BUBUBU Vloženo 3. Srpen 2018 Vloženo 3. Srpen 2018 @omicron: Přesně! Ten upatlanej dotykáč je opravdu na palici, mám v OCIII FL. Když jsem viděl testy nové řady A8 nebo Tuaregu s obřími dotykovými infotimenty tak to, aby si majitel v mimořádné výbavě u prodejce ještě zaškrtnul položku : "ulkízečka". Citovat
Pawouk Vloženo 3. Srpen 2018 Vloženo 3. Srpen 2018 Tohle už je ovšem hrubě mimo téma. Pozor na to. Citovat
rimsy2 Vloženo 20. Srpen 2018 Vloženo 20. Srpen 2018 Ahoj, s nez. topením nemám zkušenost nicméně v jiném vláknu zde na foru (tuším pro SUPERB) se popisovala "vlastnost", že neexistuje z výroby možnost vypnutí automatické zapínání nezávislého topení? Platí tohle i pro OIII MR19? Děkuji. Citovat
BUBUBU Vloženo 20. Srpen 2018 Vloženo 20. Srpen 2018 Nezávislé topení se ti určitě samo nezapíná pokud si to sám nezastavis v menu infotaitmentu. Citovat
Clerfayt Vloženo 20. Srpen 2018 Vloženo 20. Srpen 2018 Automatické zapínání nez. topení mám vypnuté (hned po koupi vozu jsem to vypnul). Jde to normálně v meny infotainmentu vypnout. Citovat
omicron Vloženo 20. Srpen 2018 Vloženo 20. Srpen 2018 Já bych se toho nebál, souhlasím s @Aleš_BX, nová možnost si nastavit automatické zapnutí NT je velmi příjemná, a myslím, že se jedná o automatické zapnutí NT jen v přítomnosti řidiče, tzn. že asi netřeba se obávat jeho nekontrolovaného automatického zapnutí např. někde v uzavřeném prostředí, jako je garáž apod... Aspoň jsem to neregistroval, že by se to tak chovalo. A samozřejmě, že to jde vypnout, když to jde aktivovat (z fabriky to apropo aktivované nebylo). A velmi pochybuji, že by tomu bylo u S3 jinak, byť ten ještě nemá FL... Citovat
Xfire Vloženo 16. Listopad 2018 Vloženo 16. Listopad 2018 Prosim vas nevie niekto co to mize byt , zapol som nezavisle kurenie cze dialkove nato 5min som siel k autu a auto mi blikalo zo 4rmi smerovkami. Otvoril som auto a prestalo blikat. Moze to mat suvis s nezavislim kurenim? Po vymene bcm sa mi stalo aj to ze sa mi pri spusteni kurenia cze ivladac spustil alarm. Plasty mam odstrojene v interieri ale to asi nemoze byt vada. Alarm sa odvtedy nespjstil ale dneska sa stalo ze blinkre blikali. Moze to mat aj suvis s baterkou? Citovat
omicron Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 Mám NT již na 3. koncernovém autě, nikdy jsem nic takového nepozoroval. Pokud by auto melo v nepořádku baterii, NT by se nespustilo, stejně jako v případě nedostatku paliva (rezerva). Viděl bych to v nějakém problému v elektronstalaci, neaktivoval jsi si např. ten pseudoalarm, jak zde bylo někde popisováno, tím myslím ten tovární alarm, ale jen to nějaké nakodovani? Nebo máš tovární autoalarm ? Citovat
Xfire Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 Vo fl bcm co som daval nikde v adaptaciach nieje kodovanie parking heqter iba toto: viz obetrazok. Alarm mam od vyroby. Toto som jedine dal instaled potom. Lenze neviem co ta funkcia presne znamena. 1 Citovat
misor1994 Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 Naco robis nieco, comu nerozumies... 1 Citovat
Xfire Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 (editace) Dalsi mudry... pytal som si radu a nie mimo temy pisat... a co u nerozumiem take slova si vaz... takze robi to alarm ked auto vychladne a soustim webasto po 4min cca dosialne teplotu na zapnutie klimatronicu. Jak spusti tak po chvilke pusti alarm. Ked vypnem a zapnem webasto znova tak uz to nespravi. Mam pocit ze ja je auto vychladene a pusti sa webasto klesne na baterke napetie ale pre webasto dostacujuce alebo nieco na ten sposob ale pre alarm asi nie. Ked som dal baterku na merane hodnoty pri vypnutom zapalovani 11.7V ale pri zapnutom zapalovani 11.1V . Ci nemoze tento pokles sposobit ze spusti alarm. pris spusteni alarmu hlasilo chybu: Editováno: 17. Listopad 2018, autor: Xfire Citovat
boban1108 Vloženo 10. Únor 2019 Autor Vloženo 10. Únor 2019 Tak po 4 a půl roku bezproblémového provozu začalo zlobit: 1. Pustil jsem dálkou, dlouhá zelená, tedy vše OK, ale přijdu k autu a topení nešlo. 2. Pustil jsem tlačítkem a jelo. 3. Po několika hodinách opět dálkou, dlouhá zelená, ale přesto topení nešlo. 4. Už nejde spustit ani tlačítkem. Kontrolka se rozsvítí asi na 3 vteřiny, zhasne a nic. 5. Teď už i dálkové ovládání jen rychle zeleně bliká. Baterie v autě je rok stará, nádrž plná. Než půjdu do servisu dva dotazy: 1. Třeba ucpaný výfuk topení? Nějaký kamínek? 2. Mám zkusit něco pomocí VCDS? Dík za odpovědi a zdravím. Citovat
misor1994 Vloženo 10. Únor 2019 Vloženo 10. Únor 2019 Ak by ti webasto slo s nastartovanym motorom (automaticky alebo spustenim tlacidlom) a takto na dialku nie, mohlo sa ti pokazit vodne cerpadlo. Bezne sa to stava a zvykne to odist vzdy, ked je najvacsia zima :) Najlepsie je napichnut na kabel a vycitat chyby z RJ 1 Citovat
Caster Vloženo 10. Únor 2019 Vloženo 10. Únor 2019 Při nízkém napětí baterie topení nezapne. Změř napětí druhý den ráno po jízdě a dej vědět. U moderních aut je problém "inteligentní nabíjení", kdy se v rámci úlitby ekoteroristům (emise) nebíjí baterie jen na max. 80% což ji ničí (sulftace), podstatně to snižuje kapacitu baterie (lze ověřit zátěžovým testem, např. 30 A, do poklesu napětí na 10,5 V) a ve svém důsledku baterie ztrácí schopnost udržet napětí i když běžným změřením v servisu vám budou tvrdit, že je v pořádku. Nabíjení na 100% zajístíte rozpojením konektoru sondy proudu na kabelu u "-" pólu baterie (pokud ho tam nejdete). U aut, která jsou jím vybavena, se současně vypne Start/Stop. Citovat
boban1108 Vloženo 10. Únor 2019 Autor Vloženo 10. Únor 2019 Napětím baterie to nebude. Protože se mi ho nedaří zapnout ani za jízdy s běžícím motorem. Teď se k tomu 2 dny nedostanu, ale snad někdy v týdnu to napíchnu pomocí kabelu (myslím VCDS, ale už jsem to 4 roky po počátečním nadšení a nastavení nepoužíval ) a uvidím co to řekne. Ty chyby zkusím pak vynulovat a uvidíme. Citovat
boban1108 Vloženo 10. Únor 2019 Autor Vloženo 10. Únor 2019 Nene. Jsem z Prahy. Východní okraj. Citovat
boban1108 Vloženo 10. Únor 2019 Autor Vloženo 10. Únor 2019 Dík za radu. Tak to asi udělám. Už jsem napsal dotaz na infolinku Webasta. Tak buď poradí, nebo mi doporučí servis. Na toho Holana mrknu. Citovat
boban1108 Vloženo 16. Únor 2019 Autor Vloženo 16. Únor 2019 Tak jsem to dal na svou zastaralou diagnostiku. Chyba oběhového čerpadla. A samozřejmě chyba topení - zablokováno. Vynuloval jsem chyby. To nepomohlo, jak správně předpokládal Aleš_BX. Takže servis. Tam dali profesionální diagnostiku se stejným výsledkem - chyba oběhového čerpadla. Pak mi volali, že to tím je určitě, že tam dali jiné (použité) a že hned naběhlo. Samozřejmě mi nezbývalo než jim věřit. Takže zajeli do skladu a dali tam nové. Staré mi vrátili a ještě mi ukazovali, že když ho připojí na 12V, že se nerozbíhá. Teda pokud je to skutečně to moje staré. Cena 6039 za čerpadlo i s prací. Docela se divili, že u OIII se s tím sice již párkrát setkali, ale spíš výjimečně. Spíše to prý dělají u OII. Dle nich to čerpadlo asi dostalo nějaký elektrický šok, který ho odpálil. Citovat
misor1994 Vloženo 16. Únor 2019 Vloženo 16. Únor 2019 Podla mojho nazoru to nie je nic vynimocne. Riesil som to na passate b7, nedavno na otcovom s2...princip fungovania toho cerpadla sa urcite natolko nezmenil a na kazde to raz pride. Citovat
petermar Vloženo 28. Únor 2019 Vloženo 28. Únor 2019 Zdravím. Nevím jestli se to tady už řešilo. Stalo se mi teď už podruhý, že při zapnutí NT mi jde do kabiny zápach od nafty jak u staré PV3S. A i zvuk NT není takový jako dřív. Trvá delší dobu než naběhne. Rada ? Děkuji. Citovat
sumar Vloženo 28. Únor 2019 Vloženo 28. Únor 2019 Ahoj, to co popisujes mi dělalo topení taky,další krok byl, že začalo "prdet" pak se už vypinalo. Skončilo to výměnou - svíčka byla KO Citovat
petermar Vloženo 28. Únor 2019 Vloženo 28. Únor 2019 Dík za info. Jde vyměnit jen svíčka ? Nebo celé NT. A na jakou cenu se mám připravit při opravě ? Citovat
sumar Vloženo 1. Březen 2019 Vloženo 1. Březen 2019 Ja tam byl za 15tkc, ale měnil jsem celé (komoru+část se svici) mám benzínové. Nechtěl jsem dávat starej a novej díl k sobě;takhle vím,že je to nové a měl by být chvíli klid.Chce to udělat nejdřív diagnostiku,já měl ucpanej i přívod paliva sairajtem. Když se to vycistilo,tak to spalovalo líp, ale výměna byla nevyhnutelná. Pp vyndani měla svíčka cca 2mm funkční části-špatné spalování =smrad. Citovat
petermar Vloženo 1. Březen 2019 Vloženo 1. Březen 2019 Předpokládám že by to také mohla být žhavící svíčka. Já mám octavia 3 2.0 Tdi 110kW. Celou zimu pohoda ted zapnu a v aute smrad od nafty než to naběhne. Dik za info. Citovat
MainB Vloženo 9. Říjen 2019 Vloženo 9. Říjen 2019 (editace) Dobrý den, prosím o váš názor na tuto záležitost. Mám vůz Octavia 3, 4x4, TDI 2.0, 110 kW. V autě mám nezávislé topení (teplovodní), což hodnotím jako naprosto fantastickou věc, protože žiju v oblasti kde jsou dlouhodobé a silné mrazy. Zhruba polovina mých jízd autem jsou bohužel krátké trasy - cca 5 km (odvezu děti do školky a popojedu do práce, kde auto celý den stojí venku na mrazu a odpoledne zase stejným kolečkem zpět domů). Jsem si vědom toho, že v takovémto režimu auto strašně trpí (krátké jízdy + zima). Utěšuji se tím, že když používám nezávislé topení před vlastní jízdou, tak motor už není tolik zmrzlý a škodím mu méně ... Toto bych od vás potřeboval potvrdit, nebo vyvrátit. Pří výše popsaném provozu se ale nestihne dobíjet baterie, takže po několika dnech takovéhoto krátkého ježdění se mi stává, že nezávislé topení se nezapne, protože auto má (vlivem každodenního používání nezávislého topení) nízký stav kapacity baterie a zbývající kapacitu si asi rezervuje pro startování. Takže mne napadlo následující řešení, které bych rád s vámi konzultoval - koupím si nabíječku auto baterii s výstupem do autozapalovače (CL). Když přijedu z práce, tak nabíječku připojím na CL zásuvku v kufru auta a nechám auto celou noc nabíjet. Tím pádem bych měl každý den ráno dostatek el. energie a mohl bych zvýšit délku ranního vytápění nezávislým topením z 30 minut třeba na 60 minut. Kýženým výsledkem by bylo toto: a) nezávislé topení bych mohl používat každý den i v období krátkých jízd b) prodloužením délky vytápění na 60 minut by byl ještě více prohřátý motor, takže bych mu krátkými jízdami neškodil vůbec (nebo jen minimálně). Pokud jsou moje závěry správné, tak zbývá jen koupit nabíječku s výstupem do autozapalovače (CL) - např. http://www.prohifi.cz/nabijecky-autobaterii/keepower-medium Ale připadá mi celkem drahá :-( Nestačilo by koupit levnější nabíječku bez CL výstupu a svépomocí si na ní přibastlit CL hlavici do autozapalovače .... ? Jen pro vysvětlení - nabíječku do autozapalovače chci proto, abych si to celé zjednodušil a hlavně aby to bylo jednoduché i pro manželku (nemůžu po ní chtít, aby otevírala přední kapotu, sundavala kryt baterie a odpojovala/připojovala konektory nabíječky na baterii). Auto parkuji venku před zahradním domkem ve kterém je elektřina, takže bych pouze otevřel kufr auta, do něj bych dal konec el. prodlužky a do něj zapojil nabíječku připojenou do CL zapalovače. Předem děkuji za Vaše názory ;-) Editováno: 9. Říjen 2019, autor: MainB Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.