů (can, čerpadlo, dálka) U OII byla doba montáže jeden celý den, zástavba pak vypadala skoro jako z výroby, u OIII je to obdobné 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 A co jsem četl, cena kompleto cca 30tis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik0307 Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 Zdravim panove. Budu kupovat 1.4 tsi gtec s nez. Topenim a zajímalo by mě kde to bere energii jestli benzin ci plyn. V zime mam v garazi pouze 3 stupne tak jestli to mohu zapnout i tam. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada1982 Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 Spaluje palivo z nadrze a ma to svuj maly vyfuk. V uzavrenem prostoru by to nemelo byt:) Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik Vloženo 17. Duben 2016 Sdílet Vloženo 17. Duben 2016 @Jenik: nezávislé topení na plyn jsem ještě neviděl. Parkovat CNG v garáži neodpovídá příliš legislativě v ČR - není-li to nějaká moderní supergaráž. Pustit nezávislé topení v jakémkoliv uzavřeném prostoru je zakázáno, resp. můžeš tím otrávit sebe i někoho v okolí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Croog Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 (editace) Ahoj, uvažuji o GTEC s DSG (pokud jsem to pochopil, tak tato kombinace novinka), ale smutně koukám, že pro tuto variantu není ve webovém konfigurátoru nezávislé topení (a xenony s corner funkcí). Nevíte někdo, jaký je pro to důvod? Může to být pouze chyba webového konfigurátoru? Rozhodování mezi DSG+ACC versus manuál+nezávislé topení bude těžké.. Podotázka: má smysl s nezávislým topením vyhřívané sklo? Díky Editováno: 29. Duben 2016, autor: Croog Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drahosh Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Pododpoved: nema. Topeni ti vyhreje auto cely, tj. vcetne predniho skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 Souhlasím.Žena má v autě obojí a je to super kombinace 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scenic Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Ahojte, mam dotaz kedze v navode som to nikde nenasiel. Ako funguje nezavisle kurenie (topeni) v praxi? Ja len stlacim DO a riadiaca jednotka sa sama rozhodne ci ma vetrat ci kurit (topit)? Alebo to treba niekde v nastaveniach prehadzovat ze leto vetranie a v zime kurenie (topeni)? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 6. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 V menu nastavení vozidla si nastavíš, jestli topit nebo větrat. Ale s tím větráním nemám dobré zkušenosti. Když to stojí na slunci, tak to dle mě moc nevyfouká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scenic Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 A ked mu zaskrtnem aj topeni a aj vetrani tak sa sam rozhoduje? Lebo jedine kde som to nasiel je v nastaveniach climatronicu a mozem tam zaskrtnut aj jednu a aj druhu volbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 6. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 To jsem nezkoušel. Ale pokud ta možnost existuje, tak se asi rozhodne sám, protože se snaží dostat do interieru teplotu nastavenou na Climatronicu. Ale jak píšu, to foukání to v létě nevychladí. Ale v zimě to nemá chybu. Dám sem brzy mapky, jak daleko se mi podařilo to sepnout na dálku. A je to při přímé viditelnosti hodně přes v manuálu udávaných 800 metrů! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scenic Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 No ja to mam takto. Ine nastavenie pre pridavne kurenie (topeni) som nenasiel nikde. A dnes rano som to chcel vyskusat, vonku bolo kolo 12 st a uz mi zaplo vetranie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 6. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Aleš_BX: Ten tvůj dosah ovladače NT je impozantní. Já mám rekord asi 1200m. Jinak samozřejmě nezameňuji klimatizaci a ventilaci. Ale má zkušenost je taková, že NT nasává vzduch asi vpředu pod oknem. V létě tedy nad rozžhavenou kapotou. A ani foukání i 10 minut nijak komfortně nepociťuji. To se stačí rozjet se staženými okénky a za minutu je to hned cítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scenic Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Aaaaa sakra! A pritom tam som bol, ale som si myslel ze to je len na to aby som si nastavil casovac a nie na prepinanie zimneho a letneho rezimu Dakujem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Chtelo by to dva ovladace. Takhle si clovek musi hlidat ktery bere klic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Ještě bych podotknul, že se to může v létě i trochu vychladit za předpokladu, že se předtím klimatizovalo a výparník klimy je pořád studený. Takže auto může stát třeba půl hodiny na slunku před obchodem, pak pustíte u pokladny dálkově větrání a ono to mezitím než vyložíte nákup to auto solidně vychladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Ted jsem parkrat vetrani pouzil a asi nejvetsi prinos vidim v tom, ze vetrani dokaze vyhnat z vydechu a auta horky vzduch jeste pred nastoupenim. Takze se do neho po nastartovani deset sekund nevali sedesatistupnovy vzduch z rozpalene pristrojovky. Komplikace spociva v male nadrzi a tom, ze pri rezerve topeni nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 30. Červen 2017 Sdílet Vloženo 30. Červen 2017 Mám toto také objednané "Aleši" (i DCC), ale budeme muset nějakou dobu ještě počkat. To se mě bude líbit, když to půjde i přes smartphone. Byť s tím nyní a NT dálkou nemám žádný problém (v O2FL LK), můj rekord s NT dálkou (je to ta novější miniaturní verze) je asi kolem 1.5 km přes mořskou zátoku v Kotoru (MN). Výborná je u této dálky zpětná vazba (zelená/červená/oranžová LED), doufám, že to ve verzi pro O3 zachovali ? U té konektivity via smartphone bych přivítal i bezpečný Remote Start, pro možnost vzdáleného vychlazení interiéru, to jsem měl kdysi ve Státech na Contouru, moc praktické, to ale Škoda asi nepobere. Nevíte o něčem pro O3 (FL) ? Jinak jsem se pročítáním tohoto vlákna docela pobavil některými "bizarními" příspěvky o NT, ale chápu, že pro řadu lidí je O3 první auto, a o dokonce NT v životě nic neslyšela. Pak mě také něčí rozhodování mezi šíbrem a NT připadá dost bizarní Jen bych potvrdil svou více jak 10ti letou zkušeností s "bufíkem" u VW/Škoda, že letní režim odvětrání interiéru pomocí NT je k nezaplacení, a jen ti, co neví o čem to je, to z neznalosti považují za zbytečné 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 30. Červen 2017 Sdílet Vloženo 30. Červen 2017 U O2FL mě to také jde přes výparník, takže pokud je nachlazený, tak to ještě chvilku chladí, ale na dlouho to není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.